abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:30:00 #126
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52597001
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:16 schreef Re het volgende:

[..]

je bedoelt dat ik niet zo'n kankerkaaskop ben zoals jij ineens verworden bent ...

je begint steeds pathetischer te worden maar goed je doet maar hoor stem Wilders voor een raszuiver Holland
Ik hoop voor je dat je in het buitenland zit want met zo'n mentaliteit kom je niet ver straks.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 18:33:16 #127
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52597084
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ik hoop voor je dat je in het buitenland zit want met zo'n mentaliteit kom je niet ver straks.
nee hoor ik zit lekker in Amsterdam, ik ga zo nog ff langs de Turkse bakker, daarna lekkere pizza bij de Italiaan en daarna nog ff naar IKEA

draaikonten zoals jij daar bouw je een land mee op, achter de grootste schreeuwlelijkerd aanlopen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:47:52 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52599067
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:33 schreef Re het volgende:

[..]

nee hoor ik zit lekker in Amsterdam, ik ga zo nog ff langs de Turkse bakker, daarna lekkere pizza bij de Italiaan en daarna nog ff naar IKEA

draaikonten zoals jij daar bouw je een land mee op, achter de grootste schreeuwlelijkerd aanlopen
Jij kent mij duidelijk niet, dus vanwaar al die ongefundeerde oordelen?
Als je mensen die hun nederland niet te grabbel gooien zoals elk land het eigen niet te grabbel gooit al 'kk - kaaskoppen" noemt heeft nederland je niet nodig, waarom ga je niet lekker in turkije wonen? Mischien willen ze daar ook zo graag "kk tulpenkoppen" genoemd worden, ik zou zeggen probeer het daar eens.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:43:07 #129
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52606349
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 19:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Jij kent mij duidelijk niet, dus vanwaar al die ongefundeerde oordelen?
Als je mensen die hun nederland niet te grabbel gooien zoals elk land het eigen niet te grabbel gooit al 'kk - kaaskoppen" noemt heeft nederland je niet nodig, waarom ga je niet lekker in turkije wonen? Mischien willen ze daar ook zo graag "kk tulpenkoppen" genoemd worden, ik zou zeggen probeer het daar eens.
ahhh eerste stapjes om andersdenkenden ook maar te deporteren?... je gaat goed zo...
pi_52606458
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Re het volgende:

[..]

daarom dood negeren
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:50:43 #131
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52606637
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:45 schreef Juup© het volgende:

[..]

ik vond hem wel gevat eigenlijk
  woensdag 22 augustus 2007 @ 22:53:47 #132
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_52606741
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 16:29 schreef Devlinsect het volgende:
Vooralsnog schaar ik alle PvdA stemmers onder de ontevreden schapen die mak het protserige vingertje wijzende Bouter Wos volgen.

En dat hij zijn stemmen niet verkrijgt door de "waarheid" te spreken. Want Bouter Wos spreekt niet de waarheid, hij schreeuwt een hoop inkoppertjes en daar houdt het wel mee op.

Vooralsnog schaar ik alle CDA stemmers onder de ontevreden schapen die mak het christelijke vingertje wijzende Jee Peetje volgen.

En dat hij zijn stemmen niet verkrijgt door de "waarheid" te spreken. Want Jee Peetje spreekt niet de waarheid, hij schreeuwt een hoop inkoppertjes en daar houdt het wel mee op.

Vooralsnog schaar ik alle VVD stemmers onder de ontevreden schapen die mak het liberale vingertje wijzende Rita Verdonk volgen.

En dat zij haar stemmen niet verkrijgt door de "waarheid" te spreken. Want Rita spreekt niet de waarheid, zij schreeuwt een hoop inkoppertjes en daar houdt het wel mee op.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Je lijkt Wilders we, outcast_withinl.
Doe daar nog de moslims bij en het wordt wel erg eenzaam voor je hier.....
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 23 augustus 2007 @ 00:50:39 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52609977
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef Re het volgende:

[..]

ahhh eerste stapjes om andersdenkenden ook maar te deporteren?... je gaat goed zo...
Andersdenkenden? Jij beledigd het nederlandse volk, als wij toch allemaal "kk kazen" zijn wat moet je hier dan?
pi_52609996
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
Jep. Maar Wilders is toch echt 1 van de grootste muppets.
Klopt. Hij zegt namelijk precies wat een paar miljoen Nederlanders denken. En die stiekem hopen dat Geert er wat aan doet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_52610114
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:33 schreef Re het volgende:
suf excuus en heeft geheel niets met de koran te maken, kom met maatregelen om kutmarokkantjes aan te pakken en niet met suffe proefballonnetjes over het verbieden van de koran want dat heeft hier ggen enkele invloed op.
Waar heb ik de koran genoemd?
quote:
En dus maar een boekje verbieden? immers samen met dat boek zal de islam wel uit Nederland verdwijnen
Nee, je moet de uitwassen van de islam aanpakken. Het toenemende geweld door moslims. Het haatzaaien en geweld prediken door imams. De intolerantie jegens de westerse beschaving. En als je het toch over een boekje wilt hebben, in dat boekje staat wel dat de islam over alles moet regeren en dat iedere islamiet daarnaar moet streven.

Op geweld hebben moslims zeker niet het monopolie (denk aan antillianen), maar als je die groep weet aan te pakken los je een boel shit op.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 09:27:48 #136
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52613478
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 00:59 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Waar heb ik de koran genoemd?
[..][/quote[] het gaat over Wilders, misschien is het idd efficienter om hoofddoekjes te verbieden in auto's wegens gevaar op de weg

[quote] moet de uitwassen van de islam aanpakken. Het toenemende geweld door moslims. Het haatzaaien en geweld prediken door imams. De intolerantie jegens de westerse beschaving. En als je het toch over een boekje wilt hebben, in dat boekje staat wel dat de islam over alles moet regeren en dat iedere islamiet daarnaar moet streven.

Op geweld hebben moslims zeker niet het monopolie (denk aan antillianen), maar als je die groep weet aan te pakken los je een boel shit op.
idd niets mis met de uitwassen van de maatschappij aan te pakken, en daarvoor zie ik graag solide cijfers dat het geweld door moslims toeneem. Er zijn hier 1 miljoen mislims en die gaan echt niet weg en nee niet al die 1 miljoen moslims willen werelddominantie maar Wilders gooit ze wel allemaal over 1 kam, en dat vind ik zwak
pi_52613944
Wat ik wel goed vindt aan Wilders is dat hij zaker ter discussie zijn die absoluut belachelijk zijn als je er met je gezonde verstand over gaat nadenken, maar blijkbaar normaal of vanzelfsprekend worden gevonden in links Nederland.

Is het normaal dat tuig gesubsidieerd op vakantie gaat?
Is het normaal dat er 177 nationaliteiten op een hoop wonen?
Is het normaal dat we ons continu maar aanpassen aan een godsdienst met achterlijke denkbeelden?

Hij gaat niet echt subtiel te werk, maar als je gehoord wil worden is het wel effectief.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_52614468
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef Re het volgende:
Wilders gooit ze wel allemaal over 1 kam
Dat doet hij juist niet. Wilders maakt wel degelijk een onderscheid tussen een gewone moslim en een fundamentalist.

Voor cijfers moet je maar eens kijken op www.cbs.nl klik
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Is het normaal dat tuig gesubsidieerd op vakantie gaat?
Is het normaal dat we ons continu maar aanpassen aan een godsdienst met achterlijke denkbeelden?
Nee, dat is niet normaal. Dat is zelfs volstrekt immoreel. Er is geen ander land ter wereld dat zo zijn kop in het zand steekt voor deze problematiek als Nederland, of dat nu door linksdenkenden of door de politiek gedaan wordt.

Wilders is tenminste een tegengewicht. En je kan van hem zeggen wat je wil, maar met 18 zetels vertolkt hij wel de mening van ongeveer twee miljoen Nederlanders. Wist je trouwens dat er ook zat allochtonen zijn die op Wilders stemmen? Hij is niet alleen maar rechts, als je nou eens de moeite neemt om zijn programma door te lezen dan kom je heel wat goede punten tegen.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 11:46:49 #139
125061 Koenholio
*O* Adenine, Thymine,..
pi_52616779
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 10:19 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Dat doet hij juist niet. Wilders maakt wel degelijk een onderscheid tussen een gewone moslim en een fundamentalist.
OK.
Maar voor wie verbieden we dan de Koran? Moeten we bij boekhandels de verkopers bij elk verkocht exemplaar van de Koran laten vragen: "Bent u een fundamentalist? Ja? Oh, sorry, dan mogen we u dit boek niet verkopen. We hebben nog wel een stapeltje Bijbels liggen als u daarin geïnteresseerd bent?".

Hoe wil Wilders dat gaan aanpakken?
Niet dus, want hij beroofd élke moslim van zijn/haar Koran door het boek in zijn geheel te verbieden.
Guanine en Cytosine! *O*
pi_52617377
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Koenholio het volgende:

[..]

OK.
Maar voor wie verbieden we dan de Koran? Moeten we bij boekhandels de verkopers bij elk verkocht exemplaar van de Koran laten vragen: "Bent u een fundamentalist? Ja? Oh, sorry, dan mogen we u dit boek niet verkopen. We hebben nog wel een stapeltje Bijbels liggen als u daarin geïnteresseerd bent?".

Hoe wil Wilders dat gaan aanpakken?
Niet dus, want hij beroofd élke moslim van zijn/haar Koran door het boek in zijn geheel te verbieden.
Dat is al van de baan. Het verbieden van. Dat zal dus niet gebeuren.

Terugkomende op de uitspraak van Wilders:

Wilders heeft in een interview met de volkskrant gezegd dat de Koran verboden zou moeten worden zoals Mein Kampf dat ook is.

"Geert Wilders in de Volkskrant van 8 Augustus jongstleden: ''De kern van het probleem is de fascistische islam, de zieke ideologie van Allah en Mohammed zoals neergelegd in de islamitische Mein Kampf: de Koran. De teksten uit de Koran laten weinig aan de verbeelding over. In verschillende soera’s worden moslims opgeroepen joden, christenen, andersgelovigen en niet-gelovigen te onderdrukken, vervolgen of vermoorden, vrouwen te slaan en te verkrachten en met geweld een wereldwijde islamitische staat te vestigen. Soera’s te over die moslims oproepen en aanzetten tot dood en verderf.''

Wilders geeft hierin aan dat de er een onderdeel van de islam een zieke ideologie heeft. Dus niet de hele islam.

Iedere immigrant en Nederlander zou het boek van de Koran verplicht moeten lezen om zo andere bevolkingsgroepen in ons land beter te kunnen begrijpen. De radicaliserende moslim kan op deze wijze er beter uitgepikt worden door zijn omgeving. Er zouden regels moeten komen wat wel en niet kan. Deels is deze er al. Enige verduidelijking en handhaving hiervan zou op zijn plaats zijn.

Van een kleine groep islam aanhangers zijn we naar 1 miljoen gegaan. Dat is een ontzettende grote stijging binnen 15 jaar. Zoals ik eerder aangaf valt dit zelfs CNN op.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:10:58 #141
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52617493
ik snap ook wel dat wilders weer terug wil naar een verzuilde maatschappij, dat is namelijk een stuk makkelijker te begrijpen voor het klootjesvolk...
pi_52617691
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:10 schreef Re het volgende:
ik snap ook wel dat wilders weer terug wil naar een verzuilde maatschappij, dat is namelijk een stuk makkelijker te begrijpen voor het klootjesvolk...

WIe zegt dat Wilders terug wil naar een verzuilde maatschappij? Leg uit waarom je zo denkt.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:25:32 #143
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52617912
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nederlands is nederlandse gebruiken, nederlandse cultuur, nederlandse trots.

En als dat volgens sommigen rascistisch is so be it, dan verwijs ik dezen graag naar hun eigen genenpoel waar net zo goed inmenging niet geduld wordt.
Heb ik gelijk of wat.

Precies.
Als jij zo trots bent op je Nederlandse cultuur, waarom dan zo slordig omgesprongen met onze prachtige taal?
wilt u niet zo schreeuwen? Het is hier potdikkie geen kansarme zone
pi_52617976
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Parabola_ het volgende:

[..]

Als jij zo trots bent op je Nederlandse cultuur, waarom dan zo slordig omgesprongen met onze prachtige taal?
Omgesprongen = geen nederlandse verbuiging van een werkwoord.

En nou opdonderen met je offtopic geblaat en spellingspolitie gezeik.
pi_52618007
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:25 schreef Parabola_ het volgende:

[..]

Priceless.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:31:40 #146
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52618073
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 09:53 schreef Strolie75 het volgende:
Wat ik wel goed vindt aan Wilders is dat hij zaker ter discussie zijn die absoluut belachelijk zijn als je er met je gezonde verstand over gaat nadenken, maar blijkbaar normaal of vanzelfsprekend worden gevonden in links Nederland.
Mooie drogredenering strolie, nog geen haar veranderd zie ik.

Hoe 'gezond' en hoe 'verstand' is het eigenlijk als je alle nuance vergeet en dingen die waar je niet blij mee bent maar neerzet als 'absoluut belachelijk'?

en deze kan ik niet onbeantwoord laten:
quote:
Zie de wereld als een hoop en het zijn er nog meer. Leer groter te denken, werkt heel bevrijdend.
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:32:43 #147
262 Re
Kiss & Swallow
pi_52618099
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

WIe zegt dat Wilders terug wil naar een verzuilde maatschappij? Leg uit waarom je zo denkt.
nou ik denk niet dat hij onbewust de 1 miljoen moslims op een hoop wil gooien... er komt geen moslim meer in!!! we leven in een Joods-Christelijke cultuur... bla bla bla
  donderdag 23 augustus 2007 @ 12:33:48 #148
174903 Parabola_
oud, vertrouwd
pi_52618124
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:27 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Omgesprongen = geen nederlandse verbuiging van een werkwoord.

En nou opdonderen met je offtopic geblaat en spellingspolitie gezeik.
Je bent stoer. Nog stoerder zou je zijn als je gelijk had. Of als je wat inhoudelijks te melden had. Helaas. heb je niet.
pi_52618924
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 12:31 schreef Parabola_ het volgende:
Mooie drogredenering strolie, nog geen haar veranderd zie ik.
Ken ik jou?
quote:
Hoe 'gezond' en hoe 'verstand' is het eigenlijk als je alle nuance vergeet en dingen die waar je niet blij mee bent maar neerzet als 'absoluut belachelijk'?
nuance is bij mijn weten niet hetzelfde als naiviteit.
quote:
Zie de wereld als een hoop en het zijn er nog meer. Leer groter te denken, werkt heel bevrijdend.
Och gut, de hele wereld is onze famillie en ze mogen allemaal op bezoek komen in Nederland.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 23 augustus 2007 @ 13:08:20 #150
8372 Bastard
Persona non grata
pi_52619018
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 10:43 schreef Re het volgende:

[..]

daarom doodnegeren
Ja inderdaad, want wat je niet bespreekt bestaat niet.

Daarom hebben wij ook zo'n fijn multicultilandje waarin iedereen happy is.

The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')