doodnegeren werkt niet. aangezien hij toch altijd in het nieuws komt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:39 schreef Tinkepink het volgende:
bok toch eens op met die wilderstopics. die man is het bespreken niet waard
daarom doodnegerenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
doodnegeren werkt niet. aangezien hij toch altijd in het nieuws komt.
Wat voor radicale veranderingen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Chandler het volgende:
Radicale veranderingen.. dat is de harde waarheid... iets dat NL nodig heeft... maar goed
Ja, net als Windows Vista!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:45 schreef Chandler het volgende:
Radicale veranderingen.. dat is de harde waarheid... iets dat NL nodig heeft... maar goed
of RTL8quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:49 schreef Dungeonmaster het volgende:
[..]
Ja, net als Windows Vista!
Met zulke ongenuanceerde uitlatingen roep je dat ook op jezelf af natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:37 schreef outcast_within het volgende:
Dat zei iemand gisteren tegen mij als antwoord dat ik niet begreep waarom zo'n clown op zetels staat. Dat hij meer een marketing stunt is dan een politicus en eigenlijk alleen maar probeert om makkelijk te scoren met anti islam acties.
Maar goed hij durft wel de waarheid te spreken en probeert voort te zetten dat wat Pim fortuyn heeft opgestart.
Welke waarheid spreekt de britney spears van de politiek dan?
Hij stond op 18 zetels, dus er zal wel iemand rondlopen die me kan verlichten over deze politicus.
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Wat voor radicale veranderingen?
Maar, maar, het is toch partij van de vrijheid ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.
Dat soort veranderingen vinden sommige mensen blijkbaar ''nodig''.![]()
Ja maar meer dan het populistische anti wilders gebral weet ik er eigenlijk ook niet van af.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:52 schreef blankensteyn het volgende:
[..]
Met zulke ongenuanceerde uitlatingen roep je dat ook op jezelf af natuurlijk.
lijkt de shiara welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:00 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Uitkeringen van 20 euro, afschaffen van vrijheid van godsdienst, inperken van vrijheid van meningsuiting, het systematisch discrimineren van bepaalde bevolkingsgroepen, keiharde gevangenisstraffen, omvormen van ons land tot een politiestaat.
Dat soort veranderingen vinden sommige mensen blijkbaar ''nodig''.![]()
Lijkt wel een beetje op de SP.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef Batsnek het volgende:
Hij komt vaak zat in het nieuws met 1 of andere debiele uitspraak over de islam of koran; maar heeft hij ook serieus haalbare doelstellingen? Ik heb altijd het idee dat die man de hele dag zit te schreeuwen tot z'n stem op is; en dan mogen de echte politici iets zeggen.
Inderdaad, bovendien zit hij in de oppositie.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:17 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Lijkt wel een beetje op de SP.![]()
Typisch links standpunt,gewoon negeren.quote:
Als dat gebeurt ben ik weg, net als dat ik wegga wanneer er een linkse regering komt. Ik heb nog liever een kliek regenten dat Nederland regeert dan zulke schreeuwers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hopelijk kan hij met voldoende stemmen de volgende ronde een regering vormen met de VVD.
De VVD wil alleen geen regering vormen met Wilders. Ben je de vorige verkiezingen vergeten? Ik dacht dat Mark Rutte vrij duidelijk was, eigenlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Inderdaad, bovendien zit hij in de oppositie.
Hopelijk kan hij met voldoende stemmen de volgende ronde een regering vormen met de VVD.
Alleen kaart Wilders helemaal geen problemen aan, hij verzint problemen. Zoals dat de koran aan zou zetten tot haat. Hoeveel homo's zijn er van het dak gegooid hier in Nederland?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Typisch links standpunt,gewoon negeren.
Net zoals de problemen die Meneer Wilders aankaart.
Als we de problemen maar blijven negeren dan gaan ze vanzelf wel weg...
Welke problemen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
prima om problemen aan te kaarten hoor, maar de belachelijkheid van zijn niet uit te voeren wensen zal echt het probleem niet oplossen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef AtheistArmy het volgende:
[..]
Ik ben het niet geheel eens met Wilders, maar dit is natuurlijk ook enigszins je kop in het zand steken. Is het per se nodig dat er eerst een homo van het dak wordt gegooid voordat je gaat geloven dat er homohaat is onder een deel van de moslims? (Hoe groot dat deel is, heb ik geen idee van.)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Alleen kaart Wilders helemaal geen problemen aan, hij verzint problemen. Zoals dat de koran aan zou zetten tot haat. Hoeveel homo's zijn er van het dak gegooid hier in Nederland?
Nog steeds 0.
Bovendien kun je dan de bijbel ook wel gaan verbieden: daarin staat dat je je kinderen moet slaan als ze ongehoorzaam zijn, dat vrouwen de schuld hebben aan de ''zondeval'' van de mens, hoe je je slaven moet behandelen, etc.
Hoe kan je nou zo je kop in het zand steken? De problemen zijn dagelijks tastbaar in Amsterdam.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:51 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Alleen kaart Wilders helemaal geen problemen aan, hij verzint problemen. Zoals dat de koran aan zou zetten tot haat. Hoeveel homo's zijn er van het dak gegooid hier in Nederland?
Nog steeds 0.
en hoeveel zetels heeft de fanatieke moslim partij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ik ben het niet geheel eens met Wilders, maar dit is natuurlijk ook enigszins je kop in het zand steken. Is het per se nodig dat er eerst een homo van het dak wordt gegooid voordat je gaat geloven dat er homohaat is onder een deel van de moslims? (Hoe groot dat deel is, heb ik geen idee van.)
Als je het nieuws volgt weet je dat er steeds meer homo's worden gemolesteerd door moslims, dat is gewoon een feit. De bijbel is inderdaad ook geen fris boek, maar het percentage fanatieke gelovigen is vrijwel te verwaarlozen. (Getuige de 2 zetels van de SGP).
Doe nou niet alsof je een slimme opmerking maakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:04 schreef Re het volgende:
[..]
en hoeveel zetels heeft de fanatieke moslim partij?
mja, geen van die 3 partijen is tegen homo's dacht ik...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een slimme opmerking maakt.Je weet zelf ook wel dat dit electoraat bij moslimvriendelijke partijen als PvdA, SP en Groenlinks zit.
Daarvoor moet je bij de christenunie zijn...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:08 schreef Re het volgende:
[..]
mja, geen van die 3 partijen is tegen homo's dacht ik...
Tuurlijk we kunnen niet ontkennen dat homo's worden mishandeld en bedreigd door groepen homo haters. Maar omdat ook veel etnische groeperingen deze mannen lastig vallen, waaronder marokkanen komt dit gelijk in de media, want die smult hiervan. Maar ook Nederlanders doen dit, ik heb dit zelf vaak meegemaakt dat nederlanders homo's lastigvallen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo je kop in het zand steken? De problemen zijn dagelijks tastbaar in Amsterdam.
Er staat vandaag nog een artikel in de krant dat de homo's juist door Moslims worden mishandeld en dat de korpschef van Amsterdam pleit voor homovriendelijke teksten door Imams.
De koran is een geweldsinstructie en staat geweld tegen ongelovigen toe.
Pas als jij het verschil weet tussen het kabinet en het parlement, mag je nog eens de opmerking over '1-celligen' proberen te maken. Nu komt het wat sneu over.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
En die Wilders zit in het kabinet, omdat vele 1cellige nederlanders op hem stemmen en noggeneens weten waar die kerel over praat.
nee niet slim, hij pwnd je gewoon, opdoeken, wegwezen ik zou me niet meer laten zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:06 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof je een slimme opmerking maakt.Je weet zelf ook wel dat dit electoraat bij moslimvriendelijke partijen als PvdA, SP en Groenlinks zit.
Ja man, ik voel me echt 'gepwnd'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:18 schreef DAMH het volgende:
[..]
nee niet slim, hij pwnd je gewoon, opdoeken, wegwezen ik zou me niet meer laten zien![]()
![]()
Je bent duidelijk niet geheel op de hoogte van de inhoud van de Koran, noch over de laatste nieuwberichten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Tuurlijk we kunnen niet ontkennen dat homo's worden mishandeld en bedreigd door groepen homo haters. Maar omdat ook veel etnische groeperingen deze mannen lastig vallen, waaronder marokkanen komt dit gelijk in de media, want die smult hiervan. Maar ook Nederlanders doen dit, ik heb dit zelf vaak meegemaakt dat nederlanders homo's lastigvallen.
Zucht, de koran zet helemaal niet aan tot haat, er staat net als de bijbel in dat je elkaar lief moet hebben en niemand mag doden. En als je over geweldsteksten gaat hebben, die heb je in elk godsdienstelijk boek, dit komt omdat het in een andere tijd is geschreven.
En het slaat al helemaal nergens op dat imams homovriendelijke teksten moeten prediken. Want het christendom accepteert ook geen homo's en bant deze ook uit. Je hoort niet hoeveel christelijke homo's verbannen en bedreigd worden door hun familie, want in Nederland is islam een 'hot item' en iedereen denkt dat moslims radicaal zijn, terwijl dit altijd een kleine groep is die het voor de rest verziekt.
En die Wilders zit in het kabinet, omdat vele 1cellige nederlanders op hem stemmen en noggeneens weten waar die kerel over praat.
Tijdje geleden zeker dat je de Quran hebt gelezen, ik zal je geheugen even opfrissen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef Killaht het volgende:
[..]
Tuurlijk we kunnen niet ontkennen dat homo's worden mishandeld en bedreigd door groepen homo haters. Maar omdat ook veel etnische groeperingen deze mannen lastig vallen, waaronder marokkanen komt dit gelijk in de media, want die smult hiervan. Maar ook Nederlanders doen dit, ik heb dit zelf vaak meegemaakt dat nederlanders homo's lastigvallen.
Zucht, de koran zet helemaal niet aan tot haat, er staat net als de bijbel in dat je elkaar lief moet hebben en niemand mag doden. En als je over geweldsteksten gaat hebben, die heb je in elk godsdienstelijk boek, dit komt omdat het in een andere tijd is geschreven.
En het slaat al helemaal nergens op dat imams homovriendelijke teksten moeten prediken. Want het christendom accepteert ook geen homo's en bant deze ook uit. Je hoort niet hoeveel christelijke homo's verbannen en bedreigd worden door hun familie, want in Nederland is islam een 'hot item' en iedereen denkt dat moslims radicaal zijn, terwijl dit altijd een kleine groep is die het voor de rest verziekt.
Fuck wildersquote:
Dat weet ik ook wel, maar dat heeft geen fuck te maken met de Islam, dat komt omdat het homofoob tuig is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:02 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Hoe kan je nou zo je kop in het zand steken? De problemen zijn dagelijks tastbaar in Amsterdam.
Er staat vandaag nog een artikel in de krant dat de homo's juist door Moslims worden mishandeld en dat de korpschef van Amsterdam pleit voor homovriendelijke teksten door Imams.
De koran is een geweldsinstructie en staat geweld tegen ongelovigen toe.
Doe nou niet alsof je een slimme opmerking maakt. Je weet zelf ook wel dat die bij De Christen Unie en het Christen Democratisch Appel zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Ja man, ik voel me echt 'gepwnd'.Die opmerking over de SGP maakte ik alleen om te schetsen dat er niet veel fanatieke christenen meer zijn in dit land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |