neequote:
Ik precies hetzelfde, behalve ik kan geen linksback.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
Ik kan overal in de verdediging uit de voeten. Evt. ook nog als rechtshalf.
Heeeeeey ik heb 15 jaar ervaring als spits zeg ik net.. en spits = nr 9!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, die hebben we nog niet. En ook nog geen nummer 9.
je kan ons toch aanmoedigenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat jullie wat aan mij hebben?
Jawel, jij brengt geluk en moedigt aan met mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat jullie wat aan mij hebben?
CL waardig team hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Houniet - Nashje - Scorpie - Cordoba32
TornadoDK - Blight - HeinekenAFCA
Madine - TheJanitor - Aanvoerder
Reservebank: Loserkid, Wooldoor
Waterdrager (met driehoekjes svp): Sethje
Trainer: HeatWave / M0NTANA
Cheerleaders: Riro, denthemen
Kantoor: Chivu
Ik voorzie grote successen.
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Zolang ik maar niet op een eiland kom te staan !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.
Dan wil ik wel Heineken..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, maar het wordt óf 3-4-3 (want 4-3-3 werkt gewoon niet) óf 4-1-2-1-2.
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig startenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik word Technisch Directeur en zet in het beleidsplan dat 4-1-2-1 ten allen tijde verboden is.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig starten
Ik geef toe, het is een sterrenteam.. Maar slechts negen spelers opstellen is een beetje overmoedig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:50 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Ik word Technisch Directeur en zet in het beleidsplan dat 4-1-2-1 ten allen tijde verboden is.
Ik blijf sowieso nog een jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:52 schreef Madine het volgende:
Maar als Real Tweakers komt dan wil ik eigenlijk wel gaan hoor.
Het openlijk bekritiseren van directieleden moet maar eens bestraft worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Logisch, je gaat natuurlijk niet met twee spelers te weinig starten
Ik geef u juist groot gelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:53 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Het openlijk bekritiseren van directieleden moet maar eens bestraft worden.
Ik had in jou juist de perfecte nummer 14 gezienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef El-Salvador het volgende:
Schrijf me maar in als de ultieme materiaalverzorger a la Sjakie Wolfs
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik had in jou juist de perfecte nummer 14 gezien![]()
ik heb nog wel een blauw hesje liggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Zal Raymania de steward worden?
Dan kan dennis mooi materiaal man worden, ballen oppompen is t zelfde als de banden van je rolstoel.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Schrap Sjakie maar, ik ben de nieuwe nummer 14
![]()
Hehehe, i'm inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Dan kan dennis mooi materiaal man worden, ballen oppompen is t zelfde als de banden van je rolstoel.
als jij nou fixt dat Daniel terug komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:05 schreef BonJovi het volgende:
Ik kan ook best goed voetballenben linksbenig, heb wel techniek en ben overal dus het liefst middenveld.
Zet maar een psje onder aan 1 van je vele liefdes brieven, smeek hem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:11 schreef Houniet het volgende:
[..]
als jij nou fixt dat Daniel terug komt![]()
lijkt me ook vele malen logischer ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Niet meer dan logisch.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef Fides het volgende:
Ontopic aub. Hoewel verschillende sites zeggen dat Suarez op 10 komt en Kennedy linksbuiten ga ik er toch van uit dat het precies andersom is.
Ik neem de taken van Van Geel wel over. Dan zorg ik er tenminste wel voor dat er AJAX waardige aankopen komen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Het motiveren en positief denken leek me meer een klusje voor HeatWave.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik ben wel de teampastoor, een soort mental coach.![]()
gelukkig sta ik niet rechtsbuitenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Het motiveren en positief denken leek me meer een klusje voor HeatWave.
Joh..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, de wedstrijd van vanavond is misschien nog belangrijker dan men denkt op dit moment. In deze fase zou een grote overwinning erg goed uitkomen. Dan is Ajax al bijna zeker van de Champions League en zal het makkelijker zijn om topspelers die nu nog twijfelen aan te trekken.
Yup, dat zei ik gisteren ook. En daarnaast kan er ook meer geboden worden op de spelers in kwestie gezien je weer een paar miljoen extra inkomsten hebben.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:22 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, de wedstrijd van vanavond is misschien nog belangrijker dan men denkt op dit moment. In deze fase zou een grote overwinning erg goed uitkomen. Dan is Ajax al bijna zeker van de Champions League en zal het makkelijker zijn om topspelers die nu nog twijfelen aan te trekken.
nee, onderschatting eruit rammen en realisme das deel van de taktiek. M0NTANA mag het tactische gedeelte doen, ik doe het motivatie gedeelte welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
Dan nog hebben we iemand nodig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het maar lang duren voor de aanwinsten bekend gemaakt worden.
Aan de andere kant.. misschien is Suarez op 10 wel een gouden vondst. We gaan het zien vanavond!
Van Geel zei zondag dat het ook nog wel een weekje kon duren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:27 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het maar lang duren voor de aanwinsten bekend gemaakt worden.
Aan de andere kant.. misschien is Suarez op 10 wel een gouden vondst. We gaan het zien vanavond!
Nummer 14 staat niet meer in het veld, dus geef mij maar de rol als adviseur van de club.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:14 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik neem de taken van Van Geel wel over. Dan zorg ik er tenminste wel voor dat er AJAX waardige aankopen komen.![]()
Ik ben naar mokum, kalm aan iedereen.
Sterspeler StarGazer vergeten?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Sethje als bierdrager ja..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef Nashje het volgende:
Het is alvast een begin.
jna
Zit iedereen in de kleedmaker:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:18 schreef Blight het volgende:
[..]
jammer ik wou wel spelen kan wel aardig ballenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sethje als bierdrager ja..Driehoekjes worden gezien als doping.
En BonJovi als cheerleeder.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:36 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Sethje als bierdrager ja..Driehoekjes worden gezien als doping.
En BonJovi als cheerleeder.
AFC Ajax-topic #738quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Alles leuk en aardig, maar wie gaan er nu allemaal spelen vanavond?
Suarez-Huntelaar-Rommedahlquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:47 schreef Damzkieee het volgende:
Alles leuk en aardig, maar wie gaan er nu allemaal spelen vanavond?
jij regelt de koffie gastquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:32 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Sterspeler StarGazer vergeten?
Zie mijn post een paar minuten terugquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:53 schreef El-Salvador het volgende:
De Baab nu live op Eurosport.
Thanks.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Fides het volgende:
[..]
Suarez-Huntelaar-Rommedahl
Heitinga-Kennedy-Gabri
Emanuelson-Vermaelen-Stam-Colin
Stekelenburg.
Ik kan dat ook doen ik ga in december toch voor 3 weken naar Rio de Janeiroquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:59 schreef Pritt het volgende:
Pfff halve elftal is succes supporter![]()
Ik scout wel jonge jongetjes in Brazilie.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
LOOOOL raad eens wie ik tegen kwam bij mijn op de sportschool![]()
Olaf Lindenbergh de verbannen Ajax 1 speler, beetje doelloos legpresses staan doen, na 2 setjes al weer voor gezien gehouden, en toen met zijn Audi a4 vertrokken.
![]()
![]()
Extra pijnlijk was het moment toen hij mij zag in het nieuwe ajaxshirt, je zag hem echt zokijken
![]()
Daar hou je wel van zekerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:04 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik kan dat ook doen ik ga in december toch voor 3 weken naar Rio de Janeiro
Olaf Lindenbergh de verbannen Ajax 1 speler, beetje doelloos legpresses staan doen, na 2 setjes al weer voor gezien gehouden, en toen met zijn Audi a4 vertrokken.
![]()
![]()
Extra pijnlijk was het moment toen hij mij zag in het nieuwe ajaxshirt, je zag hem echt zokijken
![]()
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:"Het moment is niet opportuun om te gaan"
wo 15/08/07 - Ajax heeft Steven Defour gepolst om naar Amsterdam te verhuizen. De Nederlandse bekerwinnaar is immers op zoek naar een opvolger voor Wesley Sneijder. Maar de kapitein van Standard bedankte. Voor dit seizoen dan toch.
"Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met me op", zegt Paul Stefani, manager van Defour, aan Sporza.
(Belga)
"Het zoekt een vervanger voor Sneijder (die naar Real vertrok, red) en Defour kwam meteen in beeld. Ik heb met Steven gesproken en hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten."
"Ajax belde hem maandag dan zelf op, maar Steven heeft Ajax gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is kapitein en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."
"De Nederlanders hadden daar alle begrip voor. Trouwens, Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag."
"Spelen open kaart met Standard"
Defour heeft na dit seizoen nog een contract voor drie jaar op Sclessin. "Komt Ajax nog eens aankloppen op het einde van dit seizoen, dan is dat een andere zaak natuurlijk", zegt Stefani.
"Trouwens, we hebben deze week open kaart gespeeld met Standard. De club weet van de gesprekken met Ajax."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |