Idem..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef knep het volgende:
Heb er eigenlijk niet zoveel vertrouwen in.
Uiteraardquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:38 schreef leolinedance het volgende:
Maar hoop toch op een goed eind natuurlijk![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:33 schreef Chivu het volgende:
Of het nu aan PSV ligt of niet, die Edward Sturing ziet er echt als herboren uitVolgens mij zag ik 'm net op de tribune zitten bij De Graafschap - Ajax. Wat een verandering van kapsel en een minder stressvolle situatie (degradatie met Vitesse vs. je geen zorgen hoeven maken dat er jeugdspelers naar het eerste van PSV moeten doorstromen
) al niet met iemand kan doen
Boeiend.quote:
Kone staat er welquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef knep het volgende:
Daarbij is de enige echte spits waarschijnlijk nog wat slapjes vanwege die malaria aanval.
Ach, AZ won de eerste wedstrijd vorig jaar met 8-1 of zoiets. Als wij maar kampioen wordenquote:
1 meer dan de tegenstander is genoegquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef knep het volgende:
[..]
Kone is inderdaad een veel scorende spits.
ja, inderdaadquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:55 schreef ganzenherder het volgende:
Dit gaat weer de verkeerde kant op![]()
Twee jaar geleden 1-1 tegen Heracles, maar iedereen weet dat we toen overweldigend kampioen werden en halve finale CL, dus het zegt nog niet zo veel.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:57 schreef pascalheister het volgende:
1e wedstrijd blijft altijd zo lastig he
Te weinig stootkracht voorin helaas.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef knep het volgende:
Helaas konden we dit verwachten, ik snap ook niet waar het optimisme van sommigen vandaan kwam.
Pas op, we zijn er nog niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk dit soort late overwinningen![]()
.
tja is wel spelen met vuur hoor je hebt het niet altijd meequote:Op zondag 19 augustus 2007 16:12 schreef cultheld het volgende:
Heerlijk dit soort late overwinningen![]()
.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:15 schreef Buitendam het volgende:
Iemand een gifje?
Lazovic, Farfán en Perez konden niet meedoen, dus ik vind dit wel een heerlijke overwinning.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:17 schreef BonJovi het volgende:
[..]
tja is wel spelen met vuur hoor je hebt het niet altijd mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |