Bedankt voor de verduidelijking en de tekst van de uitspraak!quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:50 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Even for your info (buiten de discussie om): Skepp heeft Rulofianen niet aangeklaagd, dat heeft het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding gedaan tegen 2 Nederlandse en 1 Belgische verkoper van de boeken van Rulof.
[..]
Die indruk had ik ook, maar dat stukje vond ik zo onduidelijk, dat ik er echt niks van snapte. Dus daar kon ik ook niet op reageren.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 01:51 schreef NiekL het volgende:
Was dat niet die man die zei dat de aap van de mens af stamt enzo?
Iets zinnigs??? Kom nou toch; dit echt het meest trieste topic op heel Fok. Afgezien van het feit dat L. Denninger gelijk heeft met zijn constatering, is dit topic niets meer dan een verzameling rasistische opmerkingen. Een zielige manier om de holocaust goed te keuren. Een manier voor Loppe om zich verheven te voelen ten op zichte van mensen met een andere huidskleur.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:51 schreef senesta het volgende:
[..]
Kom je alleen maar sarcastisch doen of heb je ook nog iets zinnigs toe te voegen?
Ik ben het helemaal met je eens dat de uitspraken van Loppe zo krom zijn als een hoepel maar ik wilde de achterliggende gedachte wel eens weten.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef The_End het volgende:
[..]
Iets zinnigs??? Kom nou toch; dit echt het meest trieste topic op heel Fok. Afgezien van het feit dat L. Denninger gelijk heeft met zijn constatering, is dit topic niets meer dan een verzameling rasistische opmerkingen. Een zielige manier om de holocaust goed te keuren. Een manier voor Loppe om zich verheven te voelen ten op zichte van mensen met een andere huidskleur.![]()
Zelfs de topictitel is verkeerd. Dit zou een betere zijn: "Rulof; Rasist of Retard?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |