Juist doordat ik zwanger van hem ben geworden is onze relatie drastisch veranderd en wil ik bij hem weg. Toen ik nog niet zwanger was ging het wel goed en was ik wel zeker van hem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef EggsTC het volgende:
Bel de rechtsbijstand. Volgens mij kun je wel een uitkering krijgen hoor.
Ook niet zo slim om zwanger te worden van iemand waarvan je niet zeker weet dat je ermee door wil eh.
Succes meid.
Nee, ik ben christelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:00 schreef EggsTC het volgende:
Jij bent moslim? dan gaat scheiden niet makkelijk inderdaad... Ik denk ook dat je er alleen voor staat als je het besluit wel te doen. Ik ken een meisje wat in een soortgelijke situatie heeft gezeten.
Nee het mag niet en daar ben ik persoonlijk ook fel op tegen. Ik zou in geen enkel geval abortus plegen. Ik ben overigens al 4 maanden zwanger dus het is ook nog eens niet meer mogelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:03 schreef MouzurX het volgende:
Abortus? maja dat mag zeker ook niet.
Ik ga inderdaad eens kijken wat ik voor een mogelijkheden heb bij de rechtsbijstand.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef EggsTC het volgende:
Moeilijk verhaal inderdaad. Ik zou toch eens bellen met de rechtsbijstand om te kijken of je voor een uitkering in aanmerking komt. Vaak is het ook zo dat je dan woonruimte met urgentie kan krijgen vanwege je situatie. Je relatie drastisch veranderd zeg je... wat moet ik me daarbij voorstellen? Als je het niet wil zeggen dan niet uiteraard, maargoed dan krijgen we misschien een beter beeld ervan.
iets anders zou ik ook niet kunnen verzinnenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:50 schreef EggsTC het volgende:
Bel de rechtsbijstand. Volgens mij kun je wel een uitkering krijgen hoor.
Ook niet zo slim om zwanger te worden van iemand waarvan je niet zeker weet dat je ermee door wil eh.
Succes meid.
Makkelijk lullen he, van een afstandje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:30 schreef covie het volgende:
Ik snap het niet.
Waarom zou je niet bij hem weg durfen?
Voor je ouders is gewoon bullshit, je vader krigjt er echt geen hartaanval van.
Je hebt gewoon geen gevoel van eigenwaarde. Je moet gewoon voor jezelf en je kind kiezen klaar.
Maatschappelijk werker..(via huisarts)...Die kan je echt op alle vlakken dingen aanreiken. Helpt je met het aanvragen van een evt uitkering en tot aan inschrijven bij een arbeidsbureau aan toe. Helaas is het tegenwoordig zo dat je geen urgentie meer krijgt i.v.m. een woning vinden, dus je zult gewoon moeten afwachten of op kamers moeten gaan (waar weer geen huursubsidie aan te pas komt)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:48 schreef lavida het volgende:
ik val maar meteen met de deur in huis.
Ik ben pas getrouwd, woon samen op een koopflat, ben sinds 4 maanden zwanger.
Ik ben ongelukkig en wil bij hem weg, maar ik weet alleen niet hoe.
Ik was namelijk student, maar heb mijn studie vroegtijdig moeten stoppen vanwege de zwangerschap en kan niet zomaar een baan vinden hierdoor.
Maar hoe kan ik nu bij hem weg als ik geen inkomen heb??
Ik zit gewoon vast aan hem en dit heb ik hem ook verteld maar hij wilt niet scheiden of wat dan ook, ongeacht wat ik zeg, vind of voel.
Ik weet niet bij wie ik hiermee terecht kan??
Weet iemand waar ik heen kan, wat ik moet doen of wat dan ook??
Alleen serieuse reactie's graag.
Wel zonde dat je een goede relatie (zeg je) hebt laten verpesten doordat jij je ineens volledig op de toekomst van het kindje richt. Laten we wel zijn, alles wat een kindje nodig heeft om gelukkig groot te worden is drie keer per dag een maaltijd, en twee liefhebbende ouders. Volgens mij ben je in paniek over de toekomst, en laat je je daar zo door leiden, dat je precies datgene kapot maakt wat het kindje het meest nodig heeft, ouders die zichzelf en elkaar liefhebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:16 schreef lavida het volgende:
Mijn relatie is natuurlijk zowiezo drastisch veranderd doordat ik zwanger ben. Dit veranderd onze hele situatie natuurlijk.
Voor mij veranderd het ook heel veel in mijn denkwijze bijvoorbeeld. Het gaat niet meer om mij of om hem en mij, maar om ons en ons kindje.
We hebben zulke erge ruzie's dat ik zelfs bang ben dat er echt iets mis is met de baby.
Sorry ik ben al weg.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Makkelijk lullen he, van een afstandje.
Zie dat dacht ik ook al.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:56 schreef Copycat het volgende:
Spelen je hormonen je nu niet gewoon parten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |