We gaan vlammenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:35 schreef BonJovi het volgende:
Nog ff !
Zie het negatief tegemoet, ben bang voor een type Engelaar Medunjaninquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
jammer ja maar wie moet er nu komen dan
afwachten hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:41 schreef BonJovi het volgende:
jammer ja maar wie moet er nu komen dan
tja ik heb er nog vertrouwen in paar weken hopen nogquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zie het negatief tegemoet, ben bang voor een type Engelaar Medunjanin![]()
Liever niet, doe maar 3-0quote:
Dat heeft Boussoufa echt gezegd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:52 schreef Wooldoor het volgende:
Dus Defour bedankt, Reira en Espanyol ook, Heeft Mbark Boussaufa nu ook al gezegd dat hij niet weg wilde of was dat gewoon bullshit?
Zegt wel wat over het niveau van de Eredivisie. Of beter gezegd, het gebrek daaraan..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef TheVulture het volgende:
Spelers die liever in Belgie blijven dan hier in Nederland komen voetballen
Nee, die Jupiler League is van hoog niveau.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het niveau van de Eredivisie. Of beter gezegd, het gebrek daaraan..
Ik schat het niveau hier toch wel twee klassen hoger in dan in Belgie....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Zegt wel wat over het niveau van de Eredivisie. Of beter gezegd, het gebrek daaraan..
En dat we totaal geen illusie moeten hebben dat spelers als Riquelme, Motta etc zouden willen komen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:01 schreef Flashwin het volgende:
[..]
quote:Ik heb met Steven gesproken en hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten." "Ajax heeft hem vervolgens maandag zelf opgebeld, maar Steven heeft hen gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is aanvoerder en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik." "De Nederlanders hadden daar alle begrip voor. Trouwens, Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag. Komt Ajax nog eens aankloppen op het einde van dit seizoen, dan is dat een andere zaak natuurlijk", aldus de belangenbehartiger.
Defour (19) heeft al twee seizoenen op Sclessin achter de rug en stond eerder op de loonlijst bij RC Genk. Voor het nationale elftal kwam hij inmiddels zeven keer uit.
gelijk aan onze eigen juplier leaguequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nee, die Jupiler League is van hoog niveau.
Precies veel clubs zijn al erg ver in de voorbereiding. T wordt toch een Engelaar denk ik...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:11 schreef TheVulture het volgende:
smsjes met een verjaardag sturen
maar waarom hebben ze in Amsterdam niet even een paar weken eerder gehandeld, je kunt hem maar vast binnenhebben... het vertrek van Sneijder was sowieso een kwestie van tijd, en was ie gebleven had Defour een jaartje kunnen rijpen
Hij heeft toch pas 1 seizoen bij Standard achter de rug?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
En dat we totaal geen illusie moeten hebben dat spelers als Riquelme, Motta etc zouden willen komen...
De reden ook "hij vind het niet kunnen" zullen er meer zijn. Waarom Wesley niet gewoon in juli verkocht als t zonodig moest
[..]
Inderdaad: http://nl.wikipedia.org/wiki/Steven_Defourquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef sjimz het volgende:
[..]
Hij heeft toch pas 1 seizoen bij Standard achter de rug?
Lastig he, nadenken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:02 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Nee, die Jupiler League is van hoog niveau.
Dat is nog eens een instelling...quote:Ik heb gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard,
quote:Opstellingen:
Ajax: Stekelenburg; Emanuelson, Stam, Vermaelen, Colin; Gabri, Kennedy, Heitinga; Suarez, Huntelaar, Rommedahl
Slavia Praag: Vaniak, Tavares, Svec, Brabec, Vlcek, Janda, Drizdal, Senkerik, Suchy, Krajcik, Kalicoda
Er is niet beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:11 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een matige opstelling, daar zit nauwelijks creativiteit in...
Ik hoop ook dat Ajax straks swingt als een Sneakerz feest.. we zullen zienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:13 schreef Houniet het volgende:
we zullen zien Mr.Mills
Zeer benieuwd naar Suarez...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:14 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat Ajax straks swingt als een Sneakerz feest.. we zullen zien![]()
.
dan is de nood nog hoger...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:16 schreef zjroentje het volgende:
Defour komt dus gewoon na dit seizoen, als Ajax 'm dan nog steeds wil.
Voor 4 oefenduels, voor de CL niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:27 schreef F1Bas het volgende:
Ben ruim 3 weken op vakantie geweest. Is Gabri geschorst?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Precies zoals verwacht dus, een Ajax zonder bezieling... wat een flutvoetballer die Colin, pff.
Die zou niet onder doen voor die positie met deze Colin.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:24 schreef Fides het volgende:
vd Wiel is gewoon geen rechtsback.
Was sarcasme.. misschien niet zo duidelijk..quote:
En dan wordt ie gewisseld + penal tegen..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:56 schreef J.Herrer het volgende:
De enige die er echt voor wilt gaan lijkt wel Suarez
Hij doet het toch beter dan ik had verwachtEnig lichtpuntje in een doodsaaie wedstrijd
Komt wel goed met die gast
Idd zegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:01 schreef Toewan het volgende:
[..]
En dan wordt ie gewisseld + penal tegen..
Echt he, hij had er zo veel kunnen wisselen, behalve Suarez want die deed het goed.. Maar het gaat nog lastig worden uit in Tsjechie..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:03 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd zeg
Ik vraag me nu af waar hij aan denkt: 'Had ik net zo goed in Groningen kunnen blijven'
![]()
Eh. Zoals het er nu uit ziet idd niet nee..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:04 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een bagger wedstrijd is dit zeg. Moet je hier nou echt mee naar de CL
Slavia....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:09 schreef ethiraseth het volgende:
Ze moeten die hele club van sparta praag maar opkopen, kunnen ze daarmee in de uefa cup spelen, die kunnen tenminste nog voetballen.![]()
Jij moet je dan heeeel ellendig voelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:12 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik begin te begrijpen hoe een Feyenoorder zicht voelt.
Gewoon die Tsjechen omkopen!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef TIM-846 het volgende:
Waarom iedereen zo negatief???
We hebben toch 50 mln??
vorig jaar kon je emanuelson de schuld geven dooor de domme fout...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:19 schreef ub40_bboy het volgende:
Emanuelson verneukt weer de champions league voor ons. Kut avond.
Maar als Emanuelson niet die domme fout maakt dan staat het tenminste 0-0quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:20 schreef Gelderland het volgende:
[..]
vorig jaar kon je emanuelson de schuld geven dooor de domme fout...
nu had Huntelaar die penalty moeten maken en had Suarez die kans ovor open goal moeten scoren
Hij zal de vrolijkheid zelve zijn. Zal wel een vraag komen: "Henk, zie je in zo'n wedstrijd dat je Sneijder mist?".quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef BigFire het volgende:
ben benieuwd wat HTC gaat zeggen.. hij zag er al zo beroerd uit de laatste weken..
Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef StarGazer het volgende:
IK SCHAAM MIJ KAPOT.
Geld is belangrijker dan sportieve prestaties. En wat misschien nog wel net zo erg is, dankzij dat gegeil op geld wordt de naam Ajax KAPOT gemaakt.
SCHIJTBELEID
Snap nu ook hoe feyenoord zich voelde vorig seizoenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef Mr.Mills het volgende:
Nou ik heb d'r zin in komend seizoen.
Juistquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:23 schreef StarGazer het volgende:
IK SCHAAM MIJ KAPOT.
Geld is belangrijker dan sportieve prestaties. En wat misschien nog wel net zo erg is, dankzij dat gegeil op geld wordt de naam Ajax KAPOT gemaakt.
SCHIJTBELEID
Nog liever helemaal geen Europees dan UEFA Cupquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Black-Death het volgende:
Geen probleem met nog een jaartje Uefa cup hoor
GODVERDOMME
Eensquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:25 schreef Mr.Mills het volgende:
Wat een grote teringzooi deze ploeg.
Je vergeet alleen nog dat Ajax kut voetbalde.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef SnakeNL het volgende:
Die overtreding was begon buiten het strafschop gebied.
En die scheids floot echt werkelijk voor alles.
Word leuk over 2 weken![]()
Ik voel me kut tot Ajax dit heeft rechtgezetquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef Pritt het volgende:
Ik voel me nu weer voor een week kut vanwege dit.
Inderdaad. Maar het is godverdomme gewoon weer hetzelfde liedje. Iedereen faalt. Nouja, Vermaelen en Suarez waren dan nog een lichtpuntje in een verder pikzwarte duisternis. Maar Van Geel moet nu eindelijk maar eens laten zien dat hij een mannetje is door gewoon niet te lullen maar geld uit te geven aan goede spelers. Het boeit me geen fuck dat ze dan niet kunnen spelen in Praag, maar ik ben het zat om de hele zomer op helemaal fuckin' niks te wachten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:24 schreef Madine het volgende:
[..]
Zelfs, zelfs met deze selectie MOET je Slavia Praag opzij zetten.
goede spelers kijken nu wel uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:28 schreef Chivu het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar het is godverdomme gewoon weer hetzelfde liedje. Iedereen faalt. Nouja, Vermaelen en Suarez waren dan nog een lichtpuntje in een verder pikzwarte duisternis. Maar Van Geel moet nu eindelijk maar eens laten zien dat hij een mannetje is door gewoon niet te lullen maar geld uit te geven aan goede spelers. Het boeit me geen fuck dat ze dan niet kunnen spelen in Praag, maar ik ben het zat om de hele zomer op helemaal fuckin' niks te wachten.
Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Sybesma het volgende:
Dit heeft niks met beleid te maken maar alleen met de instelling van de spelers.
Als dit in Praag niet rechtgezet wordt voel je je weer 12 maanden kut. Leuk toch? Heb je in elk geval wat te voelen als Ajacied zijnde...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:26 schreef Pritt het volgende:
Ik voel me nu weer voor een week kut vanwege dit.
Collinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.
Iedere aankoop wordt meegesleurd in deze ellende. Blijkbaar heeft ons rood-wit shirt tegenwoordig zo'n uitwerking op spelers.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:27 schreef Mooi_boy het volgende:
Ajax gaat dit jaar niet mee doen om het kampioenschap... Niet als ze zo spelen als vandaag.
Maar zeg nou zelf... Rommedahl, Collin, Delorge, Urzaiz en Bakircioglu zijn toch gaan Ajax waardige aankopen? En dan vertrekken ook nog eens Perez, Sneijder en Babel. Waarom probeerd Ajax geen spelers van het niveau Ajax te strikken? Wat hebben ze met die 40 miljoen van Sneijder en Babel gedaan? Is dat rechtstreeks naar de portomonee van van Geel gegaan?
Dat interesseert me geen ene fuck, put your money where your mouth is. Elke keer die slappe excusen. We wachten op de arbitragezaak. We wachten op wat er met Wesley gebeurd. We moeten wachten omdat er andere ploegen Champions League spelen. We wachten omdat we het voor woensdag toch niet redden. Godverdomme Van Geel, leg eens een flinke speler vast.quote:
Ongelofelijk dat die knakker 90 min. mag meedoen.quote:
WAT?????!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
Colin, Kennedy, Stam vond ik de enige uitblinkers.
Zegt genoeg denk ik
Misschien moeten we 10 Collins voor de tegenpartij kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:31 schreef Pritt het volgende:
Gelukkig kostte Collin maar een kwart miljoen euro's.
Onzinquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:29 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dit heeft alles te maken met beleid. D'r was geen één speler met creativiteit vanavond. Geen één... allemaal slappe hap, met die Colin als dieptepunt.
Zegt genoeg over jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:30 schreef Badabingea het volgende:
Colin, Kennedy, Stam vond ik de enige uitblinkers.
Zegt genoeg denk ik
Ik moest er om lachen, maar godverdomme dat moet hij niet weer flikken hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:33 schreef Black-Death het volgende:
Trouwens hoe Suarez die penalty kreeg... en dat gejuich erna vond ik tof! enige lichtpuntje in de k*nkerwedstrijd
Gast daar gaat het niet om. Ook al waren die twee goals gevallen was het nog steeds uitermate triest en met geluk gewonnen... in het midden stond niemand.. Sneijder stond daar en die zorgde voor creativiteit, en anders deed Perez dat wel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:32 schreef Sybesma het volgende:
[..]
Onzin
Kans voor open doel --> MOET je maken
Penalty --> MOET je maken
Goede instelling --> MOET je hebben
Emanualson en Heitinga lopen als kippen zonder koppen, HTC laat Huntelaar als kaatsende spits spelen.
Inderdaad het ligt aan Collin en van Geel
Doe nou niet man, gewoon lekker op vakantie gaan, laat dat fucking Ajax maar even voor wat het is (bar weinig).quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ben ik straks lekker chago in het vliegtuig
Als die twee goals waren gevallen loop je er met 4-0 overheen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Gast daar gaat het niet om. Ook al waren die twee goals gevallen was het nog steeds uitermate triest en met geluk gewonnen... in het midden stond niemand.. Sneijder stond daar en die zorgde voor creativiteit, en anders deed Perez dat wel.
Ik zag echt 0,0 voetbalintelligentie.
Het is nog niet verneukt. Maar wel bijna.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef HeatWave het volgende:
Weer een verneukt seizoen, nu al...... heerlijk dat beleid bij Ajax....
Idd, HtC moet NU weg. normaal kan een trainer er niet altijd wat aan doen, maar dit was voor een groot deel aan hem te wijten. Wat een laffe hond!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
idd. deed hij bij groningen ook al, dat vallenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
Ja hoor Henk, die van Suarez is wel een strafschopGodverdomme zeg, wees eens reeel.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Pritt het volgende:
Tijd voor Co Adriaanse.
Dit Ajax gaat de playoffs niet halen, elke ploeg die een beetje inzet heeft gaat hiervan winnen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:35 schreef Chivu het volgende:
[..]
Het is nog niet verneukt. Maar wel bijna.
chago?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Houniet het volgende:
ben ik straks lekker chago in het vliegtuig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |