abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52547103
Bij mij krijg je maar 1 kans. Als hij op een dag besluit niet voldoende van mij te houden, dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij het daarna wel weer doet. Ik zou me daar niet voor open stellen.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 00:38:42 #27
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_52547249
oh jee, wat een topic

het is nu ehm, anderhalve maand uit met mijn vriendin, op vakantie verliefd geworden op een gozer, vakantieliefde.. Dat is nu bijna alweer over met die gast, ik zei al dat als het langer dan 3 maanden duurt eet ik mijn schoen op.

Ik had haar achter mij gelaten, en ze zocht ineens weer contact met me op.
Ik heb zoiets, ja je kwam een andere piemel tegen en toen was je ff om, zak in de dikke stront kutwijf.

Maar aan de andere kant, het was echt superleuk met haar, en ze is bloedjemooi, en kan erg lief zijn, en ja iedereen verdient een 2e kans toch?

Ik wil er enkel niet achteraan gaan lopen, maar ik betrap mezelf toch weer op smsen naar haar als ik ook niets terugkrijg, dat vooral haat ik aan mezelf soms.
Maar ik zie wel hoe dit loopt, ik hoop stiekem dat we na wat praten en wat ontmoetingkjes weer bij elkaar kunnen komen, terwijl iedereen in mijn omgeving zegt, gast.. ga door ze verdient je niet eens.

ach, ik hoef in ieder geval mijn schoen niet op te eten
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_52547297
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:33 schreef Xennia het volgende:
Bij mij krijg je maar 1 kans. Als hij op een dag besluit niet voldoende van mij te houden, dan heb ik er geen vertrouwen in dat hij het daarna wel weer doet. Ik zou me daar niet voor open stellen.
Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.
pi_52547363
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:40 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik ben het hiermee eens, maar toch sluit ik het niet 100% uit. Liefde is immers onvoorspelbaar.
Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealen
pi_52547422
Bij mij krijg je best meer dan 1 kans maar alleen als ik hem dan zelf ook nog leuk vind en na een bepaalde tijd is dat niet meer het geval. Aanvankelijk denk je wel dat je nooit meer iemand zult tegenkomen waar het zo mee klikt maar het blijkt toch altijd nog beter te kunnen. Duurt in mijn geval meestal wel effe....maar het blijkt toch wel zo te zijn steeds. Mensen die denken dat het niet beter kan idealiseren hun ex...er komt altijd een nieuwe man die kan concurreren met de vorige, er komt geen man die kan concurreren met een droombeeld.
pi_52547444
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:43 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ik heb deze situatie al eens bij de hand gehad en weet dus dat ik handel volgens mijn idealen
Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.
pi_52547546
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:47 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik heb altijd gezegd dat ik nooit een ex terug zal nemen. En ook nog nooit gedaan. Maar, ik sluit het niet, puur omdat liefde/verliefdheid rare dingen met je kan doen.
Je ratio vernietigen?
pi_52547553
ligt eraan welke ex.
pi_52550587
Teruggaan naar een ex zou ik nooit doen. Dat gaat in de meeste gevallen lijkt mij toch niet werken. Het is niet voor niks een ex
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 11:06:38 #35
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_52553631
met verschillende ex-en geprobeert, maar idd zoals andere ook al zeggen, het is je ex vanwege een reden...en het blijkte achteraf toch niet te werken....maar al doende leert men.

[ Bericht 0% gewijzigd door WallOfStars op 21-08-2007 11:17:23 ]
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_52553994
met één ex een stuk of 4 keer weer "geprobeert"....mja...was het omat ik van hem hield of alleen omdat ik eenzaam was.... ..iig...de laatste keer was het wel erg duidelijk waarom hij mijn "ex" was....
pi_52555668
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 00:51 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je ratio vernietigen?
Bijvoorbeeld.
pi_52555749
Wat Xennia zegt. 1 kans is 1 kans.
pi_52556290
Waarom zou je na een relatie van 7 jaar, waarin je elkaar hoort te kennen van binnen en buiten, nog naar m terug willen? Wie hou je voor de gek? Hij heeft een spelletje met je gespeeld, met je gevoelens en iedereen in je omgeving voor de gek gehouden. Zou je hem nog kunnen vertrouwen als hij je ineens terug wilt? Je bent als een zus voor hem; vertaling: ik hou niet van je en je was makkelijk om nog af en toe mee naar bed te gaan.

Ben je niet veel meer waard dan te treuren om iemand die je als een vuilniszak aan de kant heeft gezet?
Ga lekker leven, vergeet hem en zoek een man die voor de volle 100% voor je gaat, dát verdien je.
Ondankbaarheid is de grootste vorm van arrogantie
pi_52557239
Na een lange relatie aan de kant gezet worden en dan iemand nog terugnemen zou hier ook niet zo gauw lukken omdat er bij mij dan simpelweg het vertrouwen niet is. Bij een kort iets kan het makkelijker, daar kun je nog een "valse start"-gevoel hebben. Maar na een lange relatie is er een vertrouwensband opgebouwd en ineens kapotgemaakt, dat lijkt me verdomd moeilijk te herstellen. Als ik terugdenk aan de twee mannen met wie er hier sprake was van een langdurig iets is er daarbij eentje die me na al die jaren nog steeds niet koud laat. Ik vind hem zeker nog wel aantrekkelijk. Maar ik vertrouw 'm voor geen meter meer
pi_52557486
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:05 schreef thaleia het volgende:
Na een lange relatie aan de kant gezet worden en dan iemand nog terugnemen zou hier ook niet zo gauw lukken omdat er bij mij dan simpelweg het vertrouwen niet is. Bij een kort iets kan het makkelijker, daar kun je nog een "valse start"-gevoel hebben. Maar na een lange relatie is er een vertrouwensband opgebouwd en ineens kapotgemaakt, dat lijkt me verdomd moeilijk te herstellen. Als ik terugdenk aan de twee mannen met wie er hier sprake was van een langdurig iets is er daarbij eentje die me na al die jaren nog steeds niet koud laat. Ik vind hem zeker nog wel aantrekkelijk. Maar ik vertrouw 'm voor geen meter meer
Maar vertrouw je jezelf wel dan? Jij hebt ook gefaald in die relatie, anders was het niet uitgegaan. Misschien is het goed om altijd ook bij jezelf na te gaan welke eigenschappen een gezonde relatie in de weg staan.
pi_52557602
Hahaha, ja, zo kun je altijd wel stellen dat er twee mensen hebben gefaald als hun relatie uitgaat. Maar ik heb het niet over falen of succes hebben, ik heb het over vertrouwen.
pi_52557721
Zelfkritiek is er niet bij, maar wees niet gevreesd. Misschien komt ooit dat diepere inzicht nog.
pi_52557839
Wat zit je nou te bazelen? Het gaat er hier helemaal niet om waarom een relatie uitging en wat daar allemaal aan vooraf is gegaan aan onhandig of zelfs ronduit waardeloos gedrag van beide partners. Het gaat er hier simpelweg om DAT een relatie uitging. De rest, de voorgeschiedenis, is in elke relatie weer anders en daar weten we in het geval van de relatie van TS maar bitter weinig van.
pi_52558208
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 23:09 schreef fropje het volgende:
[...]

in onze relatie was niets mis. En ja, dat heb ik herhaaldelijk aan hem gevraagd en hij ontkent in alle toonaarden dat er iets mis was. Hij is alleen dat gevoel van houden van voor een voor hem te belangrijk deel kwijtgeraakt.

Ik zal niet op hem wachten, ik zal doorgaan met mijn leven, maar ik sta er open voor mocht hij ontdekken een vergissing te hebben begaan. Maar dan wil ik wel dat hij zeker weet dat ik toch de ware ben. Aan 'laten we het nog maar eens proberen' heb ik niet veel.

[...]
Als het gevoel van houden van (voor een groot deel) weg is, dan is het fundament van de relatie weg en is dus het allerbelangrijkste 'mis' in de relatie. In theorie kunnen exen weer bij elkaar komen, maar dan moet er op z'n minst nog heel veel liefde aanwezig zijn en een mogelijkheid om het probleem dat voor de breuk zorgde op te lossen.

Ik las dat jullie al een tijd uit elkaar zijn. In dat geval is de kans dat hij opnieuw zielsveel van je gaat houden minimaal. Hij zal zich inmiddels wel gerealiseerd hebben wat hij mist, maar hij vind deze situatie beter dan een relatie met jou.

Het is klote, maar hoop houden = jezelf blijven kwellen.
pi_52561896
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:22 schreef Faraow het volgende:
Zelfkritiek is er niet bij, maar wees niet gevreesd. Misschien komt ooit dat diepere inzicht nog.
Ik weet niet waarom je je pijlen op thaleia richt, want wat ik hier zo nu en dan van haar lees is wel degelijk zelf-kritisch. Dus: loop maar door, er is niets te zien hier
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:43:42 #47
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_52562086
ik zou er persoonlijk absoluut NIET aan moeten denken om terug te gaan naar mn ex, maar goed.

Een vriendin van me had 8 jaar een relatie, zij heeft hem gedumpt omdat ze verliefd was op een ander. Maar na 2 weken kreeg mevrouw spijt en heeft de arme sukkel haar terug genomen. 6 Weken later verliet zij hem voor die gast waarvoor ze kriebels had.

Ooh, en die nieuwe relatie heeft 3 dagen geduurd

[ Bericht 1% gewijzigd door Qwea op 21-08-2007 15:49:14 (spelvaut) ]
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_52562216
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:43 schreef Qwea het volgende:
ik zou er persoonlijk absoluut NIET aan moeten denken om terug te gaan naar mn ex, maar goed.

Een vriendin van me had 8 jaar een relatie, zij heeft hem gedumpt omdat ze verliefd was op een ander. Maar na 2 weken kreeg mevrouw spijt en heeft de arme sukkel haar terug genomen. 6 Weken later verliet zij hem voor die gast waarvoor je kriebels had.

Ooh, en die nieuwe relatie heeft 3 dagen geduurd
Qwea toch, TS wil succes-verhalen. Alleen succes-verhalen ter instandhouding der oogkleppen
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:32:14 #49
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_52563554
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 05:16 schreef MdMa98 het volgende:
Toffe reactie Fropje

wie elkaar echt niet los kan laten, komen vanzelf bij elkaar terug. Liefde is immers iets ongelovelijks..
Zo is er ook nog een zin wat mij heel erg geholpen heeft:
"If you really love something, set it free. If it comes back to you, it's yours forever. If it doesn't, it was never yours to begin with"
Deze kwam geloof ik uit een film.
pi_52589739
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:15 schreef Scorpie het volgende:
Wat Xennia zegt. 1 kans is 1 kans.
Ik geef mensen ook maar 1 kans... maar die kans ben je pas kwijt als je komt te overlijden.
Doe eens wild ....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')