Same here...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef MdMa98 het volgende:
ik ben weer samen met mijn "ex" en heb nog nooit zoveel meer van iemand gehouden. Het is immers een kwestie van geven en nemen.. en niet de positieve dingen die je samen hebt meegemaakt laten verdoezellen door de negatieve.. Wanneer je weer bij elkaar komt, dan leer je elkaar pas echt waarderen..
Ja ik denk dat ik af en toe hier ook nog op hoop. Het vertrouwde weer tegenkomen en geen zin hebben om weer een nieuwe omgeving te leren kennen...quote:
Wijze uitspraak.quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:16 schreef MdMa98 het volgende:
Wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
Precies, bij alle exen dient uit de buurt gebleven te worden want ze slaan je geheid in elkaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef BubblegumBarbie het volgende:
Ik ben in mijn vorige relatie terug gegaan naar mijn ex. Dit resulteerde in lichamelijk geweld en toen heb ik er definitief een punt achter gezet. Gelukkig, want nu heb ik iemand die mij wel waardeerd en oprecht om me geeft.
Een ex is niet voor niets een ex.![]()
Veel (bestaande) relaties hebben een periode gehad dat het even niet lekker liep en dat je (tijdelijk) uit elkaar gaatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:47 schreef fropje het volgende:
Dus, ben jij wel eens gedumpt, maar kwam het toch goed? Of heb je je vriend(in) gedumpt maar kreeg je dagen, weken, maanden (jaren?!) later heel erg spijt en is alles weer helemaal in orde? Of ken je mensen die nu echt niet meer zonder elkaar kunnen, maar die toch een tijd uit elkaar zijn geweest?
Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:
Bij mij krijg je maar 1 kans. Als hij op een dag besluit niet voldoende van mij te houden, dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij het daarna wel weer doet. Ik zou me daar niet voor open stellen.
Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealen
Je ratio vernietigen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.
Maar vertrouw je jezelf wel dan? Jij hebt ook gefaald in die relatie, anders was het niet uitgegaan. Misschien is het goed om altijd ook bij jezelf na te gaan welke eigenschappen een gezonde relatie in de weg staan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef thaleia het volgende:
Na een lange relatie aan de kant gezet worden en dan iemand nog terugnemen zou hier ook niet zo gauw lukken omdat er bij mij dan simpelweg het vertrouwen niet is. Bij een kort iets kan het makkelijker, daar kun je nog een "valse start"-gevoel hebben. Maar na een lange relatie is er een vertrouwensband opgebouwd en ineens kapotgemaakt, dat lijkt me verdomd moeilijk te herstellen. Als ik terugdenk aan de twee mannen met wie er hier sprake was van een langdurig iets is er daarbij eentje die me na al die jaren nog steeds niet koud laat. Ik vind hem zeker nog wel aantrekkelijk. Maar ik vertrouw 'm voor geen meter meer
Als het gevoel van houden van (voor een groot deel) weg is, dan is het fundament van de relatie weg en is dus het allerbelangrijkste 'mis' in de relatie. In theorie kunnen exen weer bij elkaar komen, maar dan moet er op z'n minst nog heel veel liefde aanwezig zijn en een mogelijkheid om het probleem dat voor de breuk zorgde op te lossen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef fropje het volgende:
[...]
in onze relatie was niets mis. En ja, dat heb ik herhaaldelijk aan hem gevraagd en hij ontkent in alle toonaarden dat er iets mis was. Hij is alleen dat gevoel van houden van voor een voor hem te belangrijk deel kwijtgeraakt.
Ik zal niet op hem wachten, ik zal doorgaan met mijn leven, maar ik sta er open voor mocht hij ontdekken een vergissing te hebben begaan. Maar dan wil ik wel dat hij zeker weet dat ik toch de ware ben. Aan 'laten we het nog maar eens proberen' heb ik niet veel.
[...]
Ik weet niet waarom je je pijlen op thaleia richt, want wat ik hier zo nu en dan van haar lees is wel degelijk zelf-kritisch. Dus: loop maar door, er is niets te zien hierquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Faraow het volgende:
Zelfkritiek is er niet bij, maar wees niet gevreesd. Misschien komt ooit dat diepere inzicht nog.
Qwea toch, TS wil succes-verhalen. Alleen succes-verhalen ter instandhouding der oogkleppenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik zou er persoonlijk absoluut NIET aan moeten denken om terug te gaan naar mn ex, maar goed.
Een vriendin van me had 8 jaar een relatie, zij heeft hem gedumpt omdat ze verliefd was op een ander. Maar na 2 weken kreeg mevrouw spijt en heeft de arme sukkel haar terug genomen. 6 Weken later verliet zij hem voor die gast waarvoor je kriebels had.
Ooh, en die nieuwe relatie heeft 3 dagen geduurd
Zo is er ook nog een zin wat mij heel erg geholpen heeft:quote:Op maandag 20 augustus 2007 05:16 schreef MdMa98 het volgende:
Toffe reactie Fropje![]()
wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
Ik geef mensen ook maar 1 kans... maar die kans ben je pas kwijt als je komt te overlijden.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat Xennia zegt. 1 kans is 1 kans.
Dan ben je wel heel goed gelovig.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:17 schreef Tarot het volgende:
[..]
Ik geef mensen ook maar 1 kans... maar die kans ben je pas kwijt als je komt te overlijden.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |