Huh ik zag dit op voetbalzone staan, maar voor wat het waard is:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:34 schreef Nashje het volgende:
Milan haakt af voor Emerson. Lijkt dus toch Motta te worden. Halen wij Emerson wel.
Maarja Motta komt toch niet naar Ajaxquote:AC Milan heeft interesse in Baptista, maar is niet bereid om twintig miljoen euro te gaan uitgeven. De Italianen hebben tijdens een diner met de clubleiding van Real Madrid gezegd bereid te zijn om veertien miljoen euro op te hoesten voor de Braziliaan. (La Gazzetta Dello Sport)
Tijdens datzelfde etentje verzekerde Milan zich van de diensten van Emerson. Pedja Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, en Adriano Galliani, vice-president van AC Milan, bereikten een akkoord over een transfersom van acht miljoen euro. (La Gazzetta dello Sport)
Hehe, dat je dat nog niet kende.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen bier en pretbier?![]()
ik wil wel, alleen aan mij hebben jullie niet zoveel op dat niveauquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, er komt dit seizoen dus gewoon geen versterking bij. Niemand wil![]()
Was een beetje te verwachten opzich. Maar als Ajax zich definitief voor de CL plaatst kan het nog een beetje omslaan hoop ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, er komt dit seizoen dus gewoon geen versterking bij. Niemand wil![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
En Seth langs de kant met een koelbox vol pinten.
Ik ben een centrale middenvelder, dus ik kan wel op 10.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wil wel, alleen aan mij hebben jullie niet zoveel op dat niveau
Vanavond maar met iets van 3-0 winnen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een beetje te verwachten opzich. Maar als Ajax zich definitief voor de CL plaatst kan het nog een beetje omslaan hoop ik.
Veel te duur sowiesoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooi kan die ook meteen van de lijst af.
ik graag linksback...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben een centrale middenvelder, dus ik kan wel op 10.
regel dan gelijk watquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
En ik graag in het kantoortje van Van Geel.
Namens mij ook veel plezier allen vanavond!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naar Rembrandt! Bierellaaaaaaaaaaah!
Have fun @ fok/ teletekst/ NL3 everyone!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naar Rembrandt! Bierellaaaaaaaaaaah!
Have fun @ fok/ teletekst/ NL3 everyone!
Van het az merchandising blad:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:02 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Huh ik zag dit op voetbalzone staan, maar voor wat het waard is:
[..]
Maarja Motta komt toch niet naar Ajax
quote:AC Milan haakt af voor Reals Emerson
15/8/2007 13:51
Emerson blijft voorlopig nog bij Real Madrid. Een transfer van de Braziliaanse middenvelder naar AC Milan blijkt onhaalbaar.
AC Milan onderhandelde over een tijdelijke overgang met een optie voor een langer verblijf, maar ziet er geen gat meer in. 'Een akkoord tussen de twee clubs bleek onmogelijk. De deal is afgebroken', melden de Rossoneri.
De 31-jarige Emerson mag vertrekken uit Bernabeu, waar zijn kansen op speeltijd niet groot zijn. De middenvelder komt niet voor in de plannen van trainer Bernd Schuster.
Ik speel het liefst op 8. Maar ik kan ook op linksbuiten spelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:05 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan wel laatste man, voorstopper of verdedigende middenvelder zijn![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:09 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Nog een klein uurtje werken en ik vertrek ook richting Amsterdam
kunnen we niet een fok voetbal toernooi organiserenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
We hebben al bijna een FOK! Ajax ploegje compleet.
Is er al een trainer/coach? Hou me graag bezig met systemen, al wil ik wel inspraak in het transferbeleid!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:13 schreef Blight het volgende:
We hebben al bijna een FOK! Ajax ploegje compleet.
Ik geef je de vrijheid wel in bepaalde wedstrijdenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:24 schreef Madine het volgende:
Ik ben links-of rechtsbuiten. Kan ook prima in de verdediging uit de voeten, maar heb te veel de neiging om mee op te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |