abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62113936
Van Basten overschatte trainer..
pi_62199869
pi_62229714
Topic even opgeschoond want het ging nergens over
pi_62229939
-troll-

[ Bericht 97% gewijzigd door sjimz op 08-10-2008 13:07:03 ]
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_62230014
-reactie op troll-

[ Bericht 97% gewijzigd door sjimz op 08-10-2008 13:07:40 ]
pi_62246732
Ik denk eindstand in deze groep zoals in het plaatje:
1 Benfica
2 Olympiakos
3 Galatasaray
4 Hertha Berlin
5 Metalist Kharkiv
Fight Till The Last Second
pi_62250253
De eindstand in de poule is moeilijk te voorzien. Er zijn te veel factoren die nog niet in te schatten zijn. Er zijn op het moment erg veel geblesseerde spelers. Ook nadat de blessures over zijn hebben de spelers tijd nodig om in vorm te raken.

Geblesseerden:

Mehmet Topal (Speelde na Euro 2008 al niet zo goed meer)
Uğur Uçar (De rechtsback die we missen op het moment)
Emre Güngör (Zou Servet moeten vervangen)
Tobias Linderoth (Heeft maar weinig wedstrijden voor GS gespeeld tot nu toe)
Barış Özbek (Nog een middevelder die we missen)
Harry Kewell (Gaat niet voor Australië uitkomen de volgende wedstrijd)
Ferdi Elmas
Orkun Usak
Murat Akça
Serkan Çalık

Net uit de blessure:

Arda Turan (Na Euro 2008 ook niet meer in topvorm)
Sabri Sarioglu

Vandaag werd er ook nog eens bericht dat Ayhan Akman geblesseerd is geraakt. Nu hebben we helemaal geen DMF meer.

Wel zijn de transfers van Galatasaray dit jaar erg goed gebleken tot nu toe. Baros overtreft de verwachtingen, Kewell is een magician, De Sanctis is een verademing na Aykut en ten slotte is Meira toch een beetje de Popescu waar we op zaten te wachten. Hij is verdedigend goed, maar speelt ook goed naar voren toe.

Als GS in vorm raakt, staat er in de Super Lig niets in de weg van GS met de huidige selectie. Zonder twijfel de beste selectie van de Turkse League en wellicht ook de beste selectie sinds de hoogtijdagen (van Hagi en de rest ). Als alles een beetje goed gaat komen ze met gemak uit deze Uefa Poule. Als het echter zo blijft doorgaan, zoals het nu gaat, verwacht ik een stuk minder.
pi_62294586
de dagen van Skibbe zijn geteld.
pi_62616168
dit wordt zeker de opstelling van Galatasaray tegen Olympiakos..

------------------------De Sanctis------------------------
-------------------------------------------------------------
Sabri--------Emre Asik--------Servet--------Hakan Balta
----------------------------------------------------------------
Arda--------F. Meira------------Ayhan--------Harry Kewell
-----------------------------------------------------------------
------------------Lincoln--------------------------------------
----------------------------Milan Baros-----------------------
pi_62616657
6.

Zullen het er worden.

6.
pi_62616764
quote:
Op donderdag 23 oktober 2008 17:28 schreef xminator het volgende:
6.

Zullen het er worden.

6.
6 wat? 6x Baros?
pi_62616917
-aan zulke nietszeggende reacties hebben we niets-

[ Bericht 83% gewijzigd door Gordon_Shumway op 23-10-2008 18:03:52 ]
pi_62616995
-zeur dan zelf ook niet over trolls-

[ Bericht 77% gewijzigd door Gordon_Shumway op 23-10-2008 18:03:09 ]
pi_62617498
doe de kreeftendans maar in je eigen FB topic..
pi_62685890
Eindscore Galatasaray - Olympiacos was trouwens 1 - 0, dat lijkt in de verre niet op 6. Als je de goals van Arsenal en Gala bij elkaar optelt kom je wel op 6, maar of hij dat nou bedoelt?

Galatasaray speelde trouwens een mooie wedstrijd om naar te kijken. Het lijkt erop dat Skibbe het moderne "one touch" voetbal wil toepassen bij Galatasaray. Het geluk daarbij is dat Galatasaray dit jaar best wat technische spelers in huis heeft, dus zelfs de only touch van de spelers zijn mooi om naar te kijken. Dat hakje die Meira gaf, hakjes van Arda en die geweldige no-look-passes van Lincoln maakten deze wedstrijd af! Daarbij zijn er nog zoveel momenten die ik niet heb opgenoemd!

Dit is trouwens de samenvatting van de wedstrijd:
http://tr.sevenload.com/v(...)lympiakos-Mac-Oezeti

[ Bericht 13% gewijzigd door Meh7 op 26-10-2008 13:19:51 ]
pi_62687017
tvp
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_62698451
Eskisehirspor 4 - 2 galatasaray

4+2=6 ik had gelijk.

''galatasaray in vorm''
pi_62698754
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 19:58 schreef xminator het volgende:
Eskisehirspor 4 - 2 galatasaray

4+2=6 ik had gelijk.

''galatasaray in vorm''
Dit is de derde wedstrijd die dezelfde spelers achter elkaar spelen in een korte tijd (Trabzonspor - Olympiacos - Eskisehir). Het is normaal dat de spelers vermoeid raken, er zijn simpelweg teveel geblesseerde spelers om een aantal spelers te laten rusten. Als Kewell eruit gaat en Mehmet Guven in plaats van hem gaat spelen weet je al genoeg.

Oke komt ie geblesseerden:

Orkun Usak
Semih Kaya
Emre Güngör
Uğur Uçar
Mehmet Topal
Tobias Linderoth
Serkan Çalik
Baris Özbek
Aydin Yilmaz
Hasan Sas

Verder zijn Nonda en Ayhan niet 100%, Umit Karan is net uit de blessure en kon Lincoln niet spelen wegens een rode kaart van de vorige wedstrijd.

[ Bericht 16% gewijzigd door Meh7 op 26-10-2008 20:13:21 ]
pi_62698861
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:07 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Dit is de derde wedstrijd die dezelfde spelers achter elkaar spelen in een korte tijd (Trabzonspor - Olympiacos - Eskisehir). Het is normaal dat de spelers vermoeid raken, er zijn simpelweg teveel geblesseerde spelers om een aantal spelers te laten rusten. Als Kewell eruit gaat en Mehmet Guven in plaats van hem gaat spelen weet je al genoeg.
BOEIT MIJ.

Dan moet de trainer maar iemand anders opstellen.
Jij was toch diegene dat zei: galatasaray in topvorm? Dat was ik niet.
pi_62699002
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:11 schreef xminator het volgende:

[..]

BOEIT MIJ.

Dan moet de trainer maar iemand anders opstellen.
Jij was toch diegene dat zei: galatasaray in topvorm? Dat was ik niet.
Maak je niet zo druk. Dit jaar is Galatasaray kampioen. Geen enkele team wint enkele wedstrijd, maar het is duidelijk dat Galatasaray dit jaar duidelijk beter speelt dan de concurrentie.
pi_62699205
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:16 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Maak je niet zo druk. Dit jaar is Galatasaray kampioen. Geen enkele team wint enkele wedstrijd, maar het is duidelijk dat Galatasaray dit jaar duidelijk beter speelt dan de concurrentie.

Net zoals altijd hebben salatasaray fans veel praatjes...
pi_62699387
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:23 schreef xminator het volgende:

[..]

Net zoals altijd hebben salatasaray fans veel praatjes...
Wat voor verklaring heb jij dan? Heb je de wedstrijd wel gezien? Eskisehirspor is een team die als doel heeft niet te degraderen. De score van vandaag heeft niets te maken met hoe goed Eskisehir heeft gespeeld.

Het is trouwens Galatasaray en niet salatasaray.
pi_62699662
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:29 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Wat voor verklaring heb jij dan? Heb je de wedstrijd wel gezien? Eskisehirspor is een team die als doel heeft niet te degraderen. De score van vandaag heeft niets te maken met hoe goed Eskisehir heeft gespeeld.

Het is trouwens Galatasaray en niet salatasaray.
Jazeker, heb hem gekeken hier op m'n plasma met ligtv.
Ze hebben het verdiend. salatasaray heeft echt een slechte verdediging.
pi_62699900
quote:
Op zondag 26 oktober 2008 20:37 schreef xminator het volgende:
Jazeker, heb hem gekeken hier op m'n plasma met ligtv.
Ze hebben het verdiend. salatasaray heeft echt een slechte verdediging.
Galatasaray was vermoeid en ongemotiveerd. Eskisehir daarentegen super gemotiveerd omdat ze tegen - de kampioen 07/08- Galatasaray spelen. Mij boeit de Turkse Super Lig eerlijk gezegd niet zoveel. Zolang Galatasaray kampioen wordt en goede prestaties neerzet in de Uefa Cup vind ik het prima dit jaar.

De verdediging van Galatasaray was inderdaad niet goed. Reden daarvoor: twee verdedigende middenvelders (Linderoth en Mehmet Topal) die normaal gesproken een basisplaats hebben zijn gesblesseerd. Emre Gungor (verdediger) is geblesseerd. We hebben dit jaar geen rechtsback (Sabri is eigenlijk RM) omdat Ugur Uçar eruit ligt. Ondertussen moeten we het in de verdediging doen met Emre Asik en Servet Çetin (die op het moment denkt dat hij maradona is).

Het is trouwens nog steeds Galatasaray en niet salatasaray.
pi_62700084
Jij was diegene die vanmiddag nog zei dat galatasaray in topvorm is en dat ze super goed zijn en nu kom je met smoesjes.
Mja, Zowat alle gsaray 'fans' hebben praatjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')