Ik denk niet dat Fener gaat winnenquote:Op zaterdag 8 december 2007 15:49 schreef RomeoTamo het volgende:
Vanavond een echte (stads)derby zoals die hoort te zijn, Fenerbahce vs Galatasaray.
Ik ga hem straks op groot scherm kijken.
Denk dat Fenerbahce gaat winnen (hoop natuurlijk op Cim Bom).
Jij hebt helemaal geen recht van spreken aangezien fb weer verloren heeft. 2-1quote:Op vrijdag 26 september 2008 22:56 schreef ClioSporT het volgende:
280 dagen niet gepost maar 300 jaar voor christus hebben ze wel de uefa cup gewonnen he... lol
ik betwijfel het of Fener ooit nog de UEFA cup kan winnen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen recht van spreken aangezien fb weer verloren heeft. 2-1
En ohja, fb heeft helemaal geen europese beker gewonnen.
Arda Turan kan een grote worden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kick van jewelste. Wat zijn op dit moment de grote talenten bij Galatasaray?
als het gaat om Turken bij Galatasaray heb je natuurlijk Arda Turan die we kennen van het EK, met zijn blessuretijd goal tegen de Zwitsers en de eerste treffer tegen de Tsjechen. mogelijk grootste talent dat Turkije ooit voortgebracht heeft, Arsenal wil hem graag hebben maar GS wil hem niet zomaar laten gaan of het is een strategie om zijn waarde op te schroeven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kick van jewelste. Wat zijn op dit moment de grote talenten bij Galatasaray?
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
En ohja, fb heeft helemaal geen europese beker gewonnen.
is that all you care.. maakt helemaal niet uit of FB de overige 32 wedstrijden verliezen, als ze maar van GS winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaat
Wist niet dat je 32 wedstrijden speelde in europees verbandquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:33 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
is that all you care.. maakt helemaal niet uit of FB de overige 32 wedstrijden verliezen, als ze maar van GS winnen.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My entrance music: Freemasons - When you touch me (Bart B More dub)
Nee, dat is Amelia.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
als het gaat om Turken bij Galatasaray heb je natuurlijk Arda Turan die we kennen van het EK, met zijn blessuretijd goal tegen de Zwitsers en de eerste treffer tegen de Tsjechen. mogelijk grootste talent dat Turkije ooit voortgebracht heeft, Arsenal wil hem graag hebben maar GS wil hem niet zomaar laten gaan of het is een strategie om zijn waarde op te schroeven.
daarnaast heb je Mehmet Topal, centrale middenvelder met lange benen die ook wel de spin wordt genoemd, omdat hij goed is in het afpakken van de bal en hij houdt het overzicht en geeft ook goede passes.
wat de buitenlanders betreft heeft GS goede inkopen gedaan:
Harry Kewell, ex Leeds, ex Liverpool, spelend voor het nationaal elftal van Australië.. speelt bij Galatasaray linksbuiten.
Milan Baros, ex Liverpool, ex Ol. Lyon, spelend voor het nationaal elftal van Tsjechië.. heeft een basisplek in de spits.
Fernando Meira, ex VFB Stuttgart, spelend voor het nationaal elftal van Portugal.. speelt centraal in de verdediging naast Servet..
De Sanctis, ex Sevilla, reserve doelman van het nationaal elftal van Italië.. is op dit moment eerste keus in het doel van Galatasaray.
Daarnaast hebben ze van vorig jaar nog, niet de minste:
Shabani Nonda, ex Monaco, Congolees international
Cassio Lincoln, ex speler van Schalke 04.
ik kan ook een sivasspor topic openen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef xminator het volgende:
Stop is met het omhoog halen van nutteloze topics.
Volgens mij was dat vorig jaar toch anders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaat
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:48 schreef GokhanSaki het volgende:
alle NL ploegen in UEFA zijn door, grote kans Galatasaray tegen een NL ploeg in de volgende ronde.. Ik hoop in de poulefase op Galatasaray tegen Ajax.
Whehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.
Een makkelijke prooi voor galata.
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.
Een makkelijke prooi voor galata.
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sperminator heeft er duidelijk geen verstand van
Dit is de derde wedstrijd die dezelfde spelers achter elkaar spelen in een korte tijd (Trabzonspor - Olympiacos - Eskisehir). Het is normaal dat de spelers vermoeid raken, er zijn simpelweg teveel geblesseerde spelers om een aantal spelers te laten rusten. Als Kewell eruit gaat en Mehmet Guven in plaats van hem gaat spelen weet je al genoeg.quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasaray
![]()
![]()
4+2=6 ik had gelijk.
''galatasaray in vorm''
BOEIT MIJ.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Dit is de derde wedstrijd die dezelfde spelers achter elkaar spelen in een korte tijd (Trabzonspor - Olympiacos - Eskisehir). Het is normaal dat de spelers vermoeid raken, er zijn simpelweg teveel geblesseerde spelers om een aantal spelers te laten rusten. Als Kewell eruit gaat en Mehmet Guven in plaats van hem gaat spelen weet je al genoeg.
Maak je niet zo druk. Dit jaar is Galatasaray kampioen. Geen enkele team wint enkele wedstrijd, maar het is duidelijk dat Galatasaray dit jaar duidelijk beter speelt dan de concurrentie.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef xminator het volgende:
[..]
BOEIT MIJ.
Dan moet de trainer maar iemand anders opstellen.
Jij was toch diegene dat zei: galatasaray in topvorm? Dat was ik niet.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:16 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk. Dit jaar is Galatasaray kampioen. Geen enkele team wint enkele wedstrijd, maar het is duidelijk dat Galatasaray dit jaar duidelijk beter speelt dan de concurrentie.
Wat voor verklaring heb jij dan? Heb je de wedstrijd wel gezien? Eskisehirspor is een team die als doel heeft niet te degraderen. De score van vandaag heeft niets te maken met hoe goed Eskisehir heeft gespeeld.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net zoals altijd hebben salatasaray fans veel praatjes...
Jazeker, heb hem gekeken hier op m'n plasma met ligtv.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat voor verklaring heb jij dan? Heb je de wedstrijd wel gezien? Eskisehirspor is een team die als doel heeft niet te degraderen. De score van vandaag heeft niets te maken met hoe goed Eskisehir heeft gespeeld.
Het is trouwens Galatasaray en niet salatasaray.
Galatasaray was vermoeid en ongemotiveerd. Eskisehir daarentegen super gemotiveerd omdat ze tegen - de kampioen 07/08- Galatasaray spelen. Mij boeit de Turkse Super Lig eerlijk gezegd niet zoveel. Zolang Galatasaray kampioen wordt en goede prestaties neerzet in de Uefa Cup vind ik het prima dit jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef xminator het volgende:
Jazeker, heb hem gekeken hier op m'n plasma met ligtv.
Ze hebben het verdiend. salatasaray heeft echt een slechte verdediging.
Mijn smoesje is ook al klaar, Fenerbahçe moet 4 wedstrijden spelen in anderhalve week tijd;quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:59 schreef Meh7 het volgende:
Galatasaray heeft samen met vorige week zondag 3 wedstrijden gespeeld waarvan er twee van belang waren (Trabzonspor en Olympiacos). Galatasaray heeft de belangrijke wedstrijden gewonnen door goed te voetballen.
Ik zei juist dat Galata de wedstrijden wint die van belang zijn. Jij zegt nu juist het tegenovergestelde.quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:04 schreef xminator het volgende:
[..]
Mijn smoesje is ook al klaar, Fenerbahçe moet 4 wedstrijden spelen in anderhalve week tijd;
Tegen Ankaragucu, Eskisehirspor, Arsenal en gsaray.
Dus als we verliezen van Arsenal of gsaray is het heel normaal.
Ja maar jij zegt toch dat ze vandaag uitgeput waren door de vorige wedstrijden? Dan is Fenerbahçe dat toch ook?quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:07 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik zei juist dat Galata de wedstrijden wint die van belang zijn. Jij zegt nu juist het tegenovergestelde.
Stelletje hypocrieten bij Galatasaray. Toen Anelka de bal met zijn hand erin tikte zei iedereen dat de scheidsrechter voor FB waren. Een of andere hoge pief bij de voetbalbond bood zelfs zijn excuses namens de scheidsrechter aan!quote:Op zondag 26 oktober 2008 21:09 schreef xminator het volgende:
gsaray is ook gewend om met de hand te scoren, vorige week servet en nu doet baros het hem.
Indeed, gassaray scoort elke wedstrijd met hands en of offside doelpunten.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Je bedoelt neem ik aan dat Galatasaray de scheidsrechter niet heeft betaald om fouten in het voordeel van Galatasaray te maken?Galatasaray kan ook geen enkele wedstrijd winnen zonder een scheids om te kopen.
Wat zeg je nou? hoor ik uefa cup en supercup gewonnen???quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:14 schreef xminator het volgende:
[..]
Indeed, gassaray scoort elke wedstrijd met hands en of offside doelpunten.
Je ziet gewoon dat gassaray scheidsrechters omkoopt in Turkije, want in Turkije winnen ze meestal maar als ze dan tegen een of andere Bellinzona moeten in europees verband spelen ze dramatisch slecht (4-3)
1. Er is maar 2 puntjes verschil tussen Fenerbahçe en gassaray.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:37 schreef magnifor het volgende:
Mag ik vragen waarom fenerbahce fans lopen te zeiken? Als hun team nou zo goed deed dan had ik gehad van oke, maar hun eigen team loopt als stront en nog komen ze hier zeiken. Ga je eigen topic lekker verkloten met de slechte resultaten van de afgelopen weken.
Hoezo kom jij opeens nu zo doen? Jij was toch diegene die ging provoceren bij het Fenerbahçe topic maanden geleden?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 10:16 schreef magnifor het volgende:
Tuurlijk kan ik je negeren, wil alleen maar mijn punt duidelijk maken. Wat ik wil zeggen is dat 1 post genoeg is en voor de rest niet hoeft in te gaan op andere reacties. Zo ontstaat er allleen maar provocatie.
Geen wedstrijd tussen Fenerbahçe en gassaray. En jij plaatst dit in het FB topic?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:58 schreef magnifor het volgende:Galatasaray
4-0 gewonnen.
Onder andere door een geweldig doelpunt vanLincoln
Hakan Sukur heeft een clubrecord gebroken. Nog 1 doelpunt en hij wordt de speler die het meest heeft gescoord in de Turkse Super Lig.Galatasaray
Dat terwijl ik inhoudelijk over gassaray alleen praat en over hun wedstrijden praat in dit topic.quote:
Dus??? Van je fouten kan je leren? Ik kon de afgelopen weken toch ook trollen in het fenerbahce topic wegens vernedering na vernedering? Maar mensen veranderen en leren van hun fouten. Jij blijkbaar niet.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:35 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoezo kom jij opeens nu zo doen? Jij was toch diegene die ging provoceren bij het Fenerbahçe topic maanden geleden?
[..]
Geen wedstrijd tussen Fenerbahçe en gassaray. En jij plaatst dit in het FB topic?
Paar keer achter mekaar plaats je dit in het FB topic:
[..]
Dat terwijl ik inhoudelijk over gassaray alleen praat en over hun wedstrijden praat in dit topic.
Dus kom niet hypocriet doen jij
Ik zeg alleen maar dat het 4 - 2 is geworden en dat galata dus niet in vorm is terwijl iemand anders zegt van wel. Volledig on-topic en niets raars aan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:42 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dus??? Van je fouten kan je leren? Ik kon de afgelopen weken toch ook trollen in het fenerbahce topic wegens vernedering na vernedering? Maar mensen veranderen en leren van hun fouten. Jij blijkbaar niet.
quote:
quote:Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasaray
![]()
![]()
4+2=6 ik had gelijk.
''galatasaray in vorm''
Genoeg provocerende opmerkingen, nog niet te spreken over uitspraken zoals gassaray enz. Het gaat niet alleen om wat je zegt, maar ook hoe je het zegt.quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
![]()
Net zoals altijd hebben salatasaray fans veel praatjes...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |