ff serieus, heet dat kind écht Kal-El?quote:
OMG, dat jochie kijkt echt alsof hij tegen de fotograaf wil zeggen "moet je wat van me?"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
Nog eentje van Jenna Elfman en Story Elias (ofwel een tvp)
[afbeelding]
Ah, lief!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
Story Eliasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
Kruisjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:02 schreef kvd het volgende:
Cindy Crawford, Presley (rechts) en Kaya (links)
[afbeelding]
Volgens mij is de linker een jongetje en de rechter een meisjequote:
Kan wel duidelijk zien wie de mama is, kindjes zijn net zo mooiquote:
quote:Brad's such a sexy family man.
Hmm, Presley is toch wel iets mannelijker gebouwd dan zijn zusje maar door zijn lange haar lijkt het inderdaad alsof je naar een meisje kijkt. Anyway, pretty kidsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Ici-Paris het volgende:
waar is atiana?
en bij Crawford dacht ik al dat het een meisje was! maar ik twijfelde!
Lijkt op een haarspeldje dat een beetje weggeschoven is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat heeft Shiloh nou in d'r haar voor iets roods?
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?quote:
Oh ja, dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Moi.com het volgende:
[..]
Lijkt op een haarspeldje dat een beetje weggeschoven is...
Dat duurt 3x zo lang, en dan zijn ze waarschijnlijk omzwermd met paparazzi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?![]()
Ik zie alleen maar foto's waarop die kinderen gedragen worden..
kinderen van 3 lopen nog niet zo snel !quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?![]()
Ik zie alleen maar foto's waarop die kinderen gedragen worden..
Bullshit dus, allemaal verhaaltjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Starlie het volgende:
Volgens mijn vriend zijn de haren van Suri gekleurd, dit schijnen ze gedaan te hebben zodat ze er nog schattiger uit ziet! Hij had dit op het nieuws gehoord ofzo....
Ik zou het dan zelf eerder blond verven, als je dan toch bezig bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Starlie het volgende:
Volgens mijn vriend zijn de haren van Suri gekleurd, dit schijnen ze gedaan te hebben zodat ze er nog schattiger uit ziet! Hij had dit op het nieuws gehoord ofzo....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat duurt 3x zo lang, en dan zijn ze waarschijnlijk omzwermd met paparazzi.
Als je je kind optilt, dan zal dat kind zich minder bedreigd voelen door alle gillende fotografen. Lijkt me alleen maar wenselijk eigenlijk.quote:
Ik dacht dat hun al gescheiden warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Nuna het volgende:
Shanna Moakler, Travis Barker, zoon Landon Asher Barker en dochter Alabama Luella Barker.
[afbeelding]
Ja, dat zijn ze ook nog. Lijkt me ook wel logisch dat Atiana er niet bij is, aangezien ze niet de dochter is van Travis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hun al gescheiden warenLeuk dat ze nog samen zijn
![]()
Ja he!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
OMG Wat een ontzettend mooie baby.
[afbeelding]
waar zijn ze te koop!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
OMG Wat een ontzettend mooie baby.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |