quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:14 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Martin van Geel!
Nou ja, elders geeft ie niks uit, dus dan maar aan ons.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dat hij maar wat mensen presenteert.
< Prison Breakquote:
extra bonus nu ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:25 schreef golfer het volgende:
Zo, ook weer thuis.
Vanmiddag even 4 nieuwe W&S opdrachten gescoord.
Moet ik ze eerst nog wel even zien te vervullen, maar dan inderdaad wel extra bonus.quote:
Oe goeie tipquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:36 schreef borisz het volgende:
[..]
ze waren![]()
19.00 trouwens HSV op eurosport.
Werving & Selectie.quote:
Mosselen in een uur eten?quote:
Ik heb wel verse foto's voor je Bloesemoes, van de Mascottes.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:38 schreef Bluezz het volgende:
Oe de krekettuh van Bjoor.
Hebben we al gezongen voor bloesemoes?
Lolquote:
heb je de toto al ingevuld ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Aanvoerder het volgende:
Lekker biertjes drinken in Praag over 2 weken.
moest er net aan denken. doe het dalijk voor het slapen gaan.quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef DIGGER het volgende:
Zondag gaat Glenn mee naar Bavaria City Racing.
Het klinkt echter al dagen uit z'n mond "Ik wil geen renault, ik wil Ferrari"
Hij heeft smaak Papagaait pappie na
Hallelujaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:57 schreef borisz het volgende:
Ik ga nog Jouw Vrouw Mijn Vrouw kijken
Het viel nog mee moet je dit eens zienquote:
hahahah idd. Het is een dikke koe ook nog, maar die zijn heilig toch?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Het viel nog mee moet je dit eens zien
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Die ken ik jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef borisz het volgende:
[..]
Het viel nog mee moet je dit eens zien
http://video.google.com/videoplay?docid=5464505634137914176&q=trading+spouses
Gevonden!quote:
Aangezien ik nog online ben zal ik wel er een makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:13 schreef DarkShine het volgende:
Iemand die even een Sub-League voor Hools wilt openen in de VBL manager? Ik kan geen 2de openen
Pfiew, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 03:04 schreef Ole het volgende:
eg wel
ik net helemaal in de stress,, zie dierenambulance wegrijden
Grote dikke vriend was er wel
die andereverstopt in de kast
Pappa heeft gewoon smaak en brengt dat graag over op z'n kindersquote:
I'm in!quote:
sjiek hendig!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:41 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh
Ik krijg vandaag mijn nieuwe wasdroger bezorgd![]()
Ja als je eenmaal zo´n ding gewend bent, valt het niet mee om het zonder te moeten.quote:
die van mij is ook kapot. Ik vermoed de aandrijfband..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal zo´n ding gewend bent, valt het niet mee om het zonder te moeten.
2x Een monteur bij deze oude gehad, veel geld gekost, en nu dus verrekend met een nieuwe. Da´s dan wel weer netjes.
Heb je een afvoer- of condensdroger dan ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef Ole het volgende:
[..]
die van mij is ook kapot. Ik vermoed de aandrijfband..
Maar idd, valt tegen zonder![]()
Wij gebruiken de wasdroger hier denk ik max. 10 keer per jaar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ja als je eenmaal zo´n ding gewend bent, valt het niet mee om het zonder te moeten.
Geen kat onder de gids overleden?quote:
Dat mag van mijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:21 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Wij gebruiken de wasdroger hier denk ik max. 10 keer per jaar?
ah, die zal hier dan zo ook wel landenquote:
positief gezien van 1$, 2,51$ gemaaktquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef RayMania het volgende:
Ben eruit. 33e van de 782 geworden.
Eruit met AJ allin tegen KJ. Bord was JKxJx ofzo.
ID was 57898287.
Ik moet gewoon eens een hoofdprijs winnen. Altijd wel ITM, maar steeds fruitella'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef borisz het volgende:
[..]
positief gezien van 1$, 2,51$ gemaakt![]()
zo'n speler ben ik meestal ook, ITM halen lukt meestal wel, af en toe stoot ik door maar dat is het.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens een hoofdprijs winnen. Altijd wel ITM, maar steeds fruitella's.
Volgende week zondag maar eens de FOK!pokertoernooi proberenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef borisz het volgende:
[..]
zo'n speler ben ik meestal ook, ITM halen lukt meestal wel, af en toe stoot ik door maar dat is het.
No risk, no glory!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik moet gewoon eens een hoofdprijs winnen. Altijd wel ITM, maar steeds fruitella's.
Ik moet eens geld op PS zettenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgende week zondag maar eens de FOK!pokertoernooi proberen.
Vind het zonde om gelijk een hele smak geld op m'n account te zetten. Liever uitbouwen en daarna wat meer risico's nemen. Is het op, pech gehad.quote:
Tiens afscheidsfeestje 20.30 op tienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond eindigt Tien maar begint de eredivsie
Marc is op dit moment bezig met marathonslapen, heerlijk rustigquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:32 schreef DIGGER het volgende:
AZ: Je nieuwe aanwinst is nog niet getoond in het Hools Mascotte topic.
Ben je niet meteen met sporten begonnen met die kleine?
aangemeldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Bos81 het volgende:
Denken jullie nog aan het aanmelden van de FOK-voetbalmanager Subleague
(Hools
ww=voetbal)
Dat was vanmorgen al. Dit was meer gericht aan de users die dat nog moeten doen.quote:
Ben je er blij mee?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vanavond eindigt Tien maar begint de eredivsie
Heb de slingers opgehangenquote:
condensdrogerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:58 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb je een afvoer- of condensdroger dan ?
Ik heb 2 condensdrogers gehad en krijg nu een afvoerdroger.
post het in TRUquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:43 schreef Grulez het volgende:
Na een brand in mn ouderlijke woonplaats een beetje op maps van Google gekeken en daar kwam ik dit vreemde schouwspel tegen. Iemand een idee wat het is?
[afbeelding]
Het zal wel gewoon een kas zijn ofzo, maar ach..
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:16 schreef tong80 het volgende:
De Joost DenDraaijer rotonde in Hilversum
Nu al toch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:15 schreef tong80 het volgende:
Ik zie het over tien jaar net zo verouderd als destijds de LP
Willem Duisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:22 schreef Ole het volgende:
[..]![]()
en nu wordt de Mies Bouwmanboulevard geopend
En van wie is de vijver ook alweer?
Ja.quote:
Goed!quote:
Daar mag ik ook nog een week van genieten inderdaad! Scheelt wel dat mijn medestudiegenoten ook gezellig zijn, dus dat moet goedkomen dit jaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef RayMania het volgende:
Lekker relaxt dus.
Hier ook prima, effe genieten zo zonder school. Echt heerlijk, geen drukte, geen afspraken, geen verplichtingen.
Wat ga je eigenlijk doen nu? Je was toch afgestudeerd?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef RayMania het volgende:
Lekker relaxt dus.
Hier ook prima, effe genieten zo zonder school. Echt heerlijk, geen drukte, geen afspraken, geen verplichtingen.
En juist prima. Als je zo ziek bent als hij was en er gewoon geen hoop meer is, kan het maar beter snel afgelopen zijn dan nog maanden/jaren te moeten vechten.quote:
Behalve de sociale dienst?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef RayMania het volgende:
Lekker relaxt dus.
Mwahahahahahahahahahahahaquote:
Dat is inderdaad in die situatie het beste. Hoe hard het ook kan overkomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En juist prima. Als je zo ziek bent als hij was en er gewoon geen hoop meer is, kan het maar beter snel afgelopen zijn dan nog maanden/jaren te moeten vechten.
Ik eis gratis bier van de Praaggangers als de prijzen verlaagd worden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:48 schreef kevin6188 het volgende:
Voor de mensen die morgen een kaart voor Slavia-uit wilden kopen: de verkoop is uitgesteld.
Er zijn vraagtekens gerezen over de prijs die Slavia Praag berekent. Volgens bronnen binnen Ajax zou de vraagprijs 34 euro (eretribune prijs) zijn, terwijl voor een gelijkwaardig "spiegelvak" een kaartje 14 euro kost. Dinsdag a.s. zal er meer duidelijkheid zijn over de prijs en de voorverkoop voor deze wedstrijd. Het huidige verkoopschema komt hiermee te vervallen. Ajax adviseert hun site goed in de gaten te houden.
bron: Ajaxf-side.nl
niet echt, maar wel grappigquote:
Nepstudent!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:52 schreef Messenga het volgende:
[..]
Goed! Deze week is de TIK Week in Tilburg, soort van Introductieweek, maar ik ben er ff uit, heb wel genoeg bier gezien.
Mijn meisje heeft ook altijd sex met een oudere man.quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:57 schreef Ole het volgende:
nog een leukehttp://www.telegraaf.nl/b(...)_YouTube.html?p=27,1
Mn rechterhand ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef golfer het volgende:
[..]
Mijn meisje heeft ook altijd sex met een oudere man.
ik had ooit een zeer uitgebreide drankvoorraad, maar wilde daar eigenlijk vanaf omdat het teveel ruimte innam. Dit is echt de laatste fles die nog over is daarvan. De helft weggegeven en de andere helft opgezopen. Beter ook want ik kan het toch niet naar Tsjechie meezeulen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:48 schreef DIGGER het volgende:
Je hebt de boel dan maar slecht voor elkaar.
Ik heb hier een aparte barkast en de helft van de sterke drank past daar geeneens in, zo veel ligt hier.
Laat staan het bier en de wijn....
JD is bocht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik heb een schijthekel aan whiskey, maar het bier is op, geen trek om een flesje wijn open te trekken, m'n home-made in Czech Republic Slivovice durf ik niet eens te drinken zo lam word ik daar van, dus die literfles Jack Daniels die er al 5 jaar staat lijkt het slachtoffer te gaan worden van mijn weekendalcoholisme.
voor mij is alle whiskey/ whisky bocht. ik kan je vertellen dat ik nu ook echt niet aan het genieten ben, maar ik drink gewoon door.quote:
Whisk(e) zat hier, maar niks uit Amerika neequote:
ach, wie weet leer ik het op een dag drinken. dat heb ik laatst ook voor het eerst met wijn gedaan toen ik in Kiev zat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Whisk(e) zat hier, maar niks uit Amerika nee
hey gezellige gozert.quote:
quote:
Je kan ook gewoon een lekker glaasje melk nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Aanvoerder het volgende:
voor mij is alle whiskey/ whisky bocht. ik kan je vertellen dat ik nu ook echt niet aan het genieten ben, maar ik drink gewoon door.
Zie OP nieuwe bannerquote:
Klaar met monopoly?quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Zie OP nieuwe banner
Die naam zal je wel deugd doen. Ook al is er 1 letter anders
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
heyyyyyyyyyy![]()
hoe was de ferkansie?
Ja maar hoe je het uitspreekt maakt niet uit...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zie OP nieuwe banner
Die naam zal je wel deugd doen. Ook al is er 1 letter anders
Of je gaat echt slapen of op stap om vervolgens meteen na het stappen te gaan slapen =quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Grulez het volgende:
Weltrusten trouwens.
heheh nee het eerstequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Of je gaat echt slapen of op stap om vervolgens meteen na het stappen te gaan slapen =
U wens ik ook een fijne nachtrust toequote:
Arme jongen, als z'n haren nog maar wel strak in de plooi zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:33 schreef MaxPower het volgende:
Kreeg een sms uit italie. SCH was helemaal depri, Heerenveen 0-0 en Jos Brink dood.
voor 1 dagje maar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
De zon schijnt
heb ik die mooi ff meegenomen voor jullie
Hee Sien, leuke vakantie gehad?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen iedereen
De zon schijnt
heb ik die mooi ff meegenomen voor jullie
Zekersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:51 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Hee Sien, leuke vakantie gehad?
Goh en dan volgend jaar als een getrouwd man op vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:52 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zekers
Erg goed bevallen.... gelukkig goed weer gehad en tja was gewoon relax
met de caravan denk ik (als het huis nog niet klaar is)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh en dan volgend jaar als een getrouwd man op vakantie![]()
Ja iddquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:00 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Goh en dan volgend jaar als een getrouwd man op vakantie![]()
quote:
quote:
Pas na de bruiloft hequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet
Is nog wel ff lekker zo met z'n 2-en
Succes! Welke positie speel jij?quote:
waar zijn de broodjes?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:30 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
[afbeelding]
Kan je wel gebruiken, lijkt me.
Het anker inmiddels binnengehaald?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef Cruoninga het volgende:
Goedenmorgen. We varen zo weer uit naar Breda!
Faas Wilkes is doodquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ga ff weg...
ik merk meteen dat ik was gemist heb
Sneijder weg voor 27 mil.
Ajax verloren (sorry hoor.. maar wat een sukkels.. weer dezelfde valkuil als de vorige keer)
Nog meer??
Gelukkig heeft 1 van m'n cluppies wel gewonnen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ga ff weg...
Ajax verloren (sorry hoor.. maar wat een sukkels.. weer dezelfde valkuil als de vorige keer)
Nog meer??
ik moest lachen.quote:
En Koné wil niet weg....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:25 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ga ff weg...
Nog meer??
Tja voor wie was je?? Praag of Ajax?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 1 van m'n cluppies wel gewonnen.
oke.... ook niet voor heel veel geld??quote:
Ajax.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja voor wie was je?? Praag of Ajax?
Hij wil niet naar Turkijequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke.... ook niet voor heel veel geld??
En krappe 1 - 0 overwinning dus in een saaie wedstrijdquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:34 schreef Suijk het volgende:
Ajax wint wel de prestigieuze Johan Cruijff schaal. In een zinderende ambiance werd PSV totaal overlopen en won Ajax door een prachtige goal, waar het er minstens 18 hadden moeten zijn.
Oke.. nou ja een extra spits is altijd handigquote:
Ik trek een Slavia-shirtje onder m'n Ajax-shirt aan en als we eruit vliegen dan trek ik m'n Ajax-shirt uit en loop ik ff over naar een thuisvak.quote:
Wie?quote:
Ik moest weer lachen.quote:
Ja dat had ik nog meegekregen... ook voor een aardig bedrag... (waar halen ze het geld vandaan)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:39 schreef Eilanden het volgende:
Sien, je bent er toch ook al wel van op de hoogte dat Drenthe ook bij Madrid zit?
Het is triest.. maar ik ookquote:
Het mes snijdt aan 2 kantenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ik trek een Slavia-shirtje onder m'n Ajax-shirt aan en als we eruit vliegen dan trek ik m'n Ajax-shirt uit en loop ik ff over naar een thuisvak.
Ah, een echte Ajax-fanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:38 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
en als we eruit vliegen dan trek ik m'n Ajax-shirt uit en loop ik ff over naar een thuisvak.
Dolle boel idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:43 schreef Aanvoerder het volgende:
Meligheid ten top vandaag in HOOLS.
He, die uitdrukking kende ik nog niet, leukquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:40 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar goed ik ga naar appeldinnetje... de tent schoonmaken![]()
Die is gewoon fout.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
He, die uitdrukking kende ik nog niet, leuk
eens wat anders dan brommers kiekenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:00 schreef Againzender het volgende:
quote:
Hij moet er wát van makenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:09 schreef pascalheister het volgende:
eens wat anders dan brommers kieken
Hier ook, heb mezelf vandaag verwend met gekruide ossestaart uit Zuid-Amerika. Een gegrilde kip uit Barneveld en Camembert uit Camembertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef golfer het volgende:
Zo, de koelkast is weer gevuld.
We kunnen het w.s. uit houden tot maandag.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hier ook, heb mezelf vandaag verwend met gekruide ossestaart uit Zuid-Amerika. Een gegrilde kip uit Barneveld en Camembert uit Camembert
Tijdens de winnende race van Ellen van Langen was ie ook geweldig.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:41 schreef Aanvoerder het volgende:
Meest indrukwekkende radio-fragment noem ik denk ik Jack van Gelder tijdens het WK'98.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |