Liters espresso?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:50 schreef motorbloempje het volgende:
op mn werk dronk ik elke dag liters espressojum!
enwerd net gebeld
dinsdag sollicitatiegesprek voor de droom-studenten-bijbaan![]()
woei
12.5 uur in de week bij een woningbouwvereniging, de sector waar ik net uit kom rollen![]()
woei
Ik vrees dat jij nu iets gelezen hebt wat wij niet hebben gezegd. Wij hebben alleen gezegd dat er veel koolhydraten inzitten. Dat hoeft niet persé ongezond te zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef Miss_S het volgende:
want waarom is ontbijtkoek dan ongezond? of alleen omdat je dan sneller trek krijgt en dan weer gaat eten?
had nergens last van eigenlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Liters espresso?
Je maag wat deed je?
En gefeliciteerd, toffe bijbaantjes zijn tof, enzo
Lezen is niet mijn sterkste punt op vrijdagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
had nergens last van eigenlijkging opbouwend... en met regelmaat
maar ben nu alweer paar weken redelijk koffie-loosmaar straks met studeren zal 't wel weer meer worden.. werken/studeren zonder koffie...
niet te doen man!
enneh.. dankal moet ik nog wel aangenomen worden ey
![]()
Katert?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:51 schreef Fuente het volgende:
Oef ik ben pas net wakker! Heb flink hoofdpijn
Ik moet nog gaan ontbijten. Ik ben iig wel weer aan het afvallen, 113,6 nu
Nee ik drink eigenlijk nooit, maar zo voelt het wel!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Katert?
Gefeliciteerd in ieder geval, afvallen is tof
Tof ja, lekker is dat, ik weet precies wat je bedoelt, ik voelde me zo slank en fit vanmorgen (terwijl er pas 3 kilo af is, maar goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef ymme het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik onder de 85 zit. Mijn dag kan niet meer stuk......
Het gaat gewoon goed met lijnen![]()
Morgen vrijgezellenfeest van vrienden, dan gaan we happen en stappen. Ik eet gewoon mee, maar let wel op, dat ik niet teveel ongezond eet, voorafje wordt een lekkere salade, en ik neem geen nagerecht
En we gaan op de fiets, dus meteen weer wat beweging d'r bij
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef ymme het volgende:
Morgen vrijgezellenfeest van vrienden, dan gaan we happen en stappen. Ik eet gewoon mee, maar let wel op, dat ik niet teveel ongezond eet, voorafje wordt een lekkere salade, en ik neem geen nagerecht
Nee niet zo heel ver. Net zover als ik vanavond volgende week elke dag weer moet fietsen naar het station. 6 km heen en 6 km terugquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tof ja, lekker is dat, ik weet precies wat je bedoelt, ik voelde me zo slank en fit vanmorgen (terwijl er pas 3 kilo af is, maar goed)
Moet je ver fietsen?
Lekker stukje! en de lucht is blauwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:16 schreef ymme het volgende:
[..]
Nee niet zo heel ver. Net zover als ik vanavond volgende week elke dag weer moet fietsen naar het station. 6 km heen en 6 km terug
Super zegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:11 schreef ymme het volgende:
Je zou bijvoorbeeld de volgende keer zoetstof erin kunnen doen, ipv suikerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:25 schreef Fuente het volgende:
[..]
Super zeg![]()
Het ontbijt is hier special K cornflakes geworden met melk en een beetje suiker![]()
ok dat vroeg ik me dus afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef Pandorah het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij nu iets gelezen hebt wat wij niet hebben gezegd. Wij hebben alleen gezegd dat er veel koolhydraten inzitten. Dat hoeft niet persé ongezond te zijn. Het is inderdaad dat ontbijtkoek veel suikers (lees: koolhydraten) bevat waardoor je suikerspiegel omhoog schiet. Die kan net zo snel omlaag schieten waardoor je weer trek hebt. Maar goed, jij hebt geen diabetes dus je hoeft je over je ontbijtkoek als ontbijt niet al te druk te maken
.
Klopt, moet nog even zoetstof halen. Zonder suiker/zoetstof vind ik het echt niet lekkerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef ymme het volgende:
[..]
Je zou bijvoorbeeld de volgende keer zoetstof erin kunnen doen, ipv suiker
Maar voorals nog, een goed ontbijt hoor
Dat gaat bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:38 schreef Stormqueen het volgende:![]()
Hoe gaat het met de verhuizing? Zijn de poezelbeesten al een beetje terug in hun normale doen?
Ja, muizen genoeg daar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat gaat bestGuus heeft het druk met de muizenjacht
En de andere twee vermaken zich ook wel
Dat heb ik dus juist van cornflakes met yoghurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie hier trouwens vaak dat mensen cornflakes met melk eten. Respect dat jullie het weg krijgen. Ik krijg het niet voor elkaar, moet er van kokhalzenIk kan het alleen maar met yoghurt eten...
cornflakes krijg ik ook niet weg met yoghurtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef octopussy het volgende:
[..]
Dat heb ik dus juist van cornflakes met yoghurtGeef mij maar lekker melk erbij.
Toen ik nog vroeg op moest staan deed ik dat ook altijd omdat ik anders geen hap door mijn keel kreeg. Ik moest dat dan al om kwart voor 6 maar had rond de pauze om 10 uur wel weer een beetje honger en nam ik altijd 1 snee brood meequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef YPPY het volgende:
En iets van drinkontbijten octo, kun je dat eten? Dat is wel makkelijk en er zit best veel in.
Ehm, nou bij de meeste moeten we op de lucht afquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:39 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, muizen genoeg daar natuurlijk
Komt ie ze dan ook trots afleveren bij z'n personeel?
Moet je hier eens komen kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:44 schreef octopussy het volgende:
Dat heb ik dus juist van cornflakes met yoghurtGeef mij maar lekker melk erbij.
Ik ben trouwens op zoek naar muesli of cornflakes zonder suiker. Alle pakken bij ons in de supermarkt hebben minimaal 19%suiker.
denk dat dat prima is maar ik lust het nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef YPPY het volgende:
En iets van drinkontbijten octo, kun je dat eten? Dat is wel makkelijk en er zit best veel in.
Daar zit weer vrij veel suiker in. Dat geeft kans op dumpen bij octo. Misschien de lightversies?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:48 schreef YPPY het volgende:
Miss_S past er zeker in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef gothic-blackie het volgende:
zo ik heb mijn kledingkast weer eens opgeruimd, gewoon een volle (ja volledig vol, tot de rand toe, krijg hem niet meer dicht) vuilniszak eruit gehaald, allemaal kleding in maatje 40 (was positief dat ik nog wel snel zou afvallenterwijl ik toch echt al op maatje 46/48 zit
daarom heb ik er ook maar geen foto's van gemaakt om op het chocoladeforum te zetten, want ja, wie van ons past nou in een maatje 40 (niet negatief bedoelt, als dit wel zo is, vis ik het er wel uit en ga ik alsnog foto's maken)
en ik kwam erachter dat ik niet zoveel shirtjes heb, en als ik die heb, ze alleen in de kleur wit zijn
Ze heeft ook witte shirtjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
G-B, ik denk dat ik er binnen min of meer afzienbare tijd ook wel weer in pas. Maarre, als je echt een gothic blackie bent, dank ik niet dat we dezelfde kledingsmaak hebben
Oh reallyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft ook witte shirtjes
Maareuh, ik ben een enorme metalmuts geweest vroeger, incluis blauwgroen haar, netpanties en kisten en bandshirts met gaten![]()
lol ik heb wel van dat soort kleding, maar die gaat niet de deur uit (ook al pas ik het niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:11 schreef ColdFeet het volgende:
G-B, ik denk dat ik er binnen min of meer afzienbare tijd ook wel weer in pas. Maarre, als je echt een gothic blackie bent, dank ik niet dat we dezelfde kledingsmaak hebben
kep nog een zooi niet passende colbertjasjes, waaronder een rozequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh really
Ik moet binnenkort op zoek naar keurige kleding, ga bijna solliciteren (nou ja, solliciteren... ) en werken. Dus als iemand in die categorie iets moois heeft, graag.
en wat dacht je van freecellquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Miss_S past er zeker in.
En als ik mijn buik heeeeeeeel erg in hou, lukt het mij ook wel denk ik
Is toch niet slecht! De mensen die dan meteen een stempel op je neus drukken zijn pas slechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
lol ik heb wel van dat soort kleding, maar die gaat niet de deur uit (ook al pas ik het niet meer) de gothic slaat ook meer op de muziekstijl die ik mooi vind dan de kleding die ik draag. en i know, gothic in je nick noemen is slecht, maar me nick is ook al weer een paar jaar oud
maar de meeste kleding is redelijk normaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |