Ten eerste, als ik zeg "alle turken terug naar marokko", dan bedoel ik daar een grap mee. Turken komen oorspronkelijk namelijk niet uit marokko.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:21 schreef Killaht het volgende:
[..]
Weer zo'n hersenloze, dat is geen oplossing. Waar jij over spreekt zijn een groep jongeren die geboren en getogen zijn in Nederland en die kan je dus niet terugsturen. Te veel mensen op dit forum, hebben haat tegen moslims en de islam, en denken dat elke moslim een radicalist is. Dit slaat nergens op en is gecreerd door de media en aan de andere hand wilders e.a. die volkeren tegenelkaar wil opzetten.
Ik ken honderden moslims en dat zijn gewoon normale mensen zoals jij en ik. Jij praat niet uit ervaring maar duidelijk als een 'meeloper' zoals menig wilders aanhanger. Deze 'mensen' hebben geen inzicht in de islam en de koran en weten niet waar ze overpraten.
Tuurlijk is er een groep die voor veel problemen zorgt, maar die moeten ook aangepakt, daar ben ik het idd mee eens. Maar veel mensen gaan gelijk iedereen over 1 kam scheren.
En voor de duidelijkheid turken komen niet uit marokko.![]()
...omdat hij shockerende dingen zegt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:42 schreef outcast_within het volgende:
[..]
doodnegeren werkt niet. aangezien hij toch altijd in het nieuws komt.
Er worden shockerende dingen gezegt door andere mensen. Alleen je verstaat er geen reet van in de moskee....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:19 schreef mgerben het volgende:
[..]
...omdat hij shockerende dingen zegt.
Dat die totaal los zijn van de realiteit maakt niet uit.
Het is schokkend, Geert is een BNer, dus het komt in de krant.
Dat betekent nog niet dat hij ook iets te zeggen heeft.
Er worden shockerende dingen gezegt door andere mensen. Alleen je verstaat er geen reet van in de moskee....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 12:23 schreef Devlinsect het volgende:
Ben alleen benieuwt of er überhaupt iets aan gedaan kan worden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:19 schreef Devlinsect het volgende:
Zolang de moslim zichzelf WIL onderscheiden van de samenleving en naast de samenleving WIL staan, enkel en alleen de mede moslims met zelfde denkwijzes tollereerd, zal dit soort topics / uitspraken van politici / rassenhaat / religiehaat ALLEEN MAAR TOENEMEN.
Eerst moet de pleuris uitbreken zoals in Parijs. Dan komt het besef en een nieuwe minister die het WEL wil inzien (nieuwe minister Frankrijk, wat rechtser dan Chirac).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:04 schreef Koenholio het volgende:
[..]
Ben alleen benieuwt of er überhaupt iets aan gedaan kan worden.
Globale? Meer nationale.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:23 schreef Salvad0R het volgende:
Wilders is een marionet van mensen met globale economische belangen.
Jep. Maar Wilders is toch echt 1 van de grootste muppets.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:27 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Globale? Meer nationale.![]()
Enne, we zijn allemaal marionetten. De één danst voor zijn werkgever om de centjes te krijgen en zo de hypotheek en krinderen te onderhouden, de ander doet een dansje voor de koningin en noemt zich minister-president.
EINDELIJK!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jep. Maar Wilders is toch echt 1 van de grootste muppets.
Wat een idioot, mensen beoordelen op grond van religie... Wie deed dat ookal weer nog meer.. Hmmm.
Those who don't know history WILL repeat it.
Laten we het hopenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:20 schreef Koenholio het volgende:
[..]
EINDELIJK!!
Ik weet het!! Hitler was het toch?!
Pfoe... ik de hele tijd denken en denken van "goh! Wie was dat nou!"
Het lag echt op het puntje van mijn tong, ken je dat? Zó irritant joh. Maar nou weten we het.
Hitler was dat. Adolf Hitler. 1939-1945 dacht ik. Of 1940, kan ook. Zo lang geleden...
Nee maar serieus... Wilders gaat wel behoorlijk die kant op inderdaad. Ik vond het wel een beetje eng toen hij 9 zetels behaalde. Mijn baas (patatbakker) heeft er ook op gestemd.
Maargoed, na een tijdje zien al zijn stemmers dat het nergens heengaat, is meneer Wilders door zijn provocerende uitspraken heen en kunnen we weer gezellig met elkaar bier drinken.
Wanneer jij de vergelijking maakt met Hitler en Wilders, heb je én liggen slapen in de schoolbanken (hitler deed wel meer dan beoordelen op grond van religie) én de reden waarom Wilders de Koran wilde verbieden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Jep. Maar Wilders is toch echt 1 van de grootste muppets.
Wat een idioot, mensen beoordelen op grond van religie... Wie deed dat ookal weer nog meer.. Hmmm.
Those who don't know history WILL repeat it.
Wilders veroordeelt niemand op basis van religie. Wilders constateert een trend van opgaande criminaliteit die steeds vaker in de moslimgemeenschap te zien is. Ik heb ook niets tegen een moslim, maar vind wel dat iemand die hier in principe te gast is, zich niet moet profileren als een stuk tuig of crimineel. De goeden niet te na gesproken, constateer ik (en met mij vele anderen, of het nu Wilders-aanhangers zijn of niet) een stijgende lijn als het gaat om criminaliteit onder allochtonen, veelal jongeren. En daar is een deel moslim van, ja.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:24 schreef outcast_within het volgende:
vooralsnog schaar ik alle wilders stemmers onder de ontevreden schapen die mak het schreeuwerige vinger wijzende blonde mannetje volgen.
En dat hij zijn stemmen niet verkrijgt door de "waarheid" te spreken. Want geert wilders spreekt niet de waarheid, hij schreeuwt een hoop inkoppertjes en daar houdt het wel mee op.
En wat betreft zijn zetels, hij mag ze hebben. Zal net zo'n succes worden als lijst fortuyn
suf excuus en heeft geheel niets met de koran te maken, kom met maatregelen om kutmarokkantjes aan te pakken en niet met suffe proefballonnetjes over het verbieden van de koran want dat heeft hier ggen enkele invloed op.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wilders veroordeelt niemand op basis van religie. Wilders constateert een trend van opgaande criminaliteit die steeds vaker in de moslimgemeenschap te zien is. Ik heb ook niets tegen een moslim, maar vind wel dat iemand die hier in principe te gast is, zich niet moet profileren als een stuk tuig of crimineel. De goeden niet te na gesproken, constateer ik (en met mij vele anderen, of het nu Wilders-aanhangers zijn of niet) een stijgende lijn als het gaat om criminaliteit onder allochtonen, veelal jongeren. En daar is een deel moslim van, ja.
En dus maar een boekje verbieden? immers samen met dat boek zal de islam wel uit Nederland verdwijnenquote:Daarnaast meen ik dat een fundamentalistische benadering van de koran veel ruimte laat voor het praktizeren van haat en geweld jegens niet-moslims. Je kunt wel zeggen dat dat voor elke religieuze handleiding (aka de bijbel of de talmoed of wat dan ook) op gaat, maar volgens mij zijn de Christelijke kruistochten toch al zo'n 500 jaar geleden afgelopen. De islam schijnt nog altijd in deze periode te verkeren![]()
Nederlands is nederlandse gebruiken, nederlandse cultuur, nederlandse trots.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:39 schreef Re het volgende:
wat is nederlands? degelijke protestantse calvinisten?
what the fuck is nederlandse cultuur, op je godvergeten klompen getrokken worden uit de klei?, Nederlandse trots?, what the fuck is datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nederlands is nederlandse gebruiken, nederlandse cultuur, nederlandse trots.
En als dat volgens sommigen rascistisch is so be it, dan verwijs ik dezen graag naar hun eigen genenpoel waar net zo goed inmenging niet geduld wordt.
Heb ik gelijk of wat.
Precies.
Jij bent dat iig niet dat is wel duidelijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:44 schreef Re het volgende:
[..]
what the fuck is nederlandse cultuur, op je godvergeten klompen getrokken worden uit de klei?, Nederlandse trots?, what the fuck is dat, dat het Neerlands bloet door ons aderen stroomt
je bedoelt dat ik niet zo'n kankerkaaskop ben zoals jij ineens verworden bentquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:02 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij bent dat iig niet dat is wel duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |