Ik moest er om lachen, maar godverdomme dat moet hij niet weer flikken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens hoe Suarez die penalty kreeg... en dat gejuich erna vond ik tof! enige lichtpuntje in de k*nkerwedstrijd
Gast daar gaat het niet om. Ook al waren die twee goals gevallen was het nog steeds uitermate triest en met geluk gewonnen... in het midden stond niemand.. Sneijder stond daar en die zorgde voor creativiteit, en anders deed Perez dat wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Onzin
Kans voor open doel --> MOET je maken
Penalty --> MOET je maken
Goede instelling --> MOET je hebben
Emanualson en Heitinga lopen als kippen zonder koppen, HTC laat Huntelaar als kaatsende spits spelen.
Inderdaad het ligt aan Collin en van Geel
Doe nou niet man, gewoon lekker op vakantie gaan, laat dat fucking Ajax maar even voor wat het is (bar weinig).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ben ik straks lekker chago in het vliegtuig
Als die twee goals waren gevallen loop je er met 4-0 overheen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast daar gaat het niet om. Ook al waren die twee goals gevallen was het nog steeds uitermate triest en met geluk gewonnen... in het midden stond niemand.. Sneijder stond daar en die zorgde voor creativiteit, en anders deed Perez dat wel.
Ik zag echt 0,0 voetbalintelligentie.
Het is nog niet verneukt. Maar wel bijna.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Weer een verneukt seizoen, nu al...... heerlijk dat beleid bij Ajax....
Idd, HtC moet NU weg. normaal kan een trainer er niet altijd wat aan doen, maar dit was voor een groot deel aan hem te wijten. Wat een laffe hond!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
idd. deed hij bij groningen ook al, dat vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
Ja hoor Henk, die van Suarez is wel een strafschopGodverdomme zeg, wees eens reeel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
Dit Ajax gaat de playoffs niet halen, elke ploeg die een beetje inzet heeft gaat hiervan winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is nog niet verneukt. Maar wel bijna.
chago?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ben ik straks lekker chago in het vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |