Het klinkt idd een beetje raarquote:
Bedoel je nu Halo 3? of Katamariquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Glenn-Micra het volgende:
O mijn god, ziet er echt heel sexy uit!
Dit spel heeft mij overgehaald om van de week een xbox360 te gaan kopen
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Haal dan volgende week gelijk BIOSHOCK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.gamersyde.com/stream_4221_en.html
http://www.gamersyde.com/stream_4223_en.html
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bioshock kan mij misschien nog wel over halen om een Xbox360 te kopen.
Maarja, aangezien er nog steeds geruchten zijn over een mogelijke PS3 port, blijf ik rustig wachten.
Sowieso wacht ik wel met een eventuele aanschaf tot het RRoD-probleem goed is opgelost.
Die Ps3 port als die er al komt, duurt nog wel ff. En ik heb een launch console atm, nog nooit problemen gehad dat dingquote:What platforms is BioShock being released on?
BioShock is being released on PC and Xbox 360. It is not a Windows Vista exclusive game.
Zie PMquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef MMaRsu het volgende:
Renz0r, overkopen?
Heb de LE hier liggen, 40 euro en hij is van jou
Mee eens. Na 2 delen op de PS2 en een deel op de PSP ben ik er eigenlijk wel een beetje klaar mee.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Leuk spel alleen had het een XBLA spel moeten zijn en geen full priced game.
Ja, weet ik. Maar blijft een gevoels kwestie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoeft echt niet hoor de kans dat die stuk gaat is nog steeds klein. En je hebt 3 jaar garantie dus er kan je nix gebeuren.
Tomb Raider: Anniversary is ook groter dan 150 MB, en die kunnen we straks ook downloaden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
ach voor 20 euro in de winkel had ik het mischien ook gedaan, maar voor 60 euro een game als katamari? No thanksquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het klinkt idd een beetje raar![]()
Maar ik wist niet hoe ik het anders moest noemen!
En hij zal wel groter als 150MB zijn idd, maar toch hadden ze er beter een XBLA game van kunnen maken die had ik meteen gekocht maar nu helaas niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |