ik betwijfel het of Fener ooit nog de UEFA cup kan winnen..quote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen recht van spreken aangezien fb weer verloren heeft. 2-1
En ohja, fb heeft helemaal geen europese beker gewonnen.
Arda Turan kan een grote worden!quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kick van jewelste. Wat zijn op dit moment de grote talenten bij Galatasaray?
als het gaat om Turken bij Galatasaray heb je natuurlijk Arda Turan die we kennen van het EK, met zijn blessuretijd goal tegen de Zwitsers en de eerste treffer tegen de Tsjechen. mogelijk grootste talent dat Turkije ooit voortgebracht heeft, Arsenal wil hem graag hebben maar GS wil hem niet zomaar laten gaan of het is een strategie om zijn waarde op te schroeven.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Een kick van jewelste. Wat zijn op dit moment de grote talenten bij Galatasaray?
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaatquote:Op vrijdag 26 september 2008 23:55 schreef magnifor het volgende:
[..]
En ohja, fb heeft helemaal geen europese beker gewonnen.
is that all you care.. maakt helemaal niet uit of FB de overige 32 wedstrijden verliezen, als ze maar van GS winnen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaat
Wist niet dat je 32 wedstrijden speelde in europees verbandquote:Op zaterdag 27 september 2008 11:33 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
is that all you care.. maakt helemaal niet uit of FB de overige 32 wedstrijden verliezen, als ze maar van GS winnen.
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My entrance music: Freemasons - When you touch me (Bart B More dub)
Nee, dat is Amelia.quote:Op zaterdag 27 september 2008 00:16 schreef GokhanSaki het volgende:
[..]
als het gaat om Turken bij Galatasaray heb je natuurlijk Arda Turan die we kennen van het EK, met zijn blessuretijd goal tegen de Zwitsers en de eerste treffer tegen de Tsjechen. mogelijk grootste talent dat Turkije ooit voortgebracht heeft, Arsenal wil hem graag hebben maar GS wil hem niet zomaar laten gaan of het is een strategie om zijn waarde op te schroeven.
daarnaast heb je Mehmet Topal, centrale middenvelder met lange benen die ook wel de spin wordt genoemd, omdat hij goed is in het afpakken van de bal en hij houdt het overzicht en geeft ook goede passes.
wat de buitenlanders betreft heeft GS goede inkopen gedaan:
Harry Kewell, ex Leeds, ex Liverpool, spelend voor het nationaal elftal van Australië.. speelt bij Galatasaray linksbuiten.
Milan Baros, ex Liverpool, ex Ol. Lyon, spelend voor het nationaal elftal van Tsjechië.. heeft een basisplek in de spits.
Fernando Meira, ex VFB Stuttgart, spelend voor het nationaal elftal van Portugal.. speelt centraal in de verdediging naast Servet..
De Sanctis, ex Sevilla, reserve doelman van het nationaal elftal van Italië.. is op dit moment eerste keus in het doel van Galatasaray.
Daarnaast hebben ze van vorig jaar nog, niet de minste:
Shabani Nonda, ex Monaco, Congolees international
Cassio Lincoln, ex speler van Schalke 04.
ik kan ook een sivasspor topic openen.quote:Op zaterdag 27 september 2008 18:18 schreef xminator het volgende:
Stop is met het omhoog halen van nutteloze topics.
Volgens mij was dat vorig jaar toch anders.quote:Op zaterdag 27 september 2008 01:28 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Goh, maar we blijven wel winnen als het om onderling resultaat gaat
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:48 schreef GokhanSaki het volgende:
alle NL ploegen in UEFA zijn door, grote kans Galatasaray tegen een NL ploeg in de volgende ronde.. Ik hoop in de poulefase op Galatasaray tegen Ajax.
Whehehequote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.
Een makkelijke prooi voor galata.
Jij hebt er duidelijk geen verstand vanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 12:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik hoop ook op ajax, dat is een van de slechtere teams op dit moment.
Een makkelijke prooi voor galata.
Keep on dreamingquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 15:52 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Sperminator heeft er duidelijk geen verstand van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |