DAT IS NIET WAAR.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:43 schreef JDude het volgende:
Elvis ook!
Mooi zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:42 schreef Asics het volgende:
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.
RIP AAN. RIP UIT.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef veldmuis het volgende:
RIP AAN, het was RIP AAN.
Wiskunde, veuls te moeilijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef veldmuis het volgende:
Dat zou betekenen dat er 2x287 posts in een topic passen!
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wiskunde, veuls te moeilijk.
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
GMTA !! Ik zég het je. Wij zijn zo GMTA-ig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef veldmuis het volgende:
WTF! Dat vroeg ik me gisteren of vanochtend ofzo ook af!
Ik weet het niet!
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef Kuukske het volgende:
Hoe staat het met die oranje gloed boven Breda! Is die er nog?
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:53 schreef JDude het volgende:
DE ORANJE GLOED! Zoeen mysterie was dat, afgelopen voorjaar.
Ik krijg ook spontaan even heimwee naar het uitzicht uit mijn keukenraam..
Dat zijn straatlantaarns, Kuuk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:54 schreef Kuukske het volgende:
Zullen we om 3 uur even over de Haagdijk fietsen. Daar zie je het ook.
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:56 schreef Kuukske het volgende:
's Nachts.
Die kleuren niet oranje JD.quote:
JE MOET!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef veldmuis het volgende:
Dat snapte ik, maar je zag het 's avonds ook altijd. Ennu ga ik even niet posten, ik wil geen nieuw topic openen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |