ambulance is de enige met 3 tonenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
Ambulance en politie is minimaal maar er zit wel verschil in. Brandweer is heel anders.
Nu je het zegt!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:26 schreef Kuukske het volgende:
Politie is tweetonig muis!!
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef veldmuis het volgende:
Nu je het zegt!
Ik vraag me nou alleen wel af waarom het verschil tussen politie en ambulance amper hoorbaar is, terwijl brandweer echt kei-anders is. Zijn het mijn oren?
Ik aan de vorm!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
Géén idee. Ik hoor sowieso het verschil niet. Ik zie het altijd aan de kleur van het voertuig.
ik nog nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:25 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik had al gemerkt dat ik gepwnd was!
Die wil ook wel wat zeggen ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef veldmuis het volgende:
Ik aan de vorm!
Ja, precies! Brandweer klinkt als "OPZOUTEN IK WIL ERLANGS" en politie/ambulance als "wilt u even aan de kant gaan zodat ik mij tezamen met mijn voertuig langs het uwe kan begeven?"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Nee, heel ander soort geluid. Die van de brandweer lijken wel grote blaasinstrumenten, trompetters ofzo. De andere twee is meer een schel, electronisch piepje.
Hoe'st met jou?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Asics het volgende:
ik nog niet
ik hoor m anders nooitquote:
Wij liggen hier dubbel van het lachenquote:
Godsamme, stop eens met herhalen.quote:
Nee, tot het een vormfout is, dan zijn de poppen aan het dansen!quote:
Ja maar. Maar. Aargh.quote:
Ik bij nader inzien ook niet echt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
Jou snap ik dan weer niet vm. [afbeelding]
Ik ben gelukkig niet de enigequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:39 schreef veldmuis het volgende:
Ik bij nader inzien ook niet echt.
uitstekend - ik ga dan weliswaar niet binnenkort op vakantie maar toch mag ik niet klagen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |