But you better not bitch about it? of wat?quote:
Nou ja, vast moet ik nog gaan regelen, maar ze hebben beide geen vaste hulpquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef Ynske het volgende:
[FOT SC #62] waar mensen genieten van de werkweek
Dattum, heb dus een extra hok gekocht, enneh zal zometeen eens kijken fo ik een foto kan maken
enneh Chanty, gefeli met je vaste adresje
Ik werk in principe voor het uitzendbureauquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat je nog meer geld krijg van ze
Een SC met de Rukste OP tot nu toe.. :w Demn wees crea-beatrix ofzo..quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
Iedereen wordt vrolijk na zo'n kleurenbom
Hier schijnt stiekem de zon nog steedsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:16 schreef Chanty het volgende:
[..]Moet ik alleen niet naar buiten kijken
hier is ie net weg maar verder wel de hele dag geschenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hier schijnt stiekem de zon nog steeds
Ik weet niet waar de rest last van heeft, maar ik heb jullie zonlicht ingepikt volgens mij..
al opgelost door andere batterijenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:40 schreef LWaS het volgende:SB-600 binnen
Iemand trouwens idee waarom mijn ready lampje meteen uitgaat als ik de body aanzet?
Ligt dat aan mij?
Was je niet gister jarigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:54 schreef An24 het volgende:
![]()
avond luitjes..vanavond gaat verjaardag gewoon door, er wordt voor me gekookt![]()
Daarna eens kijken of ik een mooie kattenfoto voor de wedstrijd kan maken
Bloeden is weer gestopt, was geen vincentje...quote:
Mijn hond weigerde eerst ook gefotografeerd te worden jaquote:
En zie daar:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef NoXxa het volgende:
Jeuj vnv dienst!hoor net al ambu, brandweer en plicie voorbij komen dus zal wel druk worden
.
Bout dat mijn camera geen timelapse ondersteunt. Misschien een nieuwe compact camera kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:59 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mijn hond weigerde eerst ook gefotografeerd te worden ja
Ben nu bezig met maken timelapse van donkerworden (:
Geen bloed gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef freud het volgende:
[..]
Bloeden is weer gestopt, was geen vincentje...
*slikt opmerking zorgvuldig inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:47 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Geen bloed gezienvolgende keer beter je best doen
ben je tenminste geen pleuriseind voor niets gereisdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef PdeHoog het volgende:
GoedeavondVanavond eindelijk eens een concertje op fietsafstand, mag ik maar drie nummertjes fotograferen EN is de band ook nog eens drie keer niets
Kloptquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:57 schreef Chanty het volgende:
[..]
ben je tenminste geen pleuriseind voor niets gereisd
* PdeHoog pakt maar een perenijsje en gaat toekijken....quote:
Waarom zou je maar 3 nummers mogen fotograferen? Willen ze niet bekeken worden ofzo?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
KloptMaar ik heb toch weer 167 foto's
Alleen voor zo'n band lekker op gang is, kost het gewoon drie of vier nummers. Dus je hebt nooit echt de mooie fotogenieke momenten
![]()
Omdat de manager dat heeft afgedwongenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:04 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Waarom zou je maar 3 nummers mogen fotograferen? Willen ze niet bekeken worden ofzo?
Die kutband heeft ook nog een manager?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Omdat de manager dat heeft afgedwongen![]()
Alleen de eerste drie nummers helaasquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:09 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Die kutband heeft ook nog een manager?
Kon je zelf nog kiezen welke nummers dan? Want dan zou ik de laatste 3 nemen, of als je zo snel mogelijk weer naar huis wilt natuurlijk de eerste 3
quote:
Iddquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]psssst... niet hier, anders kunnen er wat mensen niet slapen
Kan nietquote:
Mietjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:06 schreef Chanty het volgende:
[..]psssst... niet hier, anders kunnen er wat mensen niet slapen
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Kan nietLigt aan het weer
Misschien maar een koude douche of zo
Daar was ik al mee bezig vrouwquote:
getsie... een wind in je boxerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Daar was ik al mee bezig vrouw
De wind staat me al in de boxers met de ramen wijd open..![]()
Alleen als jij meegaatquote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb nóóit last van m`n hormonen
quote:
Ik douche liever warmquote:
Open deur: dat zal wel nodig zijn jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]het kan iig lekker doorluchten in m'n kamer bedoel ik..
Inderdaadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
![]()
Maar wij zijn ook geen mannen. Wij zijn vrouwen, uiterst beheerst en zo
Slaap zequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik douche liever warm
En nu ga ik een poging tot slapen doen![]()
blijf af van die F5 toets
Koudquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Inderdaad
*toch voor de zekerheid ook maar ff koud gaat douchen*
Ik kan ook de deur dichthouden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Open deur: dat zal wel nodig zijn ja![]()
Jij wilde perse koudquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Slaap zeEn een warme douche is ook altijd goed hoor samen
![]()
Bordermaker vern**kt je kleuren vaak weer P, even heads upje...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef PdeHoog het volgende:
Nog 12 foto's, dan is Bordermaker klaarKan ik eindelijk aan de volgende fotoklus beginnen
kan toch niet goed zijn als je oor gaat bloeden van de oordoppen die je hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef freud het volgende:
Gelukkig liep mijn buurman weer gezellig tot 1:00 door het huis heen te brullen. Waar blijft die hete zomer die zo gevaarlijk is voor bejaarden? Ik heb nu mijn hoop gevestigd op een stevige griep epidemie.
Oh, en midden in de nacht wakker worden in een bloedbad omdat je oor weer open is gesprongen is niet zo relaxed. Wasmachine gelijk gevuld en aangezet, kleine kans om het nog uit je spullen te krijgen... En het eerste wat ik dacht was "hmmm, best gave foto's om even te maken. Oordopjes in en dan een straaltje bloed uit je oor. Als dat geen emo is van je iPod...".
Maar goed, vier uur slapen is ook genoeg.
[..]
Bordermaker vern**kt je kleuren vaak weer P, even heads upje...
Oh, was beetje warrig verhaal misschien. Ik had eerder in de SC gepost dat ik een stukje oor eraf had geschoren, en dat je oor blijkbaar bloed als een gek. Het was gelukkig weer een beetje dicht toen Makeni.Neko kwam, maar tijdens het slapen was het weer open gesprongen. Als je dan wakker wordt met je kussen, dekbed en hoofd onder een redelijke hoeveelheid bloed, dan denkt een normaal mens 'AAAAHHH', maar het eerste wat ik dacht was 'coole foto'.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
kan toch niet goed zijn als je oor gaat bloeden van de oordoppen die je hebt.
zout gooien op de bloedvlekken helpt om t eruit te laten trekken
En die lag net dood voor de bank, mja, gisteren kon ik hem niet vinden en na een half uurtje wachten voor een actie foto ben ik toch maar gaan slapenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:18 schreef ..zapper het volgende:
Loopt hier net een muis voor mijn voeten door mijn woonkamer. Stomme katten.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, was beetje warrig verhaal misschien. Ik had eerder in de SC gepost dat ik een stukje oor eraf had geschoren, en dat je oor blijkbaar bloed als een gek. Het was gelukkig weer een beetje dicht toen Makeni.Neko kwam, maar tijdens het slapen was het weer open gesprongen. Als je dan wakker wordt met je kussen, dekbed en hoofd onder een redelijke hoeveelheid bloed, dan denkt een normaal mens 'AAAAHHH', maar het eerste wat ik dacht was 'coole foto'.
Hoe dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef freud het volgende:
Hier kon dat niet tegenop hoor... Heb het echt over een straaltje bloed, niet een opwellend druppeltjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:33 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n klote wondje, dan scheer je je om er net uit te zien.
Ik heb daar liquid plast voor gehaald, is pittig geprijsd, maar gebruik het alleen voor dit soort scheerwondjes en dat werkt dan als een tierelier.
Bij mij komt er een soort witte waas over. Lijkt wel iets met levels of zoquote:
Mja, het is een soort lijm waarmee ik dan gewoon over het wondje heenbagger, ongeacht of er een straal bloed uit komt, werkt meestal wel bij mij, maar als je halve oorlel eraf hangt zal het waarschijnlijk een ander verhaal zijnquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:51 schreef freud het volgende:
[..]
Hier kon dat niet tegenop hoor... Heb het echt over een straaltje bloed, niet een opwellend druppeltje.
[..]
Nog geen last van gehad in al die keren dat ik het gebruikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:34 schreef freud het volgende:
Woeiquote:
Coolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:52 schreef Yoni het volgende:
Die ligt op het postkantoor. Straks halen dus![]()
Ik heb er ook een, een telefoon met een lingeriesetje aan, gekregen van Triumphquote:
Mijne is gewoon simpel wit. Reclame dingus van Priority die me uitnodigt voor hun presentatie over VoIP. Waar ik lekker toch niet heen gaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:53 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik heb er ook een, een telefoon met een lingeriesetje aan, gekregen van Triumph
Van een afstand lijkt het net wat anders
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:53 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, was beetje warrig verhaal misschien. Ik had eerder in de SC gepost dat ik een stukje oor eraf had geschoren, en dat je oor blijkbaar bloed als een gek. Het was gelukkig weer een beetje dicht toen Makeni.Neko kwam, maar tijdens het slapen was het weer open gesprongen. Als je dan wakker wordt met je kussen, dekbed en hoofd onder een redelijke hoeveelheid bloed, dan denkt een normaal mens 'AAAAHHH', maar het eerste wat ik dacht was 'coole foto'.
Krijg je er ook vrienden bij met skype ;')quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ding staat bij mij in de doos te staan. Iemand interesse?
Niet te zuinig... Het is dat ik geen zin had om mijn studioflitsers op te zetten om 2:13...quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef freud het volgende:
Niet te zuinig... Het is dat ik geen zin had om mijn studioflitsers op te zetten om 2:13...
heb ik geprobeerd, en gelukkig niet. ik heb al te weinig tijdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:11 schreef freud het volgende:
[..]
Krijg je er ook vrienden bij met skype ;')
Gecondoleerd Chantyquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Chanty het volgende:
Oma is overledenEn hoewel je weet dat ze op sterven ligt, en je ook vindt dat het beter zo is, is t toch ff slikken
damn meissiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Chanty het volgende:
Oma is overledenEn hoewel je weet dat ze op sterven ligt, en je ook vindt dat het beter zo is, is t toch ff slikken
dank jullie welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
damn meissie
gecondoleerd
Bijzondere mensen sterven niet
zij gaan wel
maar blijven toch
voor altijd
♥
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Chanty het volgende:
Ahwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Chanty het volgende:
Je bedoelt als in: het is bijna vakantiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef Chanty het volgende:
Dank jullie welen nu stoppen met die begrafenisstemming
Ik denk liever aan alle vrolijke dingen
Nouquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef NoXxa het volgende:
Aan een stukje appelkruimeltaart. Daar heb ik zin in. (Heb ik overigens altijd zin in...)
vakantie doe ik niet aan dit jaarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je bedoelt als in: het is bijna vakantie![]()
of zo
Goh, zal ik zo komen strijken?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
VakantieMorgen
een hele doos zeebanket
voor mij alleen
Die twee hebben dan wel niks met elkaar te maken, maar ik wilde het toch ff kwijt
Gecondoleerd meisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:29 schreef Chanty het volgende:
Ja, er staat zeebanket. Dat is een soort van magisch woord waar ik alles voor ga doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:44 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik dacht dat je het nooit zou vragen![]()
* PdeHoog noteert: zeebanket halen voor de volgende fotoshootquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja, er staat zeebanket. Dat is een soort van magisch woord waar ik alles voor ga doen
Handig om te weten *opschrijft*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:47 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja, er staat zeebanket. Dat is een soort van magisch woord waar ik alles voor ga doen
Ik bespeur snode plannenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Handig om te weten *opschrijft*
*Mee noteertquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
* PdeHoog noteert: zeebanket halen voor de volgende fotoshoot
Ah.... ons crimineeltjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Studeer niet voor niets criminologie
Chanty R. de Vriesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ruik ik daar ergens visquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef Maneki.Neko het volgende:
VakantieMorgen
een hele doos zeebanket
voor mij alleen
Die twee hebben dan wel niks met elkaar te maken, maar ik wilde het toch ff kwijt
ieuwquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef Mr.Noodle het volgende:
Misschien heb ik een andere interpretatie, maar een soort mix van allerlei soorten vis en zeevruchten geserveerd op een plaat. Waardoor je je buikje vol kan eten..
iig dat noemen ze ook zeebanket.
tuurlijk, we zijn toch vrouwenquote:Maar jullie hebbe het zeker over chocolade schelpjes?
Volgende week is dat zeebanket zeker al op?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:57 schreef Maneki.Neko het volgende:
Vis *huiver*
chocolaaaa
Jaaa Yoni, wanneer kom je weer eens langs?
Ik ben de hele week op vakantie. De week erna heb ik vast wel weer een nieuwe doos in huisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:58 schreef Yoni het volgende:
[..]
Volgende week is dat zeebanket zeker al op?
ik denk dat jij daar toch wel wat meer voor moet doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
En dat woont allemaal aan de kust...
Maar goed, ik had het ook wel kunnen weten, bloemen en chocola en ze doen alles voor je..
Dan kom ik als je een nieuwe doos in huis hebtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:00 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik ben de hele week op vakantie. De week erna heb ik vast wel weer een nieuwe doos in huis
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saartje gaat als een speer! Het begint al heel wat op een echte buik te lijken ipv een extra rol vel
geef dat zeebanket maar hier, jij moet augurken etenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Saartje gaat als een speer! Het begint al heel wat op een echte buik te lijken ipv een extra rol vel
Hahahahahahaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
geef dat zeebanket maar hier, jij moet augurken eten
Dat zei ik net ook al..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HahahahahahaDie vrouwen he
Doen ook alles voor wat chocola
Kijk dat is dan wel weer handig om op te schrijven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
En ik had het jou verteld de vorige keer..quote:
Je vergeet de druktequote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Auto's, lawaai, F1, lekkere wijven.
Dan nog en je kan dood worden gemept door de beveiliging die er rondlooptquote:
Kijken wie er harder wegloopt voor je, de F1 wagens of die vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:53 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Auto's, lawaai, F1, lekkere wijven.
De vrouwenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef freud het volgende:
[..]
Kijken wie er harder wegloopt voor je, de F1 wagens of die vrouwen.
Maandag of eerderquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:02 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
Dan nog en je kan dood worden gemept door de beveiliging die er rondloopt![]()
HF iigFoto`s zien we maandag dan wel?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:13 schreef freud het volgende:
[..]
Kijken wie er harder wegloopt voor je, de F1 wagens of die vrouwen.
Zeg ook even tegen Christiaan dat ie niet kan rijden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:15 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Maandag of eerder. Ik moet een veiligheidshesje aan
.
[..]
Ik heb nog nooit een F1 wagen zien lopen, dus ik denk dat de vrouwen dat wel winnen.
"Hé Gristie, je wordt gestalkt door een slangquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zeg ook even tegen Christiaan dat ie niet kan rijden..
Nou ja zoiets, hij heeft nog wel een aantal "pit/marsmannetjes" op "sleeptouw" genomen omdat ie zonodig zo vroeg uit de pit moest rijden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:05 schreef ..zapper het volgende:
[..]
"Hé Gristie, je wordt gestalkt door een slang" Zoiets?
Maak me gek *barf*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
geef dat zeebanket maar hier, jij moet augurken eten
Lekkahquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef prupke het volgende:
geef de augurken maar aan mij
wel met een hammetje erom heen![]()
Yep, zo begint het..ergens onder in de nek en dan kruipen ze langzaam omhoogquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef prupke het volgende:
Ben er vanmiddag achtergekomen dat ik een pijpekrul heb
nooit geen krullen gehad en nu wel
net als kippevelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:18 schreef An24 het volgende:
[..]
Yep, zo begint het..ergens onder in de nek en dan kruipen ze langzaam omhoog![]()
Ben benieuwdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:09 schreef prupke het volgende:
Ben er vanmiddag achtergekomen dat ik een pijpekrul heb
nooit geen krullen gehad en nu wel
Ja die zitten op m'n broek hoezoquote:
Mergpijpen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja die zitten op m'n broek hoezo
Eentje is best lekker, maar ik durf vaak geen tweede meer te nemen, lijkt net alsof je tanden eruit vallen zo zoet..quote:
Een 's ochtends en een 's avonds kan bestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eentje is best lekker, maar ik durf vaak geen tweede meer te nemen, lijkt net alsof je tanden eruit vallen zo zoet..
Maar ik kan je ook vast blij maken met een dikke reep Cote d'or...![]()
* Mr.Noodle stuurt z'n M&M snel weg..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Een 's ochtends en een 's avonds kan best
Cote d'or mag ook. Wit met pralinevulling
Of M&M's die zijn ook goed. Al heb ik op dit moment een zak bitterkoekjes
Ik heb ze liever zonder nootjes erinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
* Mr.Noodle stuurt z'n M&M snel weg..
Zolang het chocola is, is er niks veilig voor je..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:54 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb ze liever zonder nootjes erin
Ahoewel, bij gebrek aan beter
Er is wel meer niet veilig voor mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zolang het chocola is, is er niks veilig voor je..![]()
![]()
Dat durf je niet!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:59 schreef Chanty het volgende:
[..]
Er is wel meer niet veilig voor me
die zijn vies!!!quote:
wat?quote:
ach, de link is dichter bij dan je denkt... kun je ook aflikkenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:02 schreef prupke het volgende:
[..]
die zijn vies!!!
cafe noirs die zijn lekker , heeft alleen niets met pijpen te maken
een stoeptegel kun je ook aflikken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:05 schreef Chanty het volgende:
[..]
wat?
[..]
ach, de link is dichter bij dan je denkt... kun je ook aflikken
Dat ene waar je stiekum aan denkt...quote:
Je lijkt wel een man. Eerste prioriteit: bevrediging, soms zijn dingen ook gewoon lekker zonder bevredigingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
een stoeptegel kun je ook aflikken...
nu rest de vraag : Kun je die stoeptegel ook oraal bevredigen??
zo ja : dan heb je wel een hele grote bek
Leuke D op een avondje dronkemansspelletjes, deepthroath eens een stoeptegelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef prupke het volgende:
[..]
een stoeptegel kun je ook aflikken...
nu rest de vraag : Kun je die stoeptegel ook oraal bevredigen??
zo ja : dan heb je wel een hele grote bek
Jij weet niet waar ik aan denkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat ene waar je stiekum aan denkt...![]()
Hoezo lijk ik op een man dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:11 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je lijkt wel een man. Eerste prioriteit: bevrediging, soms zijn dingen ook gewoon lekker zonder bevrediging
wedden van welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik weenie hoor, maar van een stoeptegel kan ik niet echt warm van worden, hoe mooi een vrouw ook is, that's just weird...![]()
euhmmm... de meeste vrouwen willen bevredigd/t worden en de mannen willen gewoon aan hun trekken komen ......quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:17 schreef Chanty het volgende:
[..]
Je hebt t meteen over bevrediging![]()
Gelukkig kun je je prima zelf redden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Chanty het volgende:
[..]
Jij weet niet waar ik aan denkJe denkt alleen dat je weet waar ik aan denk. Maar misschien hou ik je gewoon voor de gek en denk ik nergens aan
En dit tik ik nu voor de tweede keer omdat de poes de router naar beneden flikkerde precies op het moment dat ik op invoeren klikteweg internet
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef prupke het volgende:
[..]
euhmmm... de meeste vrouwen willen bevredigd/t worden en de mannen willen gewoon aan hun trekken komen ......
dit is op zijn brabants he
Jij weet wel veel hequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Gelukkig kun je je prima zelf redden..![]()
Jij doet een aardige duit in het zakje ja. Vies meisjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Chanty het volgende:
[..]Ok goed punt
![]()
Zucht, t ligt echt aan mij dat het altijd over seks gaat he![]()
Wat moeten jullie wel niet voor slecht beeld van me krijgen
Ik houd wijselijk m'n mond dicht over deze kwestie..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Chanty het volgende:
[..]Ok goed punt
![]()
Zucht, t ligt echt aan mij dat het altijd over seks gaat he![]()
Wat moeten jullie wel niet voor slecht beeld van me krijgen
gaan we het nu dan over fotografie hebben??quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik houd wijselijk m'n mond dicht over deze kwestie..![]()
![]()
Geloof dat iig een iemand het niet erg vindtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:23 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Jij doet een aardige duit in het zakje ja. Vies meisje
Goed onderwerpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef prupke het volgende:
[..]
gaan we het nu dan over fotografie hebben??![]()
jajaja heb je ook naakt en semi naakt enz.. dus chanty kan gewoon verder nut praten
Ik weet niet? Wie? *om zich heen kijkt*quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:26 schreef Chanty het volgende:
[..]
Geloof dat iig een iemand het niet erg vindt
en WGR en GC en R&P en SEX en en enquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Goed onderwerpHet is toch FOT hier he?
![]()
![]()
*wijst* Ja zij daar, met die doos zeebanketquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Ik weet niet? Wie? *om zich heen kijkt*
jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Of was dit de dooddoener van dit topic..
Toch denk ik dat je in het verkeerde topic zit met je gedachtenkronkel..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:36 schreef Chanty het volgende:
[..]
*wijst* Ja zij daar, met die doos zeebanket
[..]
ja![]()
En kan je helaas ook geen antwoord geven
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik hou er mee opTot volgende week
kronkelsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:41 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je in het verkeerde topic zit met je gedachtenkronkel..
Maar ik laat jullie wel lekker verder keuvelen..
Het ging om 1 specifieke gedachtenkronkel..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:43 schreef Chanty het volgende:
[..]
kronkelsDat je dat nou nog niet door hebt
Ik ga weer liev doen nu
Ik heb ineens geen idee meer waar je het over hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Het ging om 1 specifieke gedachtenkronkel..
Ach, mevrouw wast haar handen weer in onschuld..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:46 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb ineens geen idee meer waar je het over hebt.
Huh waar ik ben ik?Wat is er gebeurd?
vezeldoekje van de zeemanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef Mr.Noodle het volgende:
Nu we het dan toch over [FOT] hebben, ik weet nog steeds niet wat ik als beste kan gebruiken om m'n lenzen schoon te maken..
Zo'n microvezelgeval? Scheelt me weer duiten..quote:
Ik ben de onschuld zelvequote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:48 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach, mevrouw wast haar handen weer in onschuld..![]()
Eindhovuuhhhh de gekste!!! Stratum de gekste!!! "quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:58 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ben de onschuld zelve
Ga denk ik ook maar es slapenMorgen een vriendin in Eindhoven vervelen
Eindhovuhhhhh Eindhovuuuhhhh Eindhovuhhhhhh
Ja dank je, hopelijk heeft Philips ook zonquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eindhovuuhhhh de gekste!!! Stratum de gekste!!! ""
Trusten, veel plezier morgen in de lichtstad van NL...
Nop, het is er alleen altijd strontbenauwdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:03 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ja dank je, hopelijk heeft Philips ook zon
yup dat dingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:54 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zo'n microvezelgeval? Scheelt me weer duiten..
Eindhoven is zo slecht niet hoor. Best een leuke stad, ook om uit te gaan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:00 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Eindhovuuhhhh de gekste!!! Stratum de gekste!!! ""
Trusten, veel plezier morgen in de lichtstad van NL...
Bedoel je dat een hoop mensen het raar vonden als ze geen punten krijgen? Het is gewoon enorm leuk om te zien dat zoveel mensen een leuke poging wagen. Mijn inzending had ook met een Aldi camera gemaakt kunnen worden op auto stand, dus wat dat betreft is het ook een deeltje gewoon geluk. Er zitten zeker een hoop leuke foto's tussen! Wordt een lastige deze maand!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:19 schreef Ynske het volgende:
Mensekinders wat een inzendingen bij de wedstrijd
ergens wel goed, drempelverlagend,
andere kant hoeveel mensen voor de kop intrappen die ze nieuw zijn en geen punten krijgen
Snap ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 07:42 schreef Ynske het volgende:
ik bedoel dat t leuk is dat er veel inzendingen zijn, veel nieuwe mensen
hoop dan maar dat die mensen zich niet gepasseerd voelen mochten ze geen punten krijgen.
Alsof jouw niveau altijd hoog is Xilquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 06:09 schreef Xilantof het volgende:
Wat een niveau hier gisteravond
Chanty veel plezier in Eindhoven vandaag
En uiteraard...Goedemorgen allemaal!
Bijna weekend![]()
Ja jottum...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
iedereen alweer met zijn hoofd bij het weekend?
zal ik dan maar voor jou duimenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja jottum...
Vandaag effe bellen of een ritje CameraNu in Urk nodig is.![]()
Elle is een beetje sipjesZe heeft geen scherpe blik meer (vind ik)
![]()
Achossie!!! Jammer dat je zo'n eind weg woont, had je het kunnen vergelijken met haar tweelingzusje...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja jottum...
![]()
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:34 schreef Miss_S het volgende:
goede morgen
iedereen alweer met zijn hoofd bij het weekend?
Gewoon een keer lekker op pad gaan en dan de cam mee en als je wat leuks ziet gewoon gaan klikkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef Miss_S het volgende:
ik moet ook echt weer gaan fotograferen maar heb helemaal geen inspiratie
mag ik vragen wie elle is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:37 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ja jottum...
![]()
Elle is Hm's eerste L-quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Elle is Hm's eerste L-Oftewel de 24-105 F4 IS
En Elle heeft een oudere broek, Lurch (70-200L f2.8).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:04 schreef HMaster-II het volgende:
[..]en ook de oudste van de tweeling ... Belle is het jongere zusje en die woont bij Freud
![]()
oudere broer bedoeld Freudkequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:27 schreef Ynske het volgende:
een oudere broek
mensen kinders waar ben ik terecht gekomen
dit klink mij tzelfde in de oren als het geven van een naam aan je penisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
oudere broer bedoeld Freudke
Die heeft alleen nog geen naam.
Wat heeft "Kleine Ik" er nu weer mee te maken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit klink mij tzelfde in de oren als het geven van een naam aan je penis
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit klink mij tzelfde in de oren als het geven van een naam aan je penis
Die flitser is niet meer te koop dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:23 schreef freud het volgende:
Is er trouwens nog iemand die een Elinchrom 250W flitser met plu wil overnemen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
en bij mij hebben bijna alle dure dingen een naam...
Whahahahahaha...grote opruimingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:57 schreef freud het volgende:
Heb ook nog een Canon 28-135 IS USM en een Sunpak flitser in de aanbieding.
Gewoon veel nieuwe zooi aangeschaftquote:
Bij mij ook, mijn camera noem ik bijvoorbeeld "camera". Als ik het over mijn motor heb, zeg ik "motor", bij gesprekken over mijn auto, laat ik de term "auto" nog wel eens terloops vallen en dat ding waar ik woon noem ik ook wel "huis".quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:50 schreef freud het volgende:
en bij mij hebben bijna alle dure dingen een naam...
En ik maar denken dat ik alleen benquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Bij mij ook, mijn camera noem ik bijvoorbeeld "camera". Als ik het over mijn motor heb, zeg ik "motor", bij gesprekken over mijn auto, laat ik de term "auto" nog wel eens terloops vallen en dat ding waar ik woon noem ik ook wel "huis".
Dat claim ik nergensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:24 schreef Chanty het volgende:
[..]
Alsof jouw niveau altijd hoog is Xil
Yup hele weekend naar een leeg bureau kijken waar zogenaamd een Mac op komt te staan..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Dat claim ik nergens
Weekend nu!
Neequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yup hele weekend naar een leeg bureau kijken waar zogenaamd een Mac op komt te staan..
Dat komt dan mooi uit, want een Mac is ook zogenaamd een computerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Yup hele weekend naar een leeg bureau kijken waar zogenaamd een Mac op komt te staan..
Ik gun het je van harte hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:48 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Nee![]()
Die moet nog flink opgeruimd worden voordat ie kan komen. Maar das zo gedaan als ik eenmaal weet dat m'n iMac bijna in de buurt is
Zag net dat mijn ETA is terug gebracht naar 23 augustus. Maarjaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik gun het je van harte hoor
Stiekem zit er een beetje jaloezie achter, omdat er binnenkort iets heel moois in je kamer staat te prijken
Geloof me, dan nog niet als je em invult bij de UPS websitequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zag net dat mijn ETA is terug gebracht naar 23 augustus. Maarjadie schommelt sowieso te hele tijd. Dus pas als ik een UPS tracking number krijg wordt ik echt wat zekerder
Mijn MacBook en UPS ging prima!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Geloof me, dan nog niet als je em invult bij de UPS websiteIk wist ook niet wanneer m'n pakketje binnen zou komen. Ik heb maar de verwachte leveringsdatum aangehouden. Uiteindelijk is het gewoon een dag eerder binnen gekomen, maar ach een dag meer of minder kan me niet boeien..
Dag later belde m'n broertje op dat ik een spoedbrief had over een betaling bij Apple.. Dus ik zo huh? Ik had toch gewoon betaald? Dus hij mocht em van me open maken. Werd even medegedeeld dat ze m'n betaling binnen hadden gekregen..No shit, Sherlock...
Dat miste ik dus ook. Ik zag alleen het delivery address staan, welke producten er verstuurd zouden worden en een wankelende geplande leverdatum. Maar verder waar ergens, HK, Dubai, Ierland, dat was er niet meer bij..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn MacBook en UPS ging prima!
Kon het perfect volgen. Elke ochtend kijken of ie misschien "out for delivery" was, en dan was de wagen dus op pad met m'n MB.
Eens zien hoe dat nu gaat. Want ik krijg weinig info van de Apple site. Alleen dat is op schema loopt steeds. Maar waar ie is... Geen idee. Voorheen zag je op wel vliegveld ie nou weer was ofzo
Dat heb ik nu dus idd ook niet. Met m'n vorige bestelling wel. Maar goed. Wat ik ook zie, 't gaat er niet sneller vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat miste ik dus ook. Ik zag alleen het delivery address staan, welke producten er verstuurd zouden worden en een wankelende geplande leverdatum. Maar verder waar ergens, HK, Dubai, Ierland, dat was er niet meer bij..
Ik liever een quadcore met zee van geheugen. Stuk sneller en helft van de prijs van een macquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dat komt dan mooi uit, want een Mac is ook zogenaamd een computer
Ik wil er nog een G4 bij, maar kan het niet betalen
![]()
Nice!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef ..zapper het volgende:
Ik maak morgen en maandag nog wel een topic van het geheel rond bavaria city racing op fok, tot die tijd alvast een paar foto's hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)ing_pitspoezen_.html
Doe mij ook maar een bakkie. Over 3 uur weer aan het bierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:19 schreef ..zapper het volgende:
Goeiemorgen, drie bier en een thee graag.
*koffie pakt*
Enorm!! Ik stap zo op de trein naar Utrecht. Van daar met de auto naar Hilvarenbeek lekke knallen op Decibelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:27 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhZo eerst ff naar Schiphol om een paar wereldreizigers uit te zwaaien en dan maar weer klaarmaken voor Delft Jazz deeltje 2 en een paar optredens in Den Haag
wat een zwaar leven hebben we toch
Zoals beloofd: [Centraal] Bavaria City Racing & Race Salon Rotterdamquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:33 schreef ..zapper het volgende:
Ik maak morgen en maandag nog wel een topic van het geheel rond bavaria city racing op fok, tot die tijd alvast een paar foto's hier:
http://www.dumpert.nl/med(...)ing_pitspoezen_.html
slechte dromen -Marjo-quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:19 schreef -Marjo- het volgende:
Goeiemorgen
Ik droomde dat mijn camera stuk was![]()
aai over de bolquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:40 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
slechte dromen -Marjo-
Nou Elle is naar het ziekenhuis![]()
Vanmorgen naar CameraNu.nl in Urk geweest. Lens is getest op mijn eigen camera en daarna is een tweede 24-105 getest op de camera uit voorzorg of de camera ook niet defect was.
Resultaat, mijn Elle is uit-focus. De lens wordt nu opgestuurd voor een volledige hercalibratie.
3 weken zonder Elle![]()
Dan zouden beide opgestuurd worden naar Canon-repair...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
aai over de bol
maar goed voor t zelfe geld was er ook iets aan je camera of kon ze niet meer geholpen worden
Vroeger kon je die nog wel halen bij Bart Smitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:13 schreef Ymke het volgende:
Ik wil portetten gaan schietn , nu , maar ik heb geen model![]()
Wel op tijd terug voor de vakantie of nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:48 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Dan zouden beide opgestuurd worden naar Canon-repair...
Nu heb ik de body nog thuis en kan nog met de 70-200 schieten..
Moet Elle 3 weken missen en mijn vakantie begint pas op 6 oktober. Er is dus gelukkig een marge. En de dame bij CameraNU.nl heeft er SPOED!!!! bij gezet op de bon.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wel op tijd terug voor de vakantie of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |