Zou de eerste keer zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 'ie dat wel vaker, dus ik heb vertrouwen in een goede afloop.
Mooi kan die ook meteen van de lijst af.quote:Riera ziet af van transfer Ajax
Ajax maakt geen kans om Albert Riera aan de selectie toe te voegen. De vleugelaanvaller van Espanyol heeft woensdagmiddag op een persconferentie laten weten niet uit te zijn op een vertrek bij los Periquitos.
De Amsterdammers deden eerder deze week een officieel bod van zes miljoen euro, maar het bestuur van Espanyol wil de 25-jarige Mallorcaan absoluut niet kwijt. Volgens AS was een delegatie van Ajax van plan om donderdag of vrijdag de Catalaanse voetbalmetropool aan te doen, maar dat lijkt na de verklaringen van de speler geen nut meer te hebben.
“Ik ben zeer tevreden over het feit dat Espanyol mij niet wil verkopen”, vertelde Riera. “Dat is een teken dat Espanyol vertrouwen in mij heeft. Bovendien heb ik op geen enkel moment er over nagedacht om voor een andere club uit te komen. Ik ben hier gelukkig, de toekomstplannen zijn uiterst interessant en ik wil helemaal niet weg.”
“Espanyol heeft mij enkele weken geleden een contractverlenging aangeboden en we zijn nog steeds in onderhandeling. De club wil er eerst zeker van zijn dat de huidige selectie intact blijft en wil daarna pas mijn situatie bespreken. Daar heb ik absoluut geen problemen mee. Ik ben niet uit op een vertrek”, aldus Riera.
Ook trainer Ernesto Valverde was zeer blij met de uitspraken van Riera. “Een vertrek van Albert had mijn plannen in de war geschopt. De selectie is nu compleet en ik hoop dat geen enkele speler vertrekt. Het is een goed teken dat grote clubs interesse tonen in onze spelers, maar het is nog positiever dat wij ze niet laten gaan.”
Als het maar geen ontnuchterend resultaat is aan het einde van de wedstrijd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wedstrijd als middel om te ontnuchteren![]()
wat is het verschil tussen bier en pretbier?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Grolsch vind ik op zich wel te doen, zolang het niet teveel is. Maar en je betaalt 7,50, en het is pretbier, dus dat is een no-go.
Paar posts boven je ook al gemeldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooi kan die ook meteen van de lijst af.
De alcohol, die onbreekt in pretbier...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen bier en pretbier?![]()
Grolschquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Ik zuip die Grolsch rotzooi niet meer. En dat pretbier al helemaal niet.
Die lijst ik in.quote:
Huh ik zag dit op voetbalzone staan, maar voor wat het waard is:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:34 schreef Nashje het volgende:
Milan haakt af voor Emerson. Lijkt dus toch Motta te worden. Halen wij Emerson wel.
Maarja Motta komt toch niet naar Ajaxquote:AC Milan heeft interesse in Baptista, maar is niet bereid om twintig miljoen euro te gaan uitgeven. De Italianen hebben tijdens een diner met de clubleiding van Real Madrid gezegd bereid te zijn om veertien miljoen euro op te hoesten voor de Braziliaan. (La Gazzetta Dello Sport)
Tijdens datzelfde etentje verzekerde Milan zich van de diensten van Emerson. Pedja Mijatovic, technisch directeur van Real Madrid, en Adriano Galliani, vice-president van AC Milan, bereikten een akkoord over een transfersom van acht miljoen euro. (La Gazzetta dello Sport)
Hehe, dat je dat nog niet kende.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:54 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen bier en pretbier?![]()
ik wil wel, alleen aan mij hebben jullie niet zoveel op dat niveauquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, er komt dit seizoen dus gewoon geen versterking bij. Niemand wil![]()
Was een beetje te verwachten opzich. Maar als Ajax zich definitief voor de CL plaatst kan het nog een beetje omslaan hoop ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:07 schreef Scorpie het volgende:
Kortom, er komt dit seizoen dus gewoon geen versterking bij. Niemand wil![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:11 schreef Aanvoerder het volgende:
En Seth langs de kant met een koelbox vol pinten.
Ik ben een centrale middenvelder, dus ik kan wel op 10.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik wil wel, alleen aan mij hebben jullie niet zoveel op dat niveau
Vanavond maar met iets van 3-0 winnen dan.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Was een beetje te verwachten opzich. Maar als Ajax zich definitief voor de CL plaatst kan het nog een beetje omslaan hoop ik.
Veel te duur sowiesoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Mooi kan die ook meteen van de lijst af.
ik graag linksback...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:14 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben een centrale middenvelder, dus ik kan wel op 10.
regel dan gelijk watquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:47 schreef Chivu het volgende:
En ik graag in het kantoortje van Van Geel.
Namens mij ook veel plezier allen vanavond!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naar Rembrandt! Bierellaaaaaaaaaaah!
Have fun @ fok/ teletekst/ NL3 everyone!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:32 schreef Aanvoerder het volgende:
Op naar Rembrandt! Bierellaaaaaaaaaaah!
Have fun @ fok/ teletekst/ NL3 everyone!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |