als jij nou fixt dat Daniel terug komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef BonJovi het volgende:
Ik kan ook best goed voetballenben linksbenig, heb wel techniek en ben overal dus het liefst middenveld.
Zet maar een psje onder aan 1 van je vele liefdes brieven, smeek hem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij nou fixt dat Daniel terug komt![]()
lijkt me ook vele malen logischer ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Ik neem de taken van Van Geel wel over. Dan zorg ik er tenminste wel voor dat er AJAX waardige aankopen komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Houniet - Nashje - Scorpie - Cordoba32
TornadoDK - Blight - HeinekenAFCA
Madine - TheJanitor - Aanvoerder
Reservebank: Loserkid, Wooldoor
Waterdrager (met driehoekjes svp): Sethje
Trainer: HeatWave / M0NTANA
Cheerleaders: Riro, denthemen
Kantoor: Chivu
Ik voorzie grote successen.
Het motiveren en positief denken leek me meer een klusje voor HeatWave.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben wel de teampastoor, een soort mental coach.![]()
gelukkig sta ik niet rechtsbuitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Het motiveren en positief denken leek me meer een klusje voor HeatWave.
Joh..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, de wedstrijd van vanavond is misschien nog belangrijker dan men denkt op dit moment. In deze fase zou een grote overwinning erg goed uitkomen. Dan is Ajax al bijna zeker van de Champions League en zal het makkelijker zijn om topspelers die nu nog twijfelen aan te trekken.
Yup, dat zei ik gisteren ook. En daarnaast kan er ook meer geboden worden op de spelers in kwestie gezien je weer een paar miljoen extra inkomsten hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, de wedstrijd van vanavond is misschien nog belangrijker dan men denkt op dit moment. In deze fase zou een grote overwinning erg goed uitkomen. Dan is Ajax al bijna zeker van de Champions League en zal het makkelijker zijn om topspelers die nu nog twijfelen aan te trekken.
nee, onderschatting eruit rammen en realisme das deel van de taktiek. M0NTANA mag het tactische gedeelte doen, ik doe het motivatie gedeelte welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan nog hebben we iemand nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het maar lang duren voor de aanwinsten bekend gemaakt worden.
Aan de andere kant.. misschien is Suarez op 10 wel een gouden vondst. We gaan het zien vanavond!
Van Geel zei zondag dat het ook nog wel een weekje kon duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het maar lang duren voor de aanwinsten bekend gemaakt worden.
Aan de andere kant.. misschien is Suarez op 10 wel een gouden vondst. We gaan het zien vanavond!
Nummer 14 staat niet meer in het veld, dus geef mij maar de rol als adviseur van de club.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik neem de taken van Van Geel wel over. Dan zorg ik er tenminste wel voor dat er AJAX waardige aankopen komen.![]()
Ik ben naar mokum, kalm aan iedereen.
Sterspeler StarGazer vergeten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Sethje als bierdrager ja..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Zit iedereen in de kleedmaker:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
jammer ik wou wel spelen kan wel aardig ballenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sethje als bierdrager ja..Driehoekjes worden gezien als doping.
En BonJovi als cheerleeder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sethje als bierdrager ja..Driehoekjes worden gezien als doping.
En BonJovi als cheerleeder.
AFC Ajax-topic #738quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Alles leuk en aardig, maar wie gaan er nu allemaal spelen vanavond?
Suarez-Huntelaar-Rommedahlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Alles leuk en aardig, maar wie gaan er nu allemaal spelen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |