abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:56:53 #121
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52388492
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Blight het volgende:

[..]

Ik ben jaloers. Ik ben nog tot 17.30 aan het 'werk'.
betaald fokken bedoel je

ik moet vanavond eerst nog naar een beoordeling
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52388556
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef jna het volgende:
Oh ik zie trouwens nu dat 019 tm 022 veld tribunes zijn. Volgens mij heb je totaal geen overzicht daar.
Ik zat daar afgelopen seizoen bij Ajax-AZ. Je hebt inderdaad weinig overzich, je ziet de zijlijnen aan beide kanten niet. Het zijn gewoon kut plekken.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52388763
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Ik zat daar afgelopen seizoen bij Ajax-AZ. Je hebt inderdaad weinig overzich, je ziet de zijlijnen aan beide kanten niet. Het zijn gewoon kut plekken.
Leuk dat je dicht bij t veld zit.. maar je ziet idd weinig diepte..
pi_52388781
Zo nog een paar uurtjes!
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:09:28 #125
73091 Vom
de Cowboy
pi_52388907
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Camplo het volgende:
Overigens werd mij verteld dat alles vol zat, en toen maat 3 dagen later ging waren er nog miljard kaartjes te krijgen.

Mensen met 0,0 verstand van hoe het T-box systeem werkt
Ja dat had ik dus ook, maandag kaartjes willen halen, nee sorry kan niet meer.
Gooien ze gistere middag ineens kaartjes in de verkoop. Straks nog maar proberen voor 427 of 428 ofzo.
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_52388931
Zie ik daar toch een Amsteltje met mijn naam erop in de koelkast staan. Nou, 3 keer raden wat er dan gebeurt. 2-0 (0-0) vanavond!

Lullen over de wedstrijd kan trouwens ook hier:

[ 15.08.07 | CL-voorronde ] AFC Ajax - SK Slavia Praag
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52388991
quote:
Ajax maakt geen kans om Albert Riera aan de selectie toe te voegen. De vleugelaanvaller van Espanyol heeft woensdagmiddag op een persconferentie laten weten niet uit te zijn op een vertrek bij los Periquitos.

De Amsterdammers deden eerder deze week een officieel bod van zes miljoen euro, maar het bestuur van Espanyol wil de 25-jarige Mallorcaan absoluut niet kwijt. Volgens AS was een delegatie van Ajax van plan om donderdag of vrijdag de Catalaanse voetbalmetropool aan te doen, maar dat lijkt na de verklaringen van de speler geen nut meer te hebben.

“Ik ben zeer tevreden over het feit dat Espanyol mij niet wil verkopen”, vertelde Riera. “Dat is een teken dat Espanyol vertrouwen in mij heeft. Bovendien heb ik op geen enkel moment er over nagedacht om voor een andere club uit te komen. Ik ben hier gelukkig, de toekomstplannen zijn uiterst interessant en ik wil helemaal niet weg.”

“Espanyol heeft mij enkele weken geleden een contractverlenging aangeboden en we zijn nog steeds in onderhandeling. De club wil eerst er zeker van zijn dat de huidige selectie intact blijft en wil pas daarna mijn situatie bespreken. Daar heb ik absoluut geen problemen mee. Ik ben niet uit op een vertrek”, aldus Riera.

Ook trainer Ernesto Valverde was zeer blij met de uitspraken van Riera. “Een vertrek van Albert had mijn plannen in de war geschopt. De selectie is nu compleet en ik hoop dat geen enkele speler vertrekt. Het is een goed teken dat grote clubs interesse tonen in onze spelers, maar het is nog positiever dat wij ze niet laten gaan.”
Zucht....
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:13:33 #128
52871 Blight
Supersized.
pi_52389008
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit liever 2e ring. Beetje overzicht is wel fijn.
Ik ook ja. Het overzicht wat je daar hebt kijkt een stuk prettiger.
Qua geile uitzendkrachtjes maakt het weinig uit waar je zit, denk ik. Blonde mokkels bij de broodjes Unox, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52389011
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:13 schreef ericajax het volgende:

[..]

Zucht....
Had een leuke speler geweest, maar 13 miljoen was te gek geweest.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:14:07 #130
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52389028
Ik heb mijn vriendin laten kiezen en die verkoos sfeer boven zicht en weinig trappen lopen. 428 is het geworden...heb er zin an!
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52389077
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:14 schreef Everett het volgende:
Ik heb mijn vriendin laten kiezen en die verkoos sfeer boven zicht en weinig trappen lopen. 428 is het geworden...heb er zin an!
Veel trappen zal je niet hoeven te lopen, gezien er roltrappen zijn.
pi_52389132
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:

[..]

Als ze ten minste niet weer vastlopen ofzo. Ik trek eigenlijk liever een sprintje in het trappenhuis. Ben je sowieso sneller boven.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:17:20 #133
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_52389146
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:

[..]
Kan me toch herinneren dat ik een keer met mijn tong op mijn knieën boven kwam. Maar dat is wel wat jaartjes geleden...misschien hadden ze die roltrappen toen nog niet.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_52389289
quote:

[..]

Zucht....
Toch leuk dat die trainer ons een grote club noemt.
pi_52389307
quote:

[..]

Zucht....
Sneijder zou ook een jaar blijven
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52389327
Wie nu als vervanger Sneijder?

3-1 vanavond

1-0 KJH
2-0 Suarez
2-1
3-1 Rommedahl
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_52389359
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Badabingea het volgende:
Wie nu als vervanger Sneijder?

3-1 vanavond

1-0 KJH
2-0 Suarez
2-1
3-1 Rommedahl
Ik zou zeggen Kennedy, maar er verschijnen ook berichten dat Suarez op de plek van Sneijder gaat lopen.
pi_52389409
Was hier al gepost dat Schilder wellicht naar Nac gaat?

En ik denk een benauwde 1-0:
88. Urzaiz
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:28:05 #139
52871 Blight
Supersized.
pi_52389494
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Everett het volgende:

[..]

Kan me toch herinneren dat ik een keer met mijn tong op mijn knieën boven kwam. Maar dat is wel wat jaartjes geleden...misschien hadden ze die roltrappen toen nog niet.
Die roltrappen waren destijds weer een mooi excuus om de prijzen van de seizoenskaart omhoog te schroeven.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_52389573
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik alvast een pintje opentrekken? Altijd hetzelfde met Europese wedstrijden. Knetterlam voordat je het stadion inrolt.
Wedstrijd als middel om te ontnuchteren
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:33:54 #141
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52389699
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52389701
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:30 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Wedstrijd als middel om te ontnuchteren
Idd. Ik zuip die Grolsch rotzooi niet meer. En dat pretbier al helemaal niet.
pi_52389735
Milan haakt af voor Emerson. Lijkt dus toch Motta te worden. Halen wij Emerson wel.
pi_52389765
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Als ze ten minste niet weer vastlopen ofzo. Ik trek eigenlijk liever een sprintje in het trappenhuis. Ben je sowieso sneller boven.
Aanvoerder, mbt je sig: je weet dat je geen alcohol mag hebben gedronken als je het vliegtuig instapt he?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:36:00 #145
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52389775
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
ik hoop dat jij er naast zit
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52389795
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Idd. Ik zuip die Grolsch rotzooi niet meer. En dat pretbier al helemaal niet.
Grolsch vind ik op zich wel te doen, zolang het niet teveel is. Maar en je betaalt 7,50, en het is pretbier, dus dat is een no-go.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52389840
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Aanvoerder, mbt je sig: je weet dat je geen alcohol mag hebben gedronken als je het vliegtuig instapt he?
Op een beetje vlucht kun je wijn en bier krijgen/kopen (Transavia) en als je alcohol drinkt voordat je het vliegtuig instapt kunnen ze je niks maken hoor, of je moet heel vervelend worden.
pi_52389882
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Tegen die tijd zal ik wel alweer wat nuchter zijn. Ben wel eens een keer stomdronken het vliegtuig naar Polen ingestapt en dat hadden ze niet door.

Ik heb er zoooo'n zin in vanavond!
pi_52389996
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Op een beetje vlucht kun je wijn en bier krijgen/kopen (Transavia) en als je alcohol drinkt voordat je het vliegtuig instapt kunnen ze je niks maken hoor, of je moet heel vervelend worden.
Dat kan op de vlucht ja, maar officieel mag je geen alcohol hebben gedronken, geloof ik.

Anyway, heb er ook zin in vanaaf.
  woensdag 15 augustus 2007 @ 14:43:56 #150
52871 Blight
Supersized.
pi_52390091
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:36 schreef Houniet het volgende:

[..]

ik hoop dat jij er naast zit
Gelukkig heeft 'ie dat wel vaker, dus ik heb vertrouwen in een goede afloop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')