Blijven hopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef Enchanter het volgende:
1-0 denk ik , maar hoop op 7-0
Als we van Slavia al niet meer kunnen winnen.... Waar is de tijd , dat we ons over zulke cluppies absoluut niet druk maakte......quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Camplo het volgende:
T'is wat zeg.
Iedereen zich zo ongelofelijk druk aant maken om een Slavia Praag.
T'is dat we 2 jaar geleden zoveel pech hadden anders hadden we Sparta Praag uit ook volledig opgerold.
Ik ga me iig niet vooraf al rijk rekenen. Slavia is waarschijnlijk een heel taaie ploeg en Ajax is nauwelijks ingespeeld nog.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef Camplo het volgende:
T'is wat zeg.
Iedereen zich zo ongelofelijk druk aant maken om een Slavia Praag.
T'is dat we 2 jaar geleden zoveel pech hadden anders hadden we Sparta Praag uit ook volledig opgerold.
Voor mij zeker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:21 schreef Seress het volgende:
[..]
Geinig feitje.Misschien wel interessant om te lezen voor jullie.
Alsof dat nog niet bekend is, leer er maar mee levenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Camplo het volgende:
HeatWave is wel de pessimist zelve
Maargoed, ieder zijn mening.
Ik ga er van uit dat ze gewoon winnen.
eenschquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef koningdavid het volgende:
Slavia wordt in de pan gehakt, zo simpel is het.
HSV speelt toch geen CL?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
2-0 ajax in een saaie wedstrijd
ohja en VdVis overduidelijk dat ie niet voor HSV wil uitkomen in de CL met het oog op een eventuele transfer!!
Ja, naar Valencia, slimpie.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:10 schreef Tazmaniac het volgende:
2-0 ajax in een saaie wedstrijd
ohja en VdVis overduidelijk dat ie niet voor HSV wil uitkomen in de CL met het oog op een eventuele transfer!!
ben het wel eens, dan maar pessimistischquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga me iig niet vooraf al rijk rekenen. Slavia is waarschijnlijk een heel taaie ploeg en Ajax is nauwelijks ingespeeld nog.
Natuurlijk zou Ajax er geen moeite mee moeten hebben, maar het is wel vaker gebleken dat dit soort tegenstanders het met fysiek voetbal Ajax heel lastig kunnen maken.
En je zegt het zelf, je kan zomaar pech hebben ergens, foute scheids, blessure, zwabberbal....
Ik ga echt niet uit van een walkover voor ik Ajax ook maar 1 keer echt serieus aan de bak heb gezien, PSV tel ik iig niet mee...
Ja, maar of dat een voordeel isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef Camplo het volgende:
Vergeet niet.
Een 1-0 of een 2-0 2-1 oid valt nog wel mee.
Over 2 weken moeten we weer, maar dan hebben we al weer 2 competitie wedstrijden in de benen zitten![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:32 schreef BonJovi het volgende:
Ajax 2-0
en ik snap niet dat mensen twijfelen aan Huntelaar
Huntelaar word gewoon topscorer dit jaar, hij is gewoon een KILLER
Veel liever een 1-0 dan een 2-1 hoor. Een tegengoal is dodelijk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:51 schreef Camplo het volgende:
Vergeet niet.
Een 1-0 of een 2-0 2-1 oid valt nog wel mee.
Over 2 weken moeten we weer, maar dan hebben we al weer 2 competitie wedstrijden in de benen zitten![]()
Meen jequote:
Same here hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
. Ben soms al half lam voor het begint.
ja.. ontken ik dat dan?quote:
Uefa cupquote:
quote:
27.002. Ik heb er zojuist twee gehaaldquote:
In die tijd kun je nog mooi kaartjes halen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:15 schreef HeatWave het volgende:
Klote tijd tussen werk en wedstrijd in, zit me maar te vervelen die 3 uur lang. Ben soms al half lam voor het begint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |