Van het az merchandising blad:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Huh ik zag dit op voetbalzone staan, maar voor wat het waard is:
[..]
Maarja Motta komt toch niet naar Ajax
quote:AC Milan haakt af voor Reals Emerson
15/8/2007 13:51
Emerson blijft voorlopig nog bij Real Madrid. Een transfer van de Braziliaanse middenvelder naar AC Milan blijkt onhaalbaar.
AC Milan onderhandelde over een tijdelijke overgang met een optie voor een langer verblijf, maar ziet er geen gat meer in. 'Een akkoord tussen de twee clubs bleek onmogelijk. De deal is afgebroken', melden de Rossoneri.
De 31-jarige Emerson mag vertrekken uit Bernabeu, waar zijn kansen op speeltijd niet groot zijn. De middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Bernd Schuster.
Ik speel het liefst op 8. Maar ik kan ook op linksbuiten spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan wel laatste man, voorstopper of verdedigende middenvelder zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog een klein uurtje werken en ik vertrek ook richting Amsterdam
kunnen we niet een fok voetbal toernooi organiserenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
We hebben al bijna een FOK! Ajax ploegje compleet.
Is er al een trainer/coach? Hou me graag bezig met systemen, al wil ik wel inspraak in het transferbeleid!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
We hebben al bijna een FOK! Ajax ploegje compleet.
Ik geef je de vrijheid wel in bepaalde wedstrijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Madine het volgende:
Ik ben links-of rechtsbuiten. Kan ook prima in de verdediging uit de voeten, maar heb te veel de neiging om mee op te komen.
neequote:
Ik precies hetzelfde, behalve ik kan geen linksback.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:26 schreef Nashje het volgende:
Ik kan overal in de verdediging uit de voeten. Evt. ook nog als rechtshalf.
Heeeeeey ik heb 15 jaar ervaring als spits zeg ik net.. en spits = nr 9!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, die hebben we nog niet. En ook nog geen nummer 9.
je kan ons toch aanmoedigenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:34 schreef denthemen het volgende:
Ik denk niet dat jullie wat aan mij hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |