Ik verwacht zeker geen walk-over. Ik denk 2-0 thuis en 2-1 winst uit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:10 schreef stefmans het volgende:
Zal wel lastig worden.
Niet overdrijven: 4-0.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:12 schreef Radegast het volgende:
5-1.
Nou, leg jij ons uit hoe jij dat precies ziet gebeuren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Grimli het volgende:
Haha nou ik zie Ajax er echt wel uitvliegen tegen Slavia Praag
Is dat zo? Vorig jaar was dat niet zo, maar ben er niet dieper op ingegaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie het nooit echt als een nadeel, de eeste wedstrijd thuis. De 0 houden en je bent al een heel eind.
Bij verlies kom je trouwens meteen in het hoofdtoernooi van de UEFA Cup.
Volgens mij was dat altijd al zo. Tenzij je met die knock-out fase voor de groepsronde, de voorronde bedoeld, maar dat is officieel al het hoofdtoernooi.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:40 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Is dat zo? Vorig jaar was dat niet zo, maar ben er niet dieper op ingegaan.
Hm, je hebt gelijk ja. Maar wat een gedrocht is de UEFA Cup eigenlijk ook geworden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:41 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Volgens mij was dat altijd al zo. Tenzij je met die knock-out fase voor de groepsronde, de voorronde bedoeld, maar dat is officieel al het hoofdtoernooi.
Nah zo'n debacle als vorig jaar zal zich toch niet 2x achter elkaar afspelen.. ik heb het stadion van Slavia Praag gezien, wat een enorm verouderde baggerzooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:33 schreef Grimli het volgende:
Haha nou ik zie Ajax er echt wel uitvliegen tegen Slavia Praag
Ik zeg 0-4 uit en 3-0 thuis, nog snel even Boussoufa erbij en die Tsjechen schijten in hun broek.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:40 schreef Suijk het volgende:
2-0 winst, saaie wedstrijd.
Smicer is geschorst.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Ik hoop toch op een heel erg fel een gedreven Ajax dat vanaf de eerste minuut gaat stormen. Dit zijn van die ploegen die je meteen aan moet pakken omdat hoe dichter bij het einde ze er toch altijd 1 in prikken met een Smicer erbij.
Je moet ze geen hoop geven, meteen erop, en hopelijk snel een doelpunt maken, dan storten ze wel in.
Volgende wedstrijd niet toch?quote:
Opzich wel maar een scenario waarin Ajax een marginale voorsprong verdedigt is me te linkquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee dan niet, maar ik dacht dat je verhaal ging over de thuiswedstrijd
Zie ik ook niet zitten. Dan weet je hoe dat gaat flink veel corners voor Slavia, hoge ballen die het strafschop gebied worden ingepompt en dan rommelig uitverdedigen. Dat gaat me weer een paar jaar van m'n leven kostenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Opzich wel maar een scenario waarin Ajax een marginale voorsprong verdedigt is me te link.
Idd, dus maar gewoon hopen dat het loopt morgen bij Ajax en dat ze eens mazzel hebben met kansen etc. Daar ligt het vaak niet eens aan. De afwerking is vaak het probleem.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:28 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zie ik ook niet zitten. Dan weet je hoe dat gaat flink veel corners voor Slavia, hoge ballen die het strafschop gebied worden ingepompt en dan rommelig uitverdedigen. Dat gaat me weer een paar jaar van m'n leven kosten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |