Idem..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef knep het volgende:
Heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in.
Uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Maar hoop toch op een goed eind natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:33 schreef Chivu het volgende:
Of het nu aan PSV ligt of niet, die Edward Sturing ziet er echt als herboren uitVolgens mij zag ik 'm net op de tribune zitten bij De Graafschap - Ajax. Wat een verandering van kapsel en een minder stressvolle situatie (degradatie met Vitesse vs. je geen zorgen hoeven maken dat er jeugdspelers naar het eerste van PSV moeten doorstromen
) al niet met iemand kan doen
Boeiend.quote:
Kone staat er welquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef knep het volgende:
Daarbij is de enige echte spits waarschijnlijk nog wat slapjes vanwege die malaria aanval.
Ach, AZ won de eerste wedstrijd vorig jaar met 8-1 of zoiets. Als wij maar kampioen wordenquote:
1 meer dan de tegenstander is genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef knep het volgende:
[..]
Kone is inderdaad een veel scorende spits.
ja, inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef ganzenherder het volgende:
Dit gaat weer de verkeerde kant op![]()
Twee jaar geleden 1-1 tegen Heracles, maar iedereen weet dat we toen overweldigend kampioen werden en halve finale CL, dus het zegt nog niet zo veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef pascalheister het volgende:
1e wedstrijd blijft altijd zo lastig he
Te weinig stootkracht voorin helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef knep het volgende:
Helaas konden we dit verwachten, ik snap ook niet waar het optimisme van sommigen vandaan kwam.
Pas op, we zijn er nog niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk dit soort late overwinningen![]()
.
tja is wel spelen met vuur hoor je hebt het niet altijd meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk dit soort late overwinningen![]()
.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een gifje?
Lazovic, Farfán en Perez konden niet meedoen, dus ik vind dit wel een heerlijke overwinning.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tja is wel spelen met vuur hoor je hebt het niet altijd mee
Nog 1??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:23 schreef knep het volgende:
Volgens mij is Lazovic nog 1 wedstrijd geschorst.
Hij heeft er 2 gekregen en hij heeft de JC-schaal en deze wedstrijd niet mee gedaan dus volgende week is hij er weer bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog 1??Hoeveel heeft ie wel niet gekregen?
Beetje de standaard die PSV gezet heeft sinds de laatste competitiehelft van vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:
0-2 winnen en beiden doelpunten in de laatste 10 minuten. Moet zeggen dat het niet geheel onverwacht is
Oh, ik meende dat ie 3 wedstrijden had gekregen, my badquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft er 2 gekregen en hij heeft de JC-schaal en deze wedstrijd niet mee gedaan dus volgende week is hij er weer bij
Eén voorwaardelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef knep het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat ie 3 wedstrijden had gekregen, my bad.
Nu wil ik nooit meer Farval/Valfan o.i.d. uit de mond van een Ajacied horen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef J.Herrer het volgende:
Nou wil ik nooit meer lucky Ajax uit de mond van een boer horen
Normaal gesproken halen ze daar wel goede vervangers voor, maar nu hebben ze Koeman natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
psv is echt dramatisch zonder Alex en Cocu.
We missen natuurlijk nog wel wat aanvallende spelers, dus dit is niet PSV's top, maar inderdaad Alex en Cocu vang je niet zomaar op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
Voor kaarten op Oost en West maak je niet echt heel veel kans omdat alle seizoenskaarten zijn verkocht volgens mijquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef RijstNatie het volgende:
Vraagje;
ik ga die clubkaart van psv aanvragen om zo af en toe wedstrijdjes te bekijken met wat vrienden en ik zag dat je op oost en west dus de goedkoopste plaatsen hebt, maar zijn er voor die plaatsen makkelijk kaarten te kopen of moet je ruim weken van te voren die kaarten al kopen?
Ik vind dat PSV nergens een creatieve speler in de aanval heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We missen natuurlijk nog wel wat aanvallende spelers, dus dit is niet PSV's top, maar inderdaad Alex en Cocu vang je niet zomaar op.
Hoe bedoel je? Ik vind Farfan, Perez en Kone redelijk creatief.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV nergens een creatieve speler in de aanval heeftdaar komen ze toch tekort.
dus dan ben ik verplicht om op dure plaatsen te gaan zitten van 30-40 euro voor een wedstrijd psv-nec ofso.. zo gaar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor kaarten op Oost en West maak je niet echt heel veel kans omdat alle seizoenskaarten zijn verkocht volgens mij
net of het vandaag beter was gegaan met die 2quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
psv is echt dramatisch in staat om met 0-2 te winnen, zonder Alex en Cocu.
ik betaalde eerst 40 euro ofzo ja, voor een kaart op 2e ring (zuid), tegen PSV-Heerenveen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dus dan ben ik verplicht om op dure plaatsen te gaan zitten van 30-40 euro voor een wedstrijd psv-nec ofso.. zo gaar?![]()
En dat baseer op een wedstrijd waarbij op één spits na, ze allemaal afwezig zijn?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV nergens een creatieve speler in de aanval heeftdaar komen ze toch tekort.
Voor dat soort wedstrijden moet je als de voorverkoop begint in de winkel staan en dan zijn er nog wel plaatsen te krijgen in GG ofzo, vorig jaar tenminste, ik ben ook benieuwd dit jaar...quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dus dan ben ik verplicht om op dure plaatsen te gaan zitten van 30-40 euro voor een wedstrijd psv-nec ofso.. zo gaar?![]()
Idd PSV heeft gewoon een redelijk team dat wel kan strijden om de titelquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
net of het vandaag beter was gegaan met die 2![]()
Tja, daar moet je altijd als ploeg rekening mee houdenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
Godver, Zelfde als vorig seizoen zo ongeveer. Net als je denkt dat het punt binnen is en de wedstrijd onder controle scoren die lampjes uit het niets.
Dat is dus een kwaliteit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:57 schreef Blawh het volgende:
Net als je denkt dat het punt binnen is en de wedstrijd onder controle scoren die lampjes uit het niets.
och gewoon kaartje er vlakbij kopen en dan ergens anders gaan zitten/staan. Werkt al jaren.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor kaarten op Oost en West maak je niet echt heel veel kans omdat alle seizoenskaarten zijn verkocht volgens mij
Wat een voetballer, die heeft de wedstrijd voor jullie gewonnen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:58 schreef DS4 het volgende:
Wat een gezeik. Wat ik heb gehoord is bemoedigend. De eerste helft heeft PSV Afellay aardig staan te ballen, maar verzuimd om te scoren (niet gek gelet op de situatie voorin) en Afellay lijkt gewoon inderdaad de stap te maken waar men op hoopt.
PSV heeft een elftal wat de komende maanden zal moeten groeien.
Eens.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:54 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Idd PSV heeft gewoon een redelijk team dat wel kan strijden om de titel
Het probleem is alleen dat ze een waardeloze trainer hebben![]()
quote:
als je 10 maal achter elkaar wint met 0-2 is het dan lucky ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:01 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
![]()
En als het bij Ajax gebeurd is het ineens lucky![]()
Bedankt man, dat waarderen we echtquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Blawh het volgende:
Owjah, ik ben vergeten jullie te feliciteren. Ook al is het niet van harte, zit nog vol frustratie.
Ik heb alleen het eerste half uur gemist, maar het was toch vooral Heracles dat aanviel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:00 schreef the_legend_killer het volgende:
Gelukkig 3 punten
Ik las ergens anders dat Heracles alleen maar stond te verdedigen en te trappen naar Afellay ?
PSV was 1e half uur duidelijk sterker en had het voor kunnen komen, daarna had Heracles alles onder controle, maar toch die 0-1 en later 0-2.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb alleen het eerste half uur gemist, maar het was toch vooral Heracles dat aanviel.
Hou op man, als er 1 ploeg lucky is, is het PSV welquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als je 10 maal achter elkaar wint met 0-2 is het dan lucky ?
PSV dwingt die overwinningen gewoon af want ze zijn niet voor niets 3 maal achter elkaar kampioen geworden
Ajax heeft die naam niet voor niets gekregen 3 a 2 jaar geleden
Ligt eraan hoe men wint, ploegjes zoals Heracles weten dat ze nonstop moeten verdedigen willen ze een kans maken tegen een topploeg als PSV, als PSV er dan gewoon in slaagt om eindelijk door te breken en 2 maal te scoren noem ik dat niet lucky maar inzet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
als je 10 maal achter elkaar wint met 0-2 is het dan lucky ?
PSV dwingt die overwinningen gewoon af want ze zijn niet voor niets 3 maal achter elkaar kampioen geworden
Ajax heeft die naam niet voor niets gekregen 3 a 2 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |