Hoezo nog eventjes, je kent mijn kloon Pietverdriet niet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:06 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Nog eventjes en je gaat driemaal daags ook nog in CUL posten welke heerlijke zelfbereidde cullinaire maaltijd je net verobert hebt met een leuk fotootje erbij
Je hebt ook wel gelijk met je opmerking over Apple aanraden in Windows topics en fanboy-gedrag, maar in dit topic werden volgens mij alle argumenten redelijk onderbouwd (op deze en deze na danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoezo nog eventjes, je kent mijn kloon Pietverdriet niet?.
iedereen heeft zo zijn "windmolens" en ik hou gewoon niet van dweperig fanboy gedrag. Er zijn wel meer "stokpaardjes: op FOK! waar ik op reageer als ik me verveel.
Ik weet het, was ook slechts een geintje tussendoor hoor. Ik heb me ook al normaal in deze discussie gemengdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:15 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt ook wel gelijk met je opmerking over Apple aanraden in Windows topics en fanboy-gedrag, maar in dit topic werden volgens mij alle argumenten redelijk onderbouwd (op deze en deze na dan) en dan komt zo'n plaatje de discussie niet ten goede. Ik kon er overigens wel om lachen
Daar geloof ik dus weinig van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:16 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik was Appleaar maar ben terug.
Apple is kudt!
2004-2005; iBook G3 (600)quote:
Mooi voorbeeld dusquote:
gamers vooral en mensen die graag zelf computers in elkaar zetten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Voor welke doelgroep is apple niet geschikt dan?
Als iemand niet meer dan kudt roept en het verder niet onderbouwt dan geloof ik er weinig van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld dus.
Waarom zou het niet kunnen? Waarom zou iemand niet gewoon een Apple niet prettig vinden werken? het is gewoon een kwestie van smaak en gewenning.
Ik werk prima op beide, maar vind Apple soms toch een beetje wollig en pluizig overkomen, speels, frivool. En dat is nou niet echt mijn ding zeg maar.
Ik geloof hem prima, ken hier in het bedrijf mensen zat die jaren op een Apple moesten werken en nu erg blij zijn met een Windows machine.
doden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Gamers om mee te beginnenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Het kan op twee manieren niet geschikt zijn: mensen die het programma wat op Apples draait, OS X, niet kunnen gebruiken, of mensen voor wie de computers zelfs niets is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Inderdaad, nu met Cedega is het kinderspel om populaire games als GTA - San Andreas en de Need For Speed reeks te spelen. Native, in OS X.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want er draaien echt geen games op een mac http://www.apple.com/games/articles/
De fervente Mac-gebruiker bij ons op school, die altijd en overal maar over zijn Mac kon praten, was de reden dat het nog een paar maanden duurde voor ik mijn eerste Mac kocht. Anders had ik het waarschijnlijk al eerder gedaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het, was ook slechts een geintje tussendoor hoor. Ik heb me ook al normaal in deze discussie gemengd.
En het plaatje komt van een pro-Apple site af. Beetje zelfspot is ook prima natuurlijk en daar ontbreekt het vaak wel aan
.
Er is gewoon een doelgroep voor Apple en daar is natuurlijk niets mis mee, maar er is ook gewoon een hele grote groep mensen voor wie een Apple niet geschikt is. En daar is OOK niets mis mee.
Ik ken ook wel een aantal mensen die het niet beviel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef YPPY het volgende:
Zucht, laat ik dan maar beginnen met typen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Dementor het volgende:
[..]
Als iemand niet meer dan kudt roept en het verder niet onderbouwt dan geloof ik er weinig van.
http://life.tweakers.net/(...)p-de-lange-baan.htmlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, want er draaien echt geen games op een mac http://www.apple.com/games/articles/
Dat er steeds meer games voor de Mac zijn wil nog niet zeggen dat de Mac ineens een game machine is geworden. Een gamer gaat echt geen 1000+ euro uitgeven aan een machine met slechts een Radeon HD, die je ook nog eens nooit kunt upgraden. Of zou hij meteen voor de Mac Pro moeten gaan? Voor 2500 euro kan ik echt wel een betere game-machine samenstellen, en voor dat geld heb je nog niet eens zo'n supersnelle Mac Pro in huis. Nee, met de software zit het nog wel goed voor de mensen die af en toe een spel willen doen, maar Mac hardware is echt nog niet ideaal voor die-hard gamers hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef Dementor het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |