En natuulijk zijn alle mods net wegquote:
ben aan het kijkenquote:
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.quote:
Wat mot jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En natuulijk zijn alle mods net weg![]()
Anders snapt ie t nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.
Leer het nou is, boriszie!
Een vriendendienst.quote:
nou vooruit ik zal het proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.
Leer het nou eens, boriszie!
Wat dan?quote:
quote:
quote:
Dank je al zal ik niet meteen gaan slapen denk ik. Eerst nog wat lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trustbos!
Samen met de laatste e toch>quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Als ik ga veranderen, zal het trema verdwijnen
Die e kan ik terugzettenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Als ik ga veranderen, zal het trema verdwijnen
Dat wel, maar je weet wat ik bedoel hequote:
Laatste keer rukken in je eigen bedje in je ouderlijk huis dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik er ook in. Voor het laatst in mn eigen bed in Velsen, morgenochtend ga ik naar Wageningen
Nee, die is mij te nieuwerwets.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert is dit niks : [afbeelding]
Lijkt me wel iets voor jou.
Awwwwww wij hadden een groene, waar ik heel veel in gecrossed hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert is dit niks : [afbeelding]
Lijkt me wel iets voor jou.
Oh je kan meedoen met het onderdeel: hallo ik ben ali en ik doe Ronaldinho(qua haar) naquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeker nog naar de kapper, anders ga ik Waterreus achterna met een mat.
Pfft. Dieptepunt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:59 schreef RayMania het volgende:
Hier hetzelfde, ik kan gewoon mijn haar zien. Nieuw dieptepunt.
Voor mij welquote:
I care to disagree, maar dat wist je al.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor mij wel. Stekelig is het beste
.
En ik ben het wel met je eens, Lego.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I care to disagree, maar dat wist je al.
Ik ga slapen.
Deze wat voor je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[me=golfer] is toe aan een nieuw otootje en begint een beetje verlieft te worden op
Zou het iets zijn voor mij?
En DIGGER, begin niet weer te zeiken over Franse auto's versus Japs.
Wees verdomd voorzichtig mbt de electronica van deze wagens. En sorry, maar als je een betrouwbare bak zoekt, koop een Mazda6 (bewezen kwaliteit, nieuwe komt eraan (Frankfurt volgende maand) dus een 2e hands moet nu aardig te scoren zijn) of Avensis station of zo, of het vorige model Passat, maar niet die Megane.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[me=golfer] is toe aan een nieuw otootje en begint een beetje verlieft te worden op [url]
Zou het iets zijn voor mij?
En DIGGER, begin niet weer te zeiken over Franse auto's versus Japs.
Wij hebben een Twingo en een Scenic, maar met allebei is zelden tot nooit iets mis...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb trouwens 2 collega's in zo'n Megane station Golfer en allebei willen ze nooit meer een Renault (Diverse problemen met centrale deurvergrendeling, key-card, open vallende ramen, verlichting, brandende dashbordlampjes etc. etc. etc.)
Ik heb ook een clio, ik heb alleen een keer de elektrische raambediening moeten laten vervangen want die deed het niet meer.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:18 schreef lookinforyou het volgende:
Ik heb een Clio, bevalt mij ook prima
I did, it was great!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Laatste keer rukken in je eigen bedje in je ouderlijk huis dus.![]()
Koester het moment.
Met m'n huidige Megane heb ik inderdaad soms last van plotseling knipperende dashbordlampjes, terwijl er verder niets aan de hand is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb trouwens 2 collega's in zo'n Megane station Golfer en allebei willen ze nooit meer een Renault (Diverse problemen met centrale deurvergrendeling, key-card, open vallende ramen, verlichting, brandende dashbordlampjes etc. etc. etc.)
Renault heb ik weinig ervaring mee, Peugeot en vooral Citroen wel. En met die laatste twee eigenlijk nooit grote problemen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Terugtraprem.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Ole het volgende:
Ik heb een Union fiets.
Met terugtraprem![]()
het onderdeel dat uiteindelijk altijd stuk ging bij mijn fietsen.... en probeer dat maar eens te maken.quote:
maar ja, handremmen gaan ook stuk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
het onderdeel dat uiteindelijk altijd stuk ging bij mijn fietsen.... en probeer dat maar eens te maken.
3FMquote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:36 schreef Ole het volgende:
zender?
maar als de terugtraprem stuk gaat, dan is de fiets bij mij meestal al zo ver heen dat het beter is om een nieuwe tweedehands te kopenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:35 schreef Ole het volgende:
[..]
maar ja, handremmen gaan ook stuk.
Maar daarvoor zijn er toch fietsenmakers?
jaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:11 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar als de terugtraprem stuk gaat, dan is de fiets bij mij meestal al zo ver heen dat het beter is om een nieuwe tweedehands te kopen
Idem hier.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef Ole het volgende:
Net terug van boodschappen doen
Ik ga vanavond mosselen etenquote:
pokerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:31 schreef RayMania het volgende:
#()*$$U#($*)#(*$.
Krijg je achter elkaar AA, KK en AA en verlies je alle allins op de river. Wat een kutspel.
Deze nog wel de ergste.
Ik heb een prachtig stuk kabeljauwhaas gekocht, dus daar ga ik straks mee aan de gang.quote:
dat klinkt goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een prachtig stuk kabeljauwhaas gekocht, dus daar ga ik straks mee aan de gang.![]()
Ben ik blij dat ik geen 3fm luister.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:38 schreef borisz het volgende:
[..]
3FM
het was DJ Paul Elstak op de radio![]()
Hier een Sparta en als reserve een Batavus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:59 schreef Ole het volgende:
Ik heb een Union fiets.
Met terugtraprem![]()
Fijn is dat! Had ik vrijdag al gedaanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef borisz het volgende:
Zo mijn fiets is weer terug van de fietsenmaken
Hij fietst weer fantastisch![]()
er moest een hoop vervangen wordenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Ole het volgende:
[..]
Fijn is dat! Had ik vrijdag al gedaan![]()
Vandaag een goede ex collega van me overledenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef borisz het volgende:
wat is dr sjimz ?
Hoorde t bericht op de radio. Vervelend nieuws, sterkte.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Vandaag een goede ex collega van me overleden
Staat ook op de frontpage.
Ik lees het, gecondoleerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik lees het net.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
sterkte sjimzquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
zullen genoeg snackbarren zijn in Wageningenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar even aan eten zien te komen zo.
En hoe zit ie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef Ole het volgende:
zie hier mijn nieuwe burostoel:
[afbeelding]
Ik laat hier wel ff iemand struikelenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Maar even aan eten zien te komen zo.
ik weet al wat jij krijgtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik laat hier wel ff iemand struikelen
Ray's Place (oid) aan de CHurchillweg (of Churchilllaan)quote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:24 schreef borisz het volgende:
[..]
zullen genoeg snackbarren zijn in Wageningen![]()
hier ook net klaar met de mosseltjesquote:
Niet echt, maar jij hebt er zelf het handje van om zo op andere users reageren. Dat ik dit buitenkansje niet kon laten liggen.quote:
een handjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Niet echt, maar jij hebt er zelf het handje van om zo op andere users reageren. Dat ik dit buitenkansje niet kon laten liggen.
Zeg ik dat dan ?quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Voor het Nederlands voetbal is het natuurlijk erg belangrijk dat Ajax dit wint. Maar ik kan het niet nalaten om te glimlachen mocht Ajax het niet halen.
Ajax kan toch gewoon hun punten pakken in de UEFA Cupquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:53 schreef borisz het volgende:
PSV vangt een hoop meer, maar voor NL in europa is het niet echt goed
maar die leveren wel wat minder op. Gelukkig vloog Utrecht eruit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:05 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ajax kan toch gewoon hun punten pakken in de UEFA Cup
Nee hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:07 schreef borisz het volgende:
[..]
maar die leveren wel wat minder op.
Maak ik mij ook niet meer druk om, zie ik na de wedstrijd welquote:en voor diek, eend en ray scheelt het een hoop ellende als ajax wint![]()
Je kunt jezelf aardig indekken door, zoals AZ al zei, geen model te kopen van de 1e productie serie, bij voorkeur dus zelfs van na een face-lift. Dat wil bij auto's die bekend staan om de gevoelige electronica (de Fransen, maar ook Lancia met name) flink schelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Met m'n huidige Megane heb ik inderdaad soms last van plotseling knipperende dashbordlampjes, terwijl er verder niets aan de hand is.
Ik ga er nog eens verder over nadenken.
Glimlachen? Ik denk dat Tong als ie z'n raam open doet me welicht kan horen lachen als ze weer falen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:56 schreef Bos81 het volgende:
Voor het Nederlands voetbal is het natuurlijk erg belangrijk dat Ajax dit wint. Maar ik kan het niet nalaten om te glimlachen mocht Ajax het niet halen.
ik wil is toch iets anders in het italiaans?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef DIGGER het volgende:
Hier van het weekend een leuk gevalletje spraakverwarring tussen 2 talen:
We zaten met een aardig clubje aan tafel, waaronder m'n pa, die geen Italiaan is of de taal machtig is (op enkele woorden na). En we zouden mosselen vooraf gaan eten.
Dus Glenn roept enthousiast: Ik wil mosselen! maar dan in het Italiaans.
En het Italiaans voor mosselen, is "cotze", wat dus net zo klinkt als "kotsen" maar dus zonder "n" uitgesproken.
M'n pa rent dus naar de keuken om een doekje te halen, iedereen vroeg zich af waarom, tot we doorhadden dat ie dacht dat Glenn ging overgeven
Als het goed is hoor je mij ook vaak lachenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Glimlachen? Ik denk dat Tong als ie z'n raam open doet me welicht kan horen lachen als ze weer falen.
Tegenwoordig vaak op vrijdagavond, ben ik bangquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je mij ook vaak lachen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het goed is hoor je mij ook vaak lachen
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:23 schreef DIGGER het volgende:
Hier van het weekend een leuk gevalletje spraakverwarring tussen 2 talen:
We zaten met een aardig clubje aan tafel, waaronder m'n pa, die geen Italiaan is of de taal machtig is (op enkele woorden na). En we zouden mosselen vooraf gaan eten.
Dus Glenn roept enthousiast: Ik wil mosselen! maar dan in het Italiaans.
En het Italiaans voor mosselen, is "cotze", wat dus net zo klinkt als "kotsen" maar dus zonder "n" uitgesproken.
M'n pa rent dus naar de keuken om een doekje te halen, iedereen vroeg zich af waarom, tot we doorhadden dat ie dacht dat Glenn ging overgeven
Nu pas?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:00 schreef Bluezz het volgende:
Haha Digger
* Bluezz start een filmpje, ik zie dat er vbl op is![]()
en waarom sta ik dan ik vredesnaam al om kwart-over-vijf in de file in zuidoost vanwege het voetbal en de werkzaamheden op de A9quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef tong80 het volgende:
GVD beginnen ze om half negen Wat is dat voor onzin. Heb ik het begin gemist.
Ja graagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:35 schreef tong80 het volgende:
Ok nu vlak na de rust dan. Pilsje Bossie ?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef tong80 het volgende:
Bossie je gaat er steeds meer uitzien als James hetfield. Weet je zeker dat je geen lijntje coke wil ?
quote:
Ik drink met je meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef golfer het volgende:
Doe maar een flink glas azijn voor mij.
ik ga Marc in bed leggen, dat is eigenlijk veel leukerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:21 schreef golfer het volgende:
Doe maar een flink glas azijn voor mij.
Kreeg je er geen twee voor de prijs voor van één ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:34 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden komt langs en heeft een vaatje meegenomen
[afbeelding]
Yups.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:45 schreef borisz het volgende:
Dramatisch
Dan maar weer kijken of Jouw Vrouw Mijn Vrouw lollig wordt.
de zanger van...we hebben een woonbootquote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:49 schreef borisz het volgende:
Wie is stef nogwat ? Eckel ofzo
Het had weer niet meer verschillend kunnen zijnquote:
dat worden tranenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:02 schreef Ole het volgende:
Het had weer niet meer verschillend kunnen zijn![]()
Nou, daar kijkt een voetballiefhebber echt graag naarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Suarez is een leuke aankoop, geniaal hoe hij die scheidsrechters keer op keer fopt.
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:26 schreef Bjoro het volgende:
dat juichen bij die strafschop...echt walgelijk...
Suarez was en is gewoon een lul uit Uruguay. Maak niet uit wat voor shirt je hem geeftquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik hoop dat ze hem dat heel snel af gaan leren bij Ajax.
Slaap lekker sjimz en hou je taai.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef sjimz het volgende:
Ik ga naar bed toe, het is in meerdere opzichten een verschrikkelijke kutdag geweest!
quote:Voetbalsupporters raken slaags in Amsterdam
Uitgegeven: 15 augustus 2007 22:48
Laatst gewijzigd: 15 augustus 2007 23:42
AMSTERDAM - Voorafgaand aan de voetbalwedstrijd tussen Ajax en Slavia Praag zijn woensdagavond in Amsterdam groepen supporters van de beide teams met elkaar op de vuist gegaan. Daarbij vielen zeven gewonden.
De politie hield vier Tjechische supporters aan, liet een woordvoerster woensdagavond weten.
De onlusten begonnen in de metro, waarmee de aanhangers van beide voetbalploegen op weg waren naar de Amsterdam Arena. De amokmakers stapten uit bij station Wibautstraat in Amsterdam-Oost, waarna de vechtpartij buiten doorging. De Mobiele Eenheid moest daar optreden.
Toeristen
Onder de gewonden zijn Spaanse toeristen die niets met de ruzie te maken hadden. Zij moesten naar het ziekenhuis, die zij na behandeling weer konden verlaten.
De toeristen belandden in de metro tussen de vechtende partijen. De onlusten deden zich voor rond 20.00 uur.
Trusteh.quote:
Doe ik absoluut!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Trusteh.
mocht jij in jouw omgeving nog een goede Database Marketeer kennen, tip me dan eens?
Niemand opent een topic voor jouquote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:04 schreef borisz het volgende:
Gefeli Bloes
over 72 uur mag ik ook weer een jaartje erbij optellen![]()
Ik heb wel weer genoeg gehad voor vandaag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:26 schreef pascalheister het volgende:
ik geef nog een rondje azijn weg, wie wil er nog?![]()
Wie zegt dat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Niemand opent een topic voor jou.
Was een mislukte grapquote:
Nee, valt mee. Maar als je alleen thuis bent dan wordt je wat makkelijker in alles.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef -Vaduz- het volgende:
Fijn sjimz.
En Ray, had je er veel werk aan?
De pingel was wel ultiem slecht ingeschoten, hele vreemde aanloop waarbij zijn lichaamshouding - mede door die vreemde aanloop - al lang van te voren aangaf in welke "hoek" de bal geschoten ging worden. Dat er op trainingen niet beter gelet wordt op de aanloop, dat deze zo neutraal mogelijk is zodat deze niet verraadt waar de speler de bal wil schieten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:51 schreef Againzender het volgende:
pingels worden het ook niet dit seizoen.....
Maar ik stuikelde vanmorgen bijna over een kastanjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef RayMania het volgende:
Het is hier echt herfstweer, ongelooflijk, 16 augustus. Ik wil wespen zien.
Je plafond dweilen?????quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef Suijk het volgende:
Doe je bij mij dan ook even dweilen? Ik heb gisteren na die 0-1 wat bier gemorst.
Zoiets stimuleert een scheids alleen maar om ofwel aan de andere kant de bal sneller op de stip te leggen, ofwel bij een volgend incident de bal juist niet op de stip te laggen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik hoop dat ze hem dat heel snel af gaan leren bij Ajax.
Die van mij ook. Maandag bij de nieuwe baas beginnen. Heb er wel zin inquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:47 schreef Ole het volgende:
goedemorgen!
Mijn een-na -laatste vakantiedag alweer![]()
Ach, ik vind het ook niet zo erg dat de vakantie voorbij is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Die van mij ook. Maandag bij de nieuwe baas beginnen. Heb er wel zin in
jij gaat eerst een week zuipen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:20 schreef borisz het volgende:
Ik begin maandag ook maar dan met iets totaal anders![]()
eens zien wat dat levertje van jou aankanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:20 schreef borisz het volgende:
Ik begin maandag ook maar dan met iets totaal anders![]()
Nou ja, redelijk danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Bos81 het volgende:
UItgebreid in bad in een kwartier tijd![]()
Heb je een halfvol kwartier dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Nou ja, redelijk dan![]()
Maar wel volle kwartier he!
Bestaan er kleine dwergen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heb je een halfvol kwartier dan?
Beetje dubbelop hèquote:
Dat was de grapquote:
kan je weer koters op de gang sturenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef Ole het volgende:
Heb nog even vakantie hoor
Volgende week ben ik weer de juf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |