Ik heb alleen H&M pakken, die ongeveer geschikt zijn voor 3 keer dragen, omdat ze daarna aan alle kanten rafelenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh really
Ik moet binnenkort op zoek naar keurige kleding, ga bijna solliciteren (nou ja, solliciteren... ) en werken. Dus als iemand in die categorie iets moois heeft, graag.
zodra iemand dan roept ga ik er wel foto's van maken, en anders blijven ze mooi nog ff in de vuilniszak zitten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als ik zo naar de BMI's kijk zullen 't er nog aardig wat zijn die er in passen ja
I'm in love with my VAIOquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef YPPY het volgende:
Jij ook al Sjeen? Ik twijfel nog, we hebben wel een appel laptop, maar misschien binnenkort ook een appelpc.![]()
Nou ja, eigenlijk moet ik over een paar maanden gewoon eens op zoek naar echt goed spul. Maar dat is zo duurquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb alleen H&M pakken, die ongeveer geschikt zijn voor 3 keer dragen, omdat ze daarna aan alle kanten rafelen
En vrouwen zonder tieten. Laat ik die nou net wel hebbenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou ja, eigenlijk moet ik over een paar maanden gewoon eens op zoek naar echt goed spul. Maar dat is zo duur
Ik heb sowieso met kleding van de H&M altijd een probleem, dat is voor vrouwen met smalle konten en laat ik die nou net niet hebben
Mja, shoppen in de uitverkoop helpt ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef YPPY het volgende:
Toen ik studeerde, was de h&m mijn huisleverancier, dat kon ik tenminste betalen.Ook nu bestel ik er regelmatig. Het gaat niet lang mee, maar dan kan ik tenminste elk jaar iets nieuws kopen.
en die mannen ook, dus wat let je?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
Mjaa, ik ga straks werken in een branche met echt alleen maar mannen, dus dan vind ik, denk ik, van die hele lieve rokjes niet zo'n goed idee (hoewel ik er stiekum wel echt dol op ben)
Waardeloos zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:42 schreef Chicolate het volgende:
Zou het al helpen als ze de apotheekassistentes uitleggen hoe het gebruikt moet worden ... ik kreeg een kopietje met haar instructies, ze zei dat ze het zelf ook niet wist en dat ik die instructie maar moest volgen.
Bij bewoners van het verpleeghuis ben ik ook heel erg voor iets met een voorzetkamer, zoals je ook gebruikt bij kleine kinderen. Dat werkt namelijk welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef Riann het volgende:
nou bij oude mensen werkt het dus totaal niet kan ik je vertellen die inhalators.
Nee, koolhydraten zijn juist goed, hersenbrandstofquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:32 schreef Miss_S het volgende:
hebben we hier iets tegen koolhydraten?
ik heb er geen moeite mee ik zou niet zonder kunnen
Dat dus!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en die mannen ook, dus wat let je?
Ik vul de eetmeter dan ook bijna altijd in grammen in. In ieder geval broodjes ed, daar zitten ze ook bijna altijd fout met gewicht. (bijv. halvarine vul ik wel in als 'een broodbeleg', zoveel kan dat niet schelen en dan nog is een broodbeeg bij hun iets meer dan bij mij, dus dan geeft het nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik neem de eetmeter niet meer serieus. Ik heb het ding een paar dagen ingevuld en wordt een beetje kriegel van kreten als een schaaltje, een broodbeleg, een plak, een handje, een glas etc. En dan gaan ze er ook nog eens van uit dat een appel 120 gram weegt!
Mijn ontbijt vandaag: 2 crackers met rosbief, een groot glas karnemelk en tot nu toe 1 koffie, 2 cappuccino, 5 (grote) bekers thee.
ik wist niet dat ontbijtkoek zo gevaarlijk wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Isabeau het volgende:
En als cherry on the cake bevat ontbijtkoek een kankerverwekkend stofje (maar dat zit ook in patat, chips, koekjes en dergelijke).
Troost je... Koffie ook => Acrylamidequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik wist niet dat ontbijtkoek zo gevaarlijk was
Roep! (dank je wel Miss_s, ik dacht er pas bij na toen jij dat posttequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:21 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
zodra iemand dan roept ga ik er wel foto's van maken, en anders blijven ze mooi nog ff in de vuilniszak zitten.
zit trouwens zelfs een vest in wat ik nooit gedragen heb omdat tie nogal jeukte
enne het zijn trouwens 5 colbertjasjes, in verschillende kleuren
koffie lust ik nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Troost je... Koffie ook => Acrylamide
Ik vroeg het me gewoon af waarom je voor zo'n ontbijt zou kiezen (en als ik het me goed herinner had Miss_S gisteren als lunch ook alleen maar ontbijtkoek)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar goed, ik vind deze discussie een beetje vreemd en zinloos omdat Miss S al aangeeft veel af te wisselen en heus niet elke ochtend ontbijtkoek te eten. En ik dacht dat we er over eens waren dat als je langdurig lijnt je ook gewoon dingen moet eten die je lekker vindt waar niet al te veel kcal inzit.Als zij een paar keer in de week ontbijtkoek als ontbijt nou lekker vindt? Ze eet tenminste 's morgens ontbijt, dat is al een stuk gezonder dan ik bijvoorbeelde de afgelopen weken heb gedaan
ja ik had wel belangstellingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Roep! (dank je wel Miss_s, ik dacht er pas bij na toen jij dat posttemaar had je zelf geen belangstelling?)
en als tussendoortje vind ik het te veelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vroeg het me gewoon af waarom je voor zo'n ontbijt zou kiezen (en als ik het me goed herinner had Miss_S gisteren als lunch ook alleen maar ontbijtkoek)Omdat ze aangeeft bewust met eten bezig te zijn en dan vind ik twee dagen na elkaar ontbijtkoek als maaltijd niet zo'n slimme keuze. Op zich is er niks mis met ontbijtkoek natuurlijk maar ik zie het niet als een verantwoorde maaltijd. Als tussendoortje lijkt het me een stuk geschikter. Ik wilde dus ook echt alleen maar weten waarom ze hiervoor kiest
Ik ben het ook wel met je eens, maar het leek een beetje uit te lopen op een halszaak en zo heel erg of heel belangrijk is het ook weer niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Ik vroeg het me gewoon af waarom je voor zo'n ontbijt zou kiezen (en als ik het me goed herinner had Miss_S gisteren als lunch ook alleen maar ontbijtkoek)Omdat ze aangeeft bewust met eten bezig te zijn en dan vind ik twee dagen na elkaar ontbijtkoek als maaltijd niet zo'n slimme keuze. Op zich is er niks mis met ontbijtkoek natuurlijk maar ik zie het niet als een verantwoorde maaltijd. Als tussendoortje lijkt het me een stuk geschikter. Ik wilde dus ook echt alleen maar weten waarom ze hiervoor kiest
een plakje kan goed als tussendoortjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Maar wat is er volgens jou mis met een plakje ontbijtkoek als tussendoortje dan?
Dat snap ik ook niet? Want qua kcal bevat een (volkoren dan;) ) ontbijtkoek net zoveel kcal als een appel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:26 schreef Rewimo het volgende:
Maar wat is er volgens jou mis met een plakje ontbijtkoek als tussendoortje dan?
Edit: en dit is dus echt een poging om te begrijpen hoe jij daarover denkt, verder niets
Maar dat heb je natuurlijk zelf in de handquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef Miss_S het volgende:
[..]
een plakje kan goed als tussendoortje
maar het zijn vaak meer dan een plakjes en dan vind ik er teveel kcal inzitten voor alleen een tussendoortje
ik kies voor tussendoortjes het liefst alleen fruit
Je moet dan ook niet meer pakken dan één plakje, dat kloptquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef Miss_S het volgende:
een plakje kan goed als tussendoortje
maar het zijn vaak meer dan een plakjes en dan vind ik er teveel kcal inzitten voor alleen een tussendoortje
ik kies voor tussendoortjes het liefst alleen fruit
ja maar ik eet liever fruit dan iets andersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet? Want qua kcal bevat een (volkoren dan;) ) ontbijtkoek net zoveel kcal als een appel.
En ik bedoel hiermee niets kwaad mee, ik ben alleen nieuwsgierig (o! zie ook de edit van Rewimo zie ik)
en wat wil je precies met deze reactie zeggen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar dat heb je natuurlijk zelf in de hand
Gewoon wat er staat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en wat wil je precies met deze reactie zeggen?
Teigan, waar was je ook al weer heen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef teigan het volgende:Goeiemorgen!!
Gisteravond neit zo gezond gegeten, maar ik heb half Amsterdam wel gezien nu, dus het maakt niet zoveel uit..
volgende keer als we weer naar een concert gaan in Paradiso, dan zetten we de auto gewoon in de stad in een parkeergarage.. We hebben volgens mij de toeristische lange route gelopen terug naar het Station, en we kwamen om half 2 's nachts per ongeluk op de Wallen terecht.... En daar wil je niet zijn op dat tijdstip..
Toen uiteindeljk met een taxi naar de Arena, gelukkig konden we nog wel voor het P&R tarief eruit, en toen nog naar huis..
We lagen om half 5 in bed..
Vandaag maar even rustig aan doen, als ik het weer zo zie wordt het niet skaten vanavond, maar morgen ga ik les 4 van Evy lopen, dus dan heb ik dan wel weer genoeg beweging..
quote:
ok ik ga de camera wel zoeken en foto's makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Roep! (dank je wel Miss_s, ik dacht er pas bij na toen jij dat posttemaar had je zelf geen belangstelling?)
Heb je ook shirtjes? En maat 40 broek pas ik net niet, moet zeker 42 hebbenRokjes past wel altijd in 40 (mijn taille is wel te doen, maar zit wat hoog, vandaar
)
nee daar kan ik niet kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:40 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ok ik ga de camera wel zoeken en foto's makenen dan gooi ik het wel in het openbare gedeelte van het chocoladeforum (daar kan jij ook kijken toch miss-s?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |