betaald fokken bedoel jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Ik ben jaloers. Ik ben nog tot 17.30 aan het 'werk'.
Ik zat daar afgelopen seizoen bij Ajax-AZ. Je hebt inderdaad weinig overzich, je ziet de zijlijnen aan beide kanten niet. Het zijn gewoon kut plekken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:54 schreef jna het volgende:
Oh ik zie trouwens nu dat 019 tm 022 veld tribunes zijn. Volgens mij heb je totaal geen overzicht daar.
Leuk dat je dicht bij t veld zit.. maar je ziet idd weinig diepte..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Ik zat daar afgelopen seizoen bij Ajax-AZ. Je hebt inderdaad weinig overzich, je ziet de zijlijnen aan beide kanten niet. Het zijn gewoon kut plekken.
Ja dat had ik dus ook, maandag kaartjes willen halen, nee sorry kan niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:38 schreef Camplo het volgende:
Overigens werd mij verteld dat alles vol zat, en toen maat 3 dagen later ging waren er nog miljard kaartjes te krijgen.
Mensen met 0,0 verstand van hoe het T-box systeem werkt
Zucht....quote:Ajax maakt geen kans om Albert Riera aan de selectie toe te voegen. De vleugelaanvaller van Espanyol heeft woensdagmiddag op een persconferentie laten weten niet uit te zijn op een vertrek bij los Periquitos.
De Amsterdammers deden eerder deze week een officieel bod van zes miljoen euro, maar het bestuur van Espanyol wil de 25-jarige Mallorcaan absoluut niet kwijt. Volgens AS was een delegatie van Ajax van plan om donderdag of vrijdag de Catalaanse voetbalmetropool aan te doen, maar dat lijkt na de verklaringen van de speler geen nut meer te hebben.
“Ik ben zeer tevreden over het feit dat Espanyol mij niet wil verkopen”, vertelde Riera. “Dat is een teken dat Espanyol vertrouwen in mij heeft. Bovendien heb ik op geen enkel moment er over nagedacht om voor een andere club uit te komen. Ik ben hier gelukkig, de toekomstplannen zijn uiterst interessant en ik wil helemaal niet weg.”
“Espanyol heeft mij enkele weken geleden een contractverlenging aangeboden en we zijn nog steeds in onderhandeling. De club wil eerst er zeker van zijn dat de huidige selectie intact blijft en wil pas daarna mijn situatie bespreken. Daar heb ik absoluut geen problemen mee. Ik ben niet uit op een vertrek”, aldus Riera.
Ook trainer Ernesto Valverde was zeer blij met de uitspraken van Riera. “Een vertrek van Albert had mijn plannen in de war geschopt. De selectie is nu compleet en ik hoop dat geen enkele speler vertrekt. Het is een goed teken dat grote clubs interesse tonen in onze spelers, maar het is nog positiever dat wij ze niet laten gaan.”
Ik ook ja. Het overzicht wat je daar hebt kijkt een stuk prettiger.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:55 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik zit liever 2e ring. Beetje overzicht is wel fijn.
Veel trappen zal je niet hoeven te lopen, gezien er roltrappen zijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:14 schreef Everett het volgende:
Ik heb mijn vriendin laten kiezen en die verkoos sfeer boven zicht en weinig trappen lopen. 428 is het geworden...heb er zin an!
Als ze ten minste niet weer vastlopen ofzo. Ik trek eigenlijk liever een sprintje in het trappenhuis. Ben je sowieso sneller boven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel trappen zal je niet hoeven te lopen, gezien er roltrappen zijn.
Kan me toch herinneren dat ik een keer met mijn tong op mijn knieën boven kwam. Maar dat is wel wat jaartjes geleden...misschien hadden ze die roltrappen toen nog niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Veel trappen zal je niet hoeven te lopen, gezien er roltrappen zijn.
Sneijder zou ook een jaar blijvenquote:
Ik zou zeggen Kennedy, maar er verschijnen ook berichten dat Suarez op de plek van Sneijder gaat lopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:23 schreef Badabingea het volgende:
Wie nu als vervanger Sneijder?
3-1 vanavond
1-0 KJH
2-0 Suarez
2-1
3-1 Rommedahl
Die roltrappen waren destijds weer een mooi excuus om de prijzen van de seizoenskaart omhoog te schroeven.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:17 schreef Everett het volgende:
[..]
Kan me toch herinneren dat ik een keer met mijn tong op mijn knieën boven kwam. Maar dat is wel wat jaartjes geleden...misschien hadden ze die roltrappen toen nog niet.
Wedstrijd als middel om te ontnuchterenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:48 schreef Aanvoerder het volgende:
Zal ik alvast een pintje opentrekken? Altijd hetzelfde met Europese wedstrijden. Knetterlam voordat je het stadion inrolt.
Idd. Ik zuip die Grolsch rotzooi niet meer. En dat pretbier al helemaal niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:30 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Wedstrijd als middel om te ontnuchteren![]()
Aanvoerder, mbt je sig: je weet dat je geen alcohol mag hebben gedronken als je het vliegtuig instapt he?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als ze ten minste niet weer vastlopen ofzo. Ik trek eigenlijk liever een sprintje in het trappenhuis. Ben je sowieso sneller boven.
ik hoop dat jij er naast zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef M0NTANA het volgende:
Heb een slecht voorgevoel, dus óf er raakt iemand zwaar geblesseerd óf we verliezen (óf ik zit ernaast).
Grolsch vind ik op zich wel te doen, zolang het niet teveel is. Maar en je betaalt 7,50, en het is pretbier, dus dat is een no-go.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:33 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Idd. Ik zuip die Grolsch rotzooi niet meer. En dat pretbier al helemaal niet.
Op een beetje vlucht kun je wijn en bier krijgen/kopen (Transavia) en als je alcohol drinkt voordat je het vliegtuig instapt kunnen ze je niks maken hoor, of je moet heel vervelend worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aanvoerder, mbt je sig: je weet dat je geen alcohol mag hebben gedronken als je het vliegtuig instapt he?
Tegen die tijd zal ik wel alweer wat nuchter zijn. Ben wel eens een keer stomdronken het vliegtuig naar Polen ingestapt en dat hadden ze niet door.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Aanvoerder, mbt je sig: je weet dat je geen alcohol mag hebben gedronken als je het vliegtuig instapt he?
Dat kan op de vlucht ja, maar officieel mag je geen alcohol hebben gedronken, geloof ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Op een beetje vlucht kun je wijn en bier krijgen/kopen (Transavia) en als je alcohol drinkt voordat je het vliegtuig instapt kunnen ze je niks maken hoor, of je moet heel vervelend worden.
Gelukkig heeft 'ie dat wel vaker, dus ik heb vertrouwen in een goede afloop.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |