Ik moest even kijken waar je het over hadquote:
Luie neger!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:44 schreef Frazz het volgende:
[..]
Breng jouw koelkast eens hierheen, of de inhoud ervan!
Verrek ja, van iets met MO82 ofzo of dalamar, een van die twee!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Frazz het volgende:
Bubsel was toch de vrouw van een bekende bredatopicer?
Negers horen lui te zijn, anders zijn het geen negers!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Luie neger!
Nee Frats, ik denk er niet aan! Alles goed verder? Vertel eens wat over Henrique, rizzo is er toch niet
dat maakt het een pleonasmequote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:47 schreef Frazz het volgende:
[..]
Negers horen lui te zijn, anders zijn het geen negers!
Nee ik durf niet, straks komt ie terug en dan gaat ie bijten
Dat is beterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:46 schreef Frazz het volgende:
Bubsel was toch de vrouw van een bekende bredatopicer?
Wie ben jij?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:52 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Dat is beter
Ik ben toch niet zo bekend![]()
Scherpquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je bent best bekend, ik wist zelfs dat het iets met 82 was! Ben je in dat jaar geboren?
Mijn vrouw weet niet eens wat fok! isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:47 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Verrek ja, van iets met MO82 ofzo of dalamar, een van die twee!
dus voor de liefhebbers.... 2 september naar het park.quote:BREDA - Liefhebbers van een roomblanke huid met sproeten en lange rode lokken kunnen binnenkort hun hart ophalen in de binnenstad van Breda. Op initiatief van kunstschilder Bart Rouwenhorst komen zondag 2 september zeker achthonderd roodharigen naar het stadspark in Breda voor een fotosessie op de landelijke Roodharige Kunstdag.
Same for me.quote:
Bij mij niet!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:54 schreef Swiffer het volgende:
o. het was 2 uur en 51 minuten
Proost alvast dan maar he!quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
Behalve dat het geen Brabant is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef bassieVL het volgende:
Niks mis met limburg.
We hebben er wel weer toffe spullen kunnen vindenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:45 schreef bassieVL het volgende:
Niks mis met limburg.
Wat tof. Waar?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:27 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een lampje gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |