Niet alles is te demonteren, dus spuiten is niet zo handig sjiek.quote:
Dank! En ik neem aan 'm eerst nog schoonmaken met anomiak ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef mrSPLIFFY het volgende:
beetje fuck up volgorde zie ik nu
eerst schuren
dan gronden
dan lakken
Oh, waarom?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:26 schreef Schnabbeltje het volgende:
Hoogglans voor airco, nooit zijdeglans.
Omdat apparaten horen te glimmen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Omdat je anders een lelijke airco hebt.
hij is ineen gestoken, dus hij kan uiteen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:18 schreef pberends het volgende:
[..]
Niet alles is te demonteren, dus spuiten is niet zo handig sjiek.
een airco verven... Zeg gast..laat die fles whiskey eens staan en herhaal dat nog en keerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:31 schreef pberends het volgende:
Iemand enig idee hoe je het beste een airco kunt verven? Met een spuitbus gaat moeilijk denk ik, ivm je dan in het apparaat spuit.
Haha. Lelijker kan ie toch niet worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:15 schreef iruub het volgende:
[..]
een airco verven... Zeg gast..laat die fles whiskey eens staan en herhaal dat nog en keer
Standaard roomwitte kunststof bagger zoals je in veel winkels kan zien bij de split units. Gewoon pvc volgens mij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:37 schreef veldmuis het volgende:
Wellicht is het handig om te vertellen van wat voor materiaal het geheel is, hoe het eruit ziet, enzo.
Hetzelfde, alleen wordt een primer voor hout normaliter grondverf genoemd, voor kunststof heet het dan weer wel gewoon kunststof primer. Grondverf voor hout gaat dus niet werken!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Haha. Lelijker kan ie toch niet worden.
Kan iemand mij precies het verschil uitleggen tussen een primer en grondverf? Of is dat precies hetzelfde??
Ach, die 'rol' airco's zijn sowieso lelijk, kleurtje of niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Omdat je anders een lelijke airco hebt.
Mooi zo. Ik heb ook grondverf kunststof gekocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:32 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hetzelfde, alleen wordt een primer voor hout normaliter grondverf genoemd, voor kunststof heet het dan weer wel gewoon kunststof primer. Grondverf voor hout gaat dus niet werken!
Toch geen acrylrommel hè?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik heb ook grondverf kunststof gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |