Nog 1??quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:23 schreef knep het volgende:
Volgens mij is Lazovic nog 1 wedstrijd geschorst.
Hij heeft er 2 gekregen en hij heeft de JC-schaal en deze wedstrijd niet mee gedaan dus volgende week is hij er weer bijquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nog 1??Hoeveel heeft ie wel niet gekregen?
Beetje de standaard die PSV gezet heeft sinds de laatste competitiehelft van vorig jaar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:25 schreef mcyodogg het volgende:
0-2 winnen en beiden doelpunten in de laatste 10 minuten. Moet zeggen dat het niet geheel onverwacht is
Oh, ik meende dat ie 3 wedstrijden had gekregen, my badquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef dndiek het volgende:
[..]
Hij heeft er 2 gekregen en hij heeft de JC-schaal en deze wedstrijd niet mee gedaan dus volgende week is hij er weer bij
Eén voorwaardelijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef knep het volgende:
[..]
Oh, ik meende dat ie 3 wedstrijden had gekregen, my bad.
Nu wil ik nooit meer Farval/Valfan o.i.d. uit de mond van een Ajacied horen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:27 schreef J.Herrer het volgende:
Nou wil ik nooit meer lucky Ajax uit de mond van een boer horen
Normaal gesproken halen ze daar wel goede vervangers voor, maar nu hebben ze Koeman natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
psv is echt dramatisch zonder Alex en Cocu.
We missen natuurlijk nog wel wat aanvallende spelers, dus dit is niet PSV's top, maar inderdaad Alex en Cocu vang je niet zomaar op.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
Voor kaarten op Oost en West maak je niet echt heel veel kans omdat alle seizoenskaarten zijn verkocht volgens mijquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:32 schreef RijstNatie het volgende:
Vraagje;
ik ga die clubkaart van psv aanvragen om zo af en toe wedstrijdjes te bekijken met wat vrienden en ik zag dat je op oost en west dus de goedkoopste plaatsen hebt, maar zijn er voor die plaatsen makkelijk kaarten te kopen of moet je ruim weken van te voren die kaarten al kopen?
Ik vind dat PSV nergens een creatieve speler in de aanval heeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:34 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
We missen natuurlijk nog wel wat aanvallende spelers, dus dit is niet PSV's top, maar inderdaad Alex en Cocu vang je niet zomaar op.
Hoe bedoel je? Ik vind Farfan, Perez en Kone redelijk creatief.quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Ik vind dat PSV nergens een creatieve speler in de aanval heeftdaar komen ze toch tekort.
dus dan ben ik verplicht om op dure plaatsen te gaan zitten van 30-40 euro voor een wedstrijd psv-nec ofso.. zo gaar?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef dndiek het volgende:
[..]
Voor kaarten op Oost en West maak je niet echt heel veel kans omdat alle seizoenskaarten zijn verkocht volgens mij
net of het vandaag beter was gegaan met die 2quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:29 schreef BB-boy het volgende:
psv is echt dramatisch in staat om met 0-2 te winnen, zonder Alex en Cocu.
ik betaalde eerst 40 euro ofzo ja, voor een kaart op 2e ring (zuid), tegen PSV-Heerenveen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:38 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
dus dan ben ik verplicht om op dure plaatsen te gaan zitten van 30-40 euro voor een wedstrijd psv-nec ofso.. zo gaar?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |