Ik wil Huntelaar zsm weg.quote:
Sowieso het aankoopbeleid: Babel, linksbuiten vertrekt. Worden als vervangers 2x een rechtsbuiten aangetrokken. En Suarez is geen linksbuiten, je hebt nu gewoon geen linksbuiten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef Chivu het volgende:
[..]
Daar hebben we niks aan voor de return, maar die Van Geel mag inderdaad eindelijk wel eens tonen dat hij ballen heeft bij het kopen van spelers. Desnoods lult 'ie alsnog Defour om de komende 24 uur. Braaf blijven luisteren naar spelers die "nee" zeggen
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste natuurlijk. Na een seizoen vol met zware competitiewedstrijden mag je dan als je succesvol bent eindelijk als beloning daarvoor de CL in. Die weg is veel makkelijker dan twee wedstrijdjes tegen fucking Slavia Praag goed doorstaan.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:00 schreef LongOne het volgende:
[..]
En ik een reden om een biertje te drinken![]()
iemand met een juiste visiequote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ik wil Huntelaar zsm weg.
Suarez zal ook wel snel bijdraaien
Heitinga
Stekelenburg
En vast nog een paar spelers
quote:
50 miljoen krijg ik ook een harde plasser vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
ajb zeg. Had az vorig jaar tegen Ajax maar beter moeten spelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Door AJAX komen de CL-plaatsen in gevaar, ik denk iets verder vooruit dan jij
en zo is het.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee de belangrijkste reden voor de CL was geld. Geld hebben ze nu. CL is dus niet meer nodig.
Iedereen blij, behalve de supporters![]()
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen isquote:
op basis van 1 wedstrijd zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Waarom halen jullie die Janda niet, die maakte veel indruk
dat is onzin. KJH wordt gewoon verkeerd gebruiktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Omdat die gozer amper op z'n benen kon staan. Ik heb Suarez nog minder zien vallen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
Dat bedoel ik ja. De enige manier voor Ajax om in de CL te komen is blijkbaar kampioen worden. Maarja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ja want dadelijk moet zelfs de kampioen van Nederland nog voorronde spelen en dan komen ze nooit meer in het toernooi
Wie moet je als vervanger halen dan? Dan heb je wel zo'n 70 miljoen, moet toch iets leuks van te halen zijn. Je kunt toch niet ook nog Huntelaar weg doen, normaal gesproken ook een zekere factor. Dan zijn Sneijder en Babel en Huntelaar weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Hij speelt echt bagger..Hij moet nu weg voordat hij helemaal vast komt te zitten in z'n eigen stront en niet weg te krijgen is
Speelde onzettend goed inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:05 schreef endr0me het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |