ff serieus, heet dat kind écht Kal-El?quote:
OMG, dat jochie kijkt echt alsof hij tegen de fotograaf wil zeggen "moet je wat van me?"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
Nog eentje van Jenna Elfman en Story Elias (ofwel een tvp)
[afbeelding]
Ah, lief!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
Story Eliasquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
Kruisjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:02 schreef kvd het volgende:
Cindy Crawford, Presley (rechts) en Kaya (links)
[afbeelding]
Volgens mij is de linker een jongetje en de rechter een meisjequote:
Kan wel duidelijk zien wie de mama is, kindjes zijn net zo mooiquote:
quote:Brad's such a sexy family man.
Hmm, Presley is toch wel iets mannelijker gebouwd dan zijn zusje maar door zijn lange haar lijkt het inderdaad alsof je naar een meisje kijkt. Anyway, pretty kidsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Ici-Paris het volgende:
waar is atiana?
en bij Crawford dacht ik al dat het een meisje was! maar ik twijfelde!
Lijkt op een haarspeldje dat een beetje weggeschoven is...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:03 schreef Toeps het volgende:
[..]
Wat heeft Shiloh nou in d'r haar voor iets roods?
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?quote:
Oh ja, dat zal het wel zijn.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Moi.com het volgende:
[..]
Lijkt op een haarspeldje dat een beetje weggeschoven is...
Dat duurt 3x zo lang, en dan zijn ze waarschijnlijk omzwermd met paparazzi.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?![]()
Ik zie alleen maar foto's waarop die kinderen gedragen worden..
kinderen van 3 lopen nog niet zo snel !quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Kunnen die oudere kids van Brad en Angelina niet zelf lopen ofzo?![]()
Ik zie alleen maar foto's waarop die kinderen gedragen worden..
Bullshit dus, allemaal verhaaltjes.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Starlie het volgende:
Volgens mijn vriend zijn de haren van Suri gekleurd, dit schijnen ze gedaan te hebben zodat ze er nog schattiger uit ziet! Hij had dit op het nieuws gehoord ofzo....
Ik zou het dan zelf eerder blond verven, als je dan toch bezig bentquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Starlie het volgende:
Volgens mijn vriend zijn de haren van Suri gekleurd, dit schijnen ze gedaan te hebben zodat ze er nog schattiger uit ziet! Hij had dit op het nieuws gehoord ofzo....
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat duurt 3x zo lang, en dan zijn ze waarschijnlijk omzwermd met paparazzi.
Als je je kind optilt, dan zal dat kind zich minder bedreigd voelen door alle gillende fotografen. Lijkt me alleen maar wenselijk eigenlijk.quote:
Ik dacht dat hun al gescheiden warenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:50 schreef Nuna het volgende:
Shanna Moakler, Travis Barker, zoon Landon Asher Barker en dochter Alabama Luella Barker.
[afbeelding]
Ja, dat zijn ze ook nog. Lijkt me ook wel logisch dat Atiana er niet bij is, aangezien ze niet de dochter is van Travis.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hun al gescheiden warenLeuk dat ze nog samen zijn
![]()
Ja he!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
OMG Wat een ontzettend mooie baby.
[afbeelding]
waar zijn ze te koop!quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:00 schreef Dizer het volgende:
OMG Wat een ontzettend mooie baby.
[afbeelding]
Ja en het pluizige haar en de rare kledingcombinatiequote:Op zondag 26 augustus 2007 19:23 schreef Étoile het volgende:
Volgens mij komt het vooral door die rare bril. Arm meisje. Fiona ziet er overigens wel super uit voor een vrouw van bijna 42 die pas bevallen is!
hahaha, grapjasquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef BettyR het volgende:
Fiona ziet er itt. haar dochter zeer goed uit.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:49 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht dat hun al gescheiden warenLeuk dat ze nog weer samen zijn
![]()
Ik heb van 'm gedroomd vannachtquote:
Wa'n toetje is datquote:
In een van Fiona's columns vertelt ze het verhaal achter die bril. India wilde per se die, terwijl Fiona zelf een wat klassieker model had uitgezocht. Uiteindelijk kon ze het toch niet over haar (fashion) hart verkrijgen om India een andere bril te laten kiezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:40 schreef Malahide het volgende:
Ik vind India wel cool met die bril. Lijkt me een kind met heel wat zelfvertrouwen als je op die leeftijd met zo'n bril durft rond te lopen.
wat zal die kind uitgelachen wordenquote:Op zondag 2 september 2007 14:18 schreef bladibladibla het volgende:
[..]
In een van Fiona's columns vertelt ze het verhaal achter die bril. India wilde per se die, terwijl Fiona zelf een wat klassieker model had uitgezocht. Uiteindelijk kon ze het toch niet over haar (fashion) hart verkrijgen om India een andere bril te laten kiezen.![]()
Heus niet op dat grachtengordelschooltje waar het kind ongetwijfeld op zal zittenquote:Op maandag 3 september 2007 22:04 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
wat zal die kind uitgelachen worden![]()
Lijkt weer veel op mamaquote:Op zaterdag 1 september 2007 00:27 schreef m@x het volgende:
Helena Christensen met zoon Mingus:
[afbeelding]
dit is echt de tofste baby everquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:44 schreef kvd het volgende:
[afbeelding]
't Kereltje kijkt vast zo ernstig omdat hij zich realiseert dat hij zo'n fijne Scientology-opvoeding gaat krijgen. Jenna en Bodhi Elfman zijn namelijk zo'n beetje de fanatiekste Hollywood Scientologisten die er zijn, daar zijn de Travoltaatjes en de Cruisjes niks bijquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:07 schreef milagro het volgende:
[..]
dit is echt de tofste baby ever![]()
![]()
fantastische naam ook, Story![]()
Vind 'm een beetje een achterbuurttronie hebben. Of zeg je dat niet van kinderen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Franneh het volgende:
Kingston ziet er meestal erg grappig en leuk uit, maar hier lijkt het toch wel net een meid.
Precies die ogen van Gwen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:36 schreef KinkyGiraf het volgende:
[afbeelding]
Kingston en Gavin (die vinger)
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
'Inspector Frost' en dochter Sophie![]()
![]()
sprekend haar daddy![]()
jep, 61 was hij daar, maar is het niet schetigquote:Op donderdag 6 september 2007 20:08 schreef Étoile het volgende:
[..]
![]()
Wat een schattige foto!
Hij is wel een euh.. vader op leeftijd![]()
Wát een lieve foto!quote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
![]()
sprekend haar daddy![]()
Dit moet wel de schattigste papa-dochter-foto zijn die ik ooit gezien heb... aaaaaahhhhhhhquote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
![]()
sprekend haar daddy![]()
[afbeelding]
![]()
sprekend haar daddy![]()
Heelquote:Op donderdag 6 september 2007 20:11 schreef milagro het volgende:
[..]
jep, 61 was hij daar, maar is het niet schetig
ik smelt helemaal weg, wat een superlieve fotoquote:Op donderdag 6 september 2007 18:54 schreef milagro het volgende:
[afbeelding]
![]()
sprekend haar daddy![]()
[afbeelding]
![]()
sprekend haar daddy![]()
Bleh op beide foto's ziet dat kind er echt uit als een verwend rotjongquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:54 schreef Smash-it het volgende:
Een ietwat betere van David en zijn zoon, al vind ik zijn vader wel echt 100000000000000000 keer mooier!! (david![]()
![]()
)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |