abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:47:57 #1
69347 fropje
fladder fropje frouw
pi_52403811
Ik ben al weer een lange tijd vrijgezel en heb totaal geen behoefte aan een man. Niet omdat het vrijgezellenbestaan me nu zo pleziert, maar omdat ik nog steeds hou van de exman die mij niet meer wilde. Hij zag me als een zus (en ik hoop toch dat hij geen seks heeft met zijn zus) en vertelde me dat hij geen relatie meer met me wilde omdat ik niet de ware was. En dat na een relatie van 7 jaar waarin ik gelukkig was en ik dacht dat hij dat ook was.

Al snel nadat het uitging kreeg ik van vrienden te horen dat het wel weer goed zou komen, omdat ook zij 'on a break' waren geweest en toch weer bij elkaar waren gekomen. Nu heb ik een nicht die vlak voor haar huwelijk de hele rattaplan heeft afgeblazen omdat ze het niet meer zeker wist. Uiteindelijk een jaar later toch met betreffende man getrouwt, 2 kinderen gekregen en hem alsnog verlaten voor een internetdate.

Ik wilde niet vragen of het teruggaan naar je ex een goed idee is (waarschijnlijk niet). Ik wilde vragen of hier op fok.nl mensen zitten die of uit eigen ervaring of van mensen die ze goed kennen weten dat het wel kan werken. En dan bedoel ik dus vooral relaties die uit zijn gegaan omdat de één het niet meer ziet zitten of zegt niet meer van de ander te houden. Vreemdgaan vind ik weer een heel andere reden en gaat met heel andere gevoelens gepaard.

Dus, ben jij wel eens gedumpt, maar kwam het toch goed? Of heb je je vriend(in) gedumpt maar kreeg je dagen, weken, maanden (jaren?!) later heel erg spijt en is alles weer helemaal in orde? Of ken je mensen die nu echt niet meer zonder elkaar kunnen, maar die toch een tijd uit elkaar zijn geweest?
Geen mens is ooit oud genoeg om wel beter te weten.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:55:38 #2
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52404237
Ik heb het uitgemaakt met mijn ex en daar heb ik nog steeds geen spijt van. Ik heb ook geen spijt van alles wat ik met hem meegemaakt heb, het was een leuke tijd, maar voor mijn werkte het gewoon niet meer, terwijl hij nog wel door wilde.

Ik denk inderdaad dat het geen goede beslissing is om terug te gaan naar je ex, aangezien er een reden is dat het je ex is, maar het is uiteindelijk je eigen keuze natuurlijk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52404666
Ik ben in mijn vorige relatie terug gegaan naar mijn ex. Dit resulteerde in lichamelijk geweld en toen heb ik er definitief een punt achter gezet. Gelukkig, want nu heb ik iemand die mij wel waardeerd en oprecht om me geeft.

Een ex is niet voor niets een ex.
pi_52405480
Je probeert iets te zoeken wat niet voor de hand ligt. Pijnig jezelf daar niet mee.
Lambo of Rekt
pi_52405527
ik ben weer samen met mijn "ex" en heb nog nooit zoveel meer van iemand gehouden. Het is immers een kwestie van geven en nemen.. en niet de positieve dingen die je samen hebt meegemaakt laten verdoezellen door de negatieve.. Wanneer je weer bij elkaar komt, dan leer je elkaar pas echt waarderen..
pi_52405578
De engie reden dat je teruggaat naar je ex is het vertrouwde imo.
En ik denk niet dat het werkt.
Een ex is neit voor niks een ex.
Sex met je ex daarintegen.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
pi_52425006
wij gingen on a break met de bedoeling weer bij elkaar te komen... We kwamen niet meer bij elkaar!!! Hij dacht van wel en ik vertelde hem dus van niet, na een tijdje zeker te zijn dat ik het compleet wilde verbreken
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_52429929
ben ook weer terug gegaan naar mijn ex nou ja het was maar een weekje uit, en zijn nou alweer 2 jaar verder (en in totaal vier jaar)

je moet gewoon doen waar jij je lekker bij voelt.
pi_52435919
ik heb ook wel eens een ex gehad.. niks dan ellende ermee. niet aan beginnen!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 22:43:49 #11
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_52436402
Ik denk dat het alleen werkt om het opnieuw te proberen als het probleem aangepakt wordt waardoor het uitging.

Anders is de enige reden waarom je weer bij elkaar komt het vertrouwde..
pi_52448136
Ik ben weer terug bij mijn ex Hij dumpte me eerst omdat hij geen gevoel voor mij had. Een half jaar later zocht hij weer contact, omdat hij me al die maanden niet uit zijn hoofd had kunnen zetten. We zijn toen weer voorzichtig begonnen een vriendschap op te bouwen, en nu uiteindelijk dus weer bij elkaar gekomen
pi_52448299
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef MdMa98 het volgende:
ik ben weer samen met mijn "ex" en heb nog nooit zoveel meer van iemand gehouden. Het is immers een kwestie van geven en nemen.. en niet de positieve dingen die je samen hebt meegemaakt laten verdoezellen door de negatieve.. Wanneer je weer bij elkaar komt, dan leer je elkaar pas echt waarderen..
Same here...
Have fun...
pi_52450980
Het gebeurt vaak dat de één er meer moeite mee heeft dan de ander.
Zo te lezen ben jij die één en heb jij er meer moeite mee dan gemiddeld.

Bedenk dan: Het ging uit om een reden. Als je weer bij elkaar komt is die reden vrij zeker nog steeds aanwezig.
Zo te lezen voelt hij minder voor jou dan jij voor hem.

Dat is geen basis voor een relatie.
Ook troostverhalen van goedbedoelende vrienden zijn geen basis voor een nieuwe opleving.

Vlucht dus niet in een fantasiewereld maar stap er overheen.
pi_52451099
Ik zou dus zelf nooit meer bij m`n ex terug willen. Geen denken aan.
Altijd gedacht dat ik `t zo goed bij dr had, maar als ik terug kijk dan was dat eigenlijk helemaal niet zo.

Is denk ik iets dat per persoon anders is, hoe je het meegemaakt hebt en hoe je uit elkaar bent gegaan.
Who is it?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:23:08 #16
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_52452190
Ben sindskort (3 weken) weer vrijgezel na een relatie van 2 jaar en 8 maand. Mijn ex heeft geen gevoel meer voor me etc etc. We hebben nu gewoon afstand en horen totaal niks van elkaar. Eerst vond ik heel erg omdat je wat om je heen mist. Nu vind ik het wel lekker dat ik kan doen en laten wat ik wil (overigens kon ik dat bij haar zo ook wel).
Ik vond het eerst heel moeilijk om haar los te laten, nu is dat gelukkig dus minder.
Heel stiekum hoop ik dat er op een dag weer contact ontstaat en we weer heel langzaam kunnen gaan werken aan een relatie. Vorige week zou ik meteen jah zeggen als ze bijv spijt had dat het was uitgegaan, nu zal ik daar wel een paar hele goede gesprekken over willen hebben...

Met mijn andere exen ben ik nooit bij elkaar gekomen, wel heb ik nog contact met ze heel af en toe. Ik heb zelf wel eens de relatie verbroken en daar heel veel spijt van gehad.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 15:25:31 #17
90169 Binnetie
pi_52452272
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef Handschoen het volgende:

[..]

Same here...
Ja ik denk dat ik af en toe hier ook nog op hoop. Het vertrouwde weer tegenkomen en geen zin hebben om weer een nieuwe omgeving te leren kennen...
pi_52452364
Ik heb een relatie van 4,5 jaar achter de rug waarbij ik twee keer teruggekeerd ben bij mijn ex. In het begin leek alles dan weer koek en ei, maar later ging het toch weer fout. Nu ben ik al weer 2 jaar erg gelukkig met een andere partner.

Mijn advies: Zoek iemand die 100% voor je gaat en van je houdt zoals je bent. Knoop 1 ding goed in je oren: Deze exman verdient jouw liefde niet, gooi hem uit je hart!
Een blaasorkest bij de alcoholcontrole is nooit grappig
  zondag 19 augustus 2007 @ 23:09:56 #19
69347 fropje
fladder fropje frouw
pi_52514902
Toch vind ik het fijn te lezen dat er wel mensen op dit forum zijn waarbij alles wel goed is gekomen. Ik reken er niet op, maar het is gewoon een fijn idee dat het niet helemaal een hopeloze wens is. Meestal werkt het inderdaad niet, maar in onze relatie was niets mis. En ja, dat heb ik herhaaldelijk aan hem gevraagd en hij ontkent in alle toonaarden dat er iets mis was. Hij is alleen dat gevoel van houden van voor een voor hem te belangrijk deel kwijtgeraakt.

Ik zal niet op hem wachten, ik zal doorgaan met mijn leven, maar ik sta er open voor mocht hij ontdekken een vergissing te hebben begaan. Maar dan wil ik wel dat hij zeker weet dat ik toch de ware ben. Aan 'laten we het nog maar eens proberen' heb ik niet veel.

Bedankt voor de reacties! (en hoe lief bedoeld ook, de informatie van de mensen die zeggen dat ik er nooit weer aan moet beginnen was me al lang bekend ik wilde gewoon heel graag weten of er ook mensen zijn waarbij het echt wel werkte, toch ook een welgemeend bedankt voor diegenen die me willen behoeden voor meer pijn en teleurstelling)
Geen mens is ooit oud genoeg om wel beter te weten.
pi_52519906
Toffe reactie Fropje

wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
pi_52520967
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 05:16 schreef MdMa98 het volgende:
Wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
Wijze uitspraak.
In het leven moet je vooruit gaan, daarom zou ik alleen terug gaan als de ex veranderd is, anders stap je terug in het moeras. Misschien ben je gewend aan het moeras en weet je wat je kunt verwachten, het blijft een moeras.
Ik ben 1 keer teruggegaan naar een ex: om op haar bed te schijten
pi_52541438
Ik zit nu in een relatie die even een knipperlichtperiode heeft meegemaakt, maar het gaat nu weer vrij lang goed Wat betreft weer bij elkaar komen, dat kun je mijns inziens prima doen als de redenen waarvoor het was uitgemaakt niet meer van toepassing zijn óf dat ze niet meer opwegen tegen de redenen waarom het wél aan was.
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:49:16 #24
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_52541554
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben in mijn vorige relatie terug gegaan naar mijn ex. Dit resulteerde in lichamelijk geweld en toen heb ik er definitief een punt achter gezet. Gelukkig, want nu heb ik iemand die mij wel waardeerd en oprecht om me geeft.

Een ex is niet voor niets een ex.
Precies, bij alle exen dient uit de buurt gebleven te worden want ze slaan je geheid in elkaar. .
Ik ga naar huis.
pi_52545860
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef fropje het volgende:

Dus, ben jij wel eens gedumpt, maar kwam het toch goed? Of heb je je vriend(in) gedumpt maar kreeg je dagen, weken, maanden (jaren?!) later heel erg spijt en is alles weer helemaal in orde? Of ken je mensen die nu echt niet meer zonder elkaar kunnen, maar die toch een tijd uit elkaar zijn geweest?
Veel (bestaande) relaties hebben een periode gehad dat het even niet lekker liep en dat je (tijdelijk) uit elkaar gaat

Ik heb in het verleden een relatie gehad, waarbij we na 2 jaar even een paar maanden uit elkaar zijn geweest. Daarna zijn er nog 5 jaren bij gekomen.
Dus ja het kan altijd
Un'altra te,
Dove la trovo io...
pi_52547103
Bij mij krijg je maar 1 kans. Als hij op een dag besluit niet voldoende van mij te houden, dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij het daarna wel weer doet. Ik zou me daar niet voor open stellen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:38:42 #27
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_52547249
oh jee, wat een topic

het is nu ehm, anderhalve maand uit met mijn vriendin, op vakantie verliefd geworden op een gozer, vakantieliefde.. Dat is nu bijna alweer over met die gast, ik zei al dat als het langer dan 3 maanden duurt eet ik mijn schoen op.

Ik had haar achter mij gelaten, en ze zocht ineens weer contact met me op.
Ik heb zoiets, ja je kwam een andere piemel tegen en toen was je ff om, zak in de dikke stront kutwijf.

Maar aan de andere kant, het was echt superleuk met haar, en ze is bloedjemooi, en kan erg lief zijn, en ja iedereen verdient een 2e kans toch?

Ik wil er enkel niet achteraan gaan lopen, maar ik betrap mezelf toch weer op smsen naar haar als ik ook niets terugkrijg, dat vooral haat ik aan mezelf soms.
Maar ik zie wel hoe dit loopt, ik hoop stiekem dat we na wat praten en wat ontmoetingkjes weer bij elkaar kunnen komen, terwijl iedereen in mijn omgeving zegt, gast.. ga door ze verdient je niet eens.

ach, ik hoef in ieder geval mijn schoen niet op te eten
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_52547297
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:
Bij mij krijg je maar 1 kans. Als hij op een dag besluit niet voldoende van mij te houden, dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij het daarna wel weer doet. Ik zou me daar niet voor open stellen.
Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.
pi_52547363
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.
Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealen
pi_52547422
Bij mij krijg je best meer dan 1 kans maar alleen als ik hem dan zelf ook nog leuk vind en na een bepaalde tijd is dat niet meer het geval. Aanvankelijk denk je wel dat je nooit meer iemand zult tegenkomen waar het zo mee klikt maar het blijkt toch altijd nog beter te kunnen. Duurt in mijn geval meestal wel effe....maar het blijkt toch wel zo te zijn steeds. Mensen die denken dat het niet beter kan idealiseren hun ex...er komt altijd een nieuwe man die kan concurreren met de vorige, er komt geen man die kan concurreren met een droombeeld.
pi_52547444
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealen
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.
pi_52547546
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.
Je ratio vernietigen?
pi_52547553
ligt eraan welke ex.
pi_52550587
Teruggaan naar een ex zou ik nooit doen. Dat gaat in de meeste gevallen lijkt mij toch niet werken. Het is niet voor niks een ex
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:06:38 #35
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_52553631
met verschillende ex-en geprobeert, maar idd zoals andere ook al zeggen, het is je ex vanwege een reden...en het blijkte achteraf toch niet te werken....maar al doende leert men.

[ Bericht 0% gewijzigd door WallOfStars op 21-08-2007 11:17:23 ]
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_52553994
met één ex een stuk of 4 keer weer "geprobeert"....mja...was het omat ik van hem hield of alleen omdat ik eenzaam was.... ..iig...de laatste keer was het wel erg duidelijk waarom hij mijn "ex" was....
pi_52555668
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je ratio vernietigen?
Bijvoorbeeld.
pi_52555749
Wat Xennia zegt. 1 kans is 1 kans.
pi_52556290
Waarom zou je na een relatie van 7 jaar, waarin je elkaar hoort te kennen van binnen en buiten, nog naar m terug willen? Wie hou je voor de gek? Hij heeft een spelletje met je gespeeld, met je gevoelens en iedereen in je omgeving voor de gek gehouden. Zou je hem nog kunnen vertrouwen als hij je ineens terug wilt? Je bent als een zus voor hem; vertaling: ik hou niet van je en je was makkelijk om nog af en toe mee naar bed te gaan.

Ben je niet veel meer waard dan te treuren om iemand die je als een vuilniszak aan de kant heeft gezet?
Ga lekker leven, vergeet hem en zoek een man die voor de volle 100% voor je gaat, dát verdien je.
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_52557239
Na een lange relatie aan de kant gezet worden en dan iemand nog terugnemen zou hier ook niet zo gauw lukken omdat er bij mij dan simpelweg het vertrouwen niet is. Bij een kort iets kan het makkelijker, daar kun je nog een "valse start"-gevoel hebben. Maar na een lange relatie is er een vertrouwensband opgebouwd en ineens kapotgemaakt, dat lijkt me verdomd moeilijk te herstellen. Als ik terugdenk aan de twee mannen met wie er hier sprake was van een langdurig iets is er daarbij eentje die me na al die jaren nog steeds niet koud laat. Ik vind hem zeker nog wel aantrekkelijk. Maar ik vertrouw 'm voor geen meter meer
pi_52557486
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef thaleia het volgende:
Na een lange relatie aan de kant gezet worden en dan iemand nog terugnemen zou hier ook niet zo gauw lukken omdat er bij mij dan simpelweg het vertrouwen niet is. Bij een kort iets kan het makkelijker, daar kun je nog een "valse start"-gevoel hebben. Maar na een lange relatie is er een vertrouwensband opgebouwd en ineens kapotgemaakt, dat lijkt me verdomd moeilijk te herstellen. Als ik terugdenk aan de twee mannen met wie er hier sprake was van een langdurig iets is er daarbij eentje die me na al die jaren nog steeds niet koud laat. Ik vind hem zeker nog wel aantrekkelijk. Maar ik vertrouw 'm voor geen meter meer
Maar vertrouw je jezelf wel dan? Jij hebt ook gefaald in die relatie, anders was het niet uitgegaan. Misschien is het goed om altijd ook bij jezelf na te gaan welke eigenschappen een gezonde relatie in de weg staan.
pi_52557602
Hahaha, ja, zo kun je altijd wel stellen dat er twee mensen hebben gefaald als hun relatie uitgaat. Maar ik heb het niet over falen of succes hebben, ik heb het over vertrouwen.
pi_52557721
Zelfkritiek is er niet bij, maar wees niet gevreesd. Misschien komt ooit dat diepere inzicht nog.
pi_52557839
Wat zit je nou te bazelen? Het gaat er hier helemaal niet om waarom een relatie uitging en wat daar allemaal aan vooraf is gegaan aan onhandig of zelfs ronduit waardeloos gedrag van beide partners. Het gaat er hier simpelweg om DAT een relatie uitging. De rest, de voorgeschiedenis, is in elke relatie weer anders en daar weten we in het geval van de relatie van TS maar bitter weinig van.
pi_52558208
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef fropje het volgende:
[...]

in onze relatie was niets mis. En ja, dat heb ik herhaaldelijk aan hem gevraagd en hij ontkent in alle toonaarden dat er iets mis was. Hij is alleen dat gevoel van houden van voor een voor hem te belangrijk deel kwijtgeraakt.

Ik zal niet op hem wachten, ik zal doorgaan met mijn leven, maar ik sta er open voor mocht hij ontdekken een vergissing te hebben begaan. Maar dan wil ik wel dat hij zeker weet dat ik toch de ware ben. Aan 'laten we het nog maar eens proberen' heb ik niet veel.

[...]
Als het gevoel van houden van (voor een groot deel) weg is, dan is het fundament van de relatie weg en is dus het allerbelangrijkste 'mis' in de relatie. In theorie kunnen exen weer bij elkaar komen, maar dan moet er op z'n minst nog heel veel liefde aanwezig zijn en een mogelijkheid om het probleem dat voor de breuk zorgde op te lossen.

Ik las dat jullie al een tijd uit elkaar zijn. In dat geval is de kans dat hij opnieuw zielsveel van je gaat houden minimaal. Hij zal zich inmiddels wel gerealiseerd hebben wat hij mist, maar hij vind deze situatie beter dan een relatie met jou.

Het is klote, maar hoop houden = jezelf blijven kwellen.
pi_52561896
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Faraow het volgende:
Zelfkritiek is er niet bij, maar wees niet gevreesd. Misschien komt ooit dat diepere inzicht nog.
Ik weet niet waarom je je pijlen op thaleia richt, want wat ik hier zo nu en dan van haar lees is wel degelijk zelf-kritisch. Dus: loop maar door, er is niets te zien hier
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:43:42 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52562086
ik zou er persoonlijk absoluut NIET aan moeten denken om terug te gaan naar mn ex, maar goed.

Een vriendin van me had 8 jaar een relatie, zij heeft hem gedumpt omdat ze verliefd was op een ander. Maar na 2 weken kreeg mevrouw spijt en heeft de arme sukkel haar terug genomen. 6 Weken later verliet zij hem voor die gast waarvoor ze kriebels had.

Ooh, en die nieuwe relatie heeft 3 dagen geduurd

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 21-08-2007 15:49:14 (spelvaut) ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_52562216
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik zou er persoonlijk absoluut NIET aan moeten denken om terug te gaan naar mn ex, maar goed.

Een vriendin van me had 8 jaar een relatie, zij heeft hem gedumpt omdat ze verliefd was op een ander. Maar na 2 weken kreeg mevrouw spijt en heeft de arme sukkel haar terug genomen. 6 Weken later verliet zij hem voor die gast waarvoor je kriebels had.

Ooh, en die nieuwe relatie heeft 3 dagen geduurd
Qwea toch, TS wil succes-verhalen. Alleen succes-verhalen ter instandhouding der oogkleppen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:14 #49
90169 Binnetie
pi_52563554
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 05:16 schreef MdMa98 het volgende:
Toffe reactie Fropje

wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
Zo is er ook nog een zin wat mij heel erg geholpen heeft:
"If you really love something, set it free. If it comes back to you, it's yours forever. If it doesn't, it was never yours to begin with"
Deze kwam geloof ik uit een film.
pi_52589739
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat Xennia zegt. 1 kans is 1 kans.
Ik geef mensen ook maar 1 kans... maar die kans ben je pas kwijt als je komt te overlijden.
Doe eens wild ....
pi_52589858
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef Tarot het volgende:

[..]

Ik geef mensen ook maar 1 kans... maar die kans ben je pas kwijt als je komt te overlijden.
Dan ben je wel heel goed gelovig.
Dus het leven is voor jou 1 grote kans.
meer kleine successen en tegenslagen?
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')