jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oww ok...Goedeavond iedereen....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zo beter...?![]()
nah, ik vind het wel chillquote:
Ieder nadeel heb zn voordeel zeg maarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nah, ik vind het wel chill
ze ruimen alles op, koken voor me en dat soort grappen...
ja, kijk, je moet het zo zien, zij chillen hier gewoon, zwemmen een beetje, koken, ruimen op, en als ik wil dat ze oprotten, gaan ze weg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ieder nadeel heb zn voordeel zeg maar
Goed voor mekaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, kijk, je moet het zo zien, zij chillen hier gewoon, zwemmen een beetje, koken, ruimen op, en als ik wil dat ze oprotten, gaan ze weg.
Zover ik het zie, zijn er geen problemen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef OA het volgende:
** BREAKING NEWS **
Immense stilte wordt doorbroken na 137 minuten...![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Wie zou zoiets nou doen? [afbeelding]
Danku O.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:21 schreef OA het volgende:
M, mocht ik je niet meer spreken: viel spass op LL![]()
Ik ga pitt'n![afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Gisteren in de KSC was er een nieuwe: sassa.quote:
Aah. Ok.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Gisteren in de KSC was er een nieuwe: sassa.
Ik ken haar via werk. En ik kwam er achter dat zij fok!ster is
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik spreek haar nu alleen nog via fok denk ik, daar ik morgen op vakantie gaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Aah. Ok.
Gezellig.
Komt sassa vandaag ook buurten?
OK. Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee. Ik spreek haar nu alleen nog via fok denk ik, daar ik morgen op vakantie ga![]()
Niet slecht. Ik ben net terug van Sölden, en ga morgenvroeg naar Lowlandsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik ga lekker met de vrouw naar Rhetymnon, Kreta voor twee weken![]()
Lekker! Hoe is Sölden in de zomer?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet slecht. Ik ben net terug van Sölden, en ga morgenvroeg naar Lowlands♫ ♪
Lieverd! Je had sassa een warm onthaal gegeven las ikquote:
ja duh....ze kent jou, dus moet ze wel ok zijn....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker! Hoe is Sölden in de zomer?
[..]
Lieverd! Je had sassa een warm onthaal gegeven las ik
Ze is zeker oké!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh....ze kent jou, dus moet ze wel ok zijn....![]()
...ga je morgen al weg of is het volgende week pas....???
![]()
geloof ik zekers...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ze is zeker oké!
Ik ga morgenmiddag om 16.35 vliegen![]()
![]()
Ik heb er zo ontzettend veel zin in[afbeelding]
Slaap lekker dan maar hè!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...![]()
..ikben echt doodop...
...moet echt naar mijn bedje want morgen heb ik een heeel drukke dag...
..dus..veel plezier en mss tot morgen en anders...
![]()
![]()
MPG=> veel plezer bij Lowlands
Frits=> veel plezier op vakantie
have fun allebei en kom gezond weer teug...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zij kwam werken bij het bedrijf waar ik vakantiewerk deedn en hopelijk terug mag keren. Via haar hyves zag ik dat ze ook fokte, dus ging ik ff vragen wat haar nick was, et voílaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geloof ik zekers.....heeeeeel veel plezier...
![]()
![]()
![]()
waar ken je haar van...????![]()
Dankjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
lieverdjes...![]()
..ikben echt doodop...
...moet echt naar mijn bedje want morgen heb ik een heeel drukke dag...
..dus..veel plezier en mss tot morgen en anders...
![]()
![]()
MPG=> veel plezer bij Lowlands
Frits=> veel plezier op vakantie
have fun allebei en kom gezond weer teug...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Saai. Mooie omgeving, waar je leuk kan wandelen, fietsen, raften, canyoningen, etc, etc. Maar qua uitgaan en dergelijke is er geen f*ck te doen. Overdag zijn we steeds lekker actief geweest, 's avonds, na het uiteten was er niet veel meer dan met zn allen pokeren in het appartement, met een biertje erbij.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:19 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Lekker! Hoe is Sölden in de zomer?
Maar dat is vaak ook wel lekker toch!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Dankje
[..]
Saai. Mooie omgeving, waar je leuk kan wandelen, fiesten, raften, canyoningen, etc, etc. Maar qua uitgaan en dergelijke is er geen f*ck te doen. Overdag zijn we steeds lekker actief geweest, 's avonds, na het uiteten was er niet veel meer dan met zn allen pokeren in het appartement, met een biertje erbij.
Uiteraard. Ik heb echt wel een prima vakantie gehad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Maar dat is vaak ook wel lekker toch!
Have fun!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb echt wel een prima vakantie gehad.
Maar nu is het toch echt bedtijd voor mij. Morgen goed vroeg uit de veren en op naar LowLands ♪♫♫♪♪![]()
![]()
Welterusten en tot later![]()
Freaky shit!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef BrandX het volgende:
'navond!terug van een dagje amsterdam
quote:Opvrijdag 17 augustus 2007 00:42schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Freaky shit!:o
Jij naar Genesis, ik naar Genesis.
Jij vandaag naar Amsterdam, ik vandaag naar Amsterdam:o
Het lijkt er wel op ja!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:46 schreef BrandX het volgende:
[..]
zijn we stiekem dubbelgangers???
even hè: je bent toch niet naar carré geweest vanavond hè?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja!:)
Nee ik heb vandaag een daagje Amsterdam shoppend doorgebracht. De laatste dingetjes voor mijn vakantie kopen. Morgen weg, dus het moest ff goed!
Heb trouwens meteen drie paar schoenen gekocht:@
Aso!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb trouwens meteen drie paar schoenen gekocht
zijn jij en je chick omgewisseld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja!
Nee ik heb vandaag een daagje Amsterdam shoppend doorgebracht. De laatste dingetjes voor mijn vakantie kopen. Morgen weg, dus het moest ff goed!
Heb trouwens meteen drie paar schoenen gekocht
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
mijn topic, wat doe je!
Moge Jort [afbeelding]
Of zijn ze toevallig met elkaar weggeweestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:22 schreef eer-ik het volgende:
[..]
zijn jij en je chick omgewisseld?
nee, ik denk dat frits z'n chick nu in frits zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:28 schreef JortK het volgende:
[..]
[..]
Of zijn ze toevallig met elkaar weggeweest
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:32 schreef JortK het volgende:
Jongens ik moet wat bekennen... ik drink al een week geen koffie
Mwoah, valt mee...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef eer-ik het volgende:
iedereen heeft het wel heel druk @ werk vandaag zeker...
hier valt het ook mee.quote:
Ik ben bang dat ik het wel ff druk heb ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:45 schreef eer-ik het volgende:
iedereen heeft het wel heel druk @ werk vandaag zeker...
is dat onderdeel van je werk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:50 schreef covie het volgende:
Ik ben 2 weken geleden begonnen met cd's ordenen en het is nog steeds half af![]()
ben je vrij vandaag?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef covie het volgende:
Zo heerlijk zeg die plaat van timbaland...
Ik krijg al helemaal zin om te gaan stappen.![]()
Ik had eens zitten tellen en ik blijf steken bij 197quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat onderdeel van je werk?
of thuis? heb je zoveel cd's dan?
ik heb er ook zoiets denk ik... al zitten d'r nu 60 in me nieuwe kast..de rest staat nog in twee krattenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had eens zitten tellen en ik blijf steken bij 197
Dacht dat ik de 200 grens wel overschreden had inmiddels.
Dit is op mijn werk jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
is dat onderdeel van je werk?
of thuis? heb je zoveel cd's dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |