En natuulijk zijn alle mods net wegquote:
ben aan het kijkenquote:
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.quote:
Wat mot jequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En natuulijk zijn alle mods net weg![]()
Anders snapt ie t nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.
Leer het nou is, boriszie!
Een vriendendienst.quote:
nou vooruit ik zal het proberenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw!! Bezittelijk voornaamwoord.
Leer het nou eens, boriszie!
Wat dan?quote:
quote:
quote:
Dank je al zal ik niet meteen gaan slapen denk ik. Eerst nog wat lezenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Trustbos!
Samen met de laatste e toch>quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Als ik ga veranderen, zal het trema verdwijnen
Die e kan ik terugzettenquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:24 schreef dndiek het volgende:
Als ik ga veranderen, zal het trema verdwijnen
Dat wel, maar je weet wat ik bedoel hequote:
Laatste keer rukken in je eigen bedje in je ouderlijk huis dus.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:00 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik duik er ook in. Voor het laatst in mn eigen bed in Velsen, morgenochtend ga ik naar Wageningen
Nee, die is mij te nieuwerwets.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert is dit niks : [afbeelding]
Lijkt me wel iets voor jou.
Awwwwww wij hadden een groene, waar ik heel veel in gecrossed hebquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:35 schreef tong80 het volgende:
Golfert is dit niks : [afbeelding]
Lijkt me wel iets voor jou.
Oh je kan meedoen met het onderdeel: hallo ik ben ali en ik doe Ronaldinho(qua haar) naquote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet zeker nog naar de kapper, anders ga ik Waterreus achterna met een mat.
Pfft. Dieptepunt?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:59 schreef RayMania het volgende:
Hier hetzelfde, ik kan gewoon mijn haar zien. Nieuw dieptepunt.
Voor mij welquote:
I care to disagree, maar dat wist je al.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:04 schreef RayMania het volgende:
[..]
Voor mij wel. Stekelig is het beste
.
En ik ben het wel met je eens, Lego.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I care to disagree, maar dat wist je al.
Ik ga slapen.
Deze wat voor je?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[me=golfer] is toe aan een nieuw otootje en begint een beetje verlieft te worden op
Zou het iets zijn voor mij?
En DIGGER, begin niet weer te zeiken over Franse auto's versus Japs.
Wees verdomd voorzichtig mbt de electronica van deze wagens. En sorry, maar als je een betrouwbare bak zoekt, koop een Mazda6 (bewezen kwaliteit, nieuwe komt eraan (Frankfurt volgende maand) dus een 2e hands moet nu aardig te scoren zijn) of Avensis station of zo, of het vorige model Passat, maar niet die Megane.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:22 schreef golfer het volgende:
[me=golfer] is toe aan een nieuw otootje en begint een beetje verlieft te worden op [url]
Zou het iets zijn voor mij?
En DIGGER, begin niet weer te zeiken over Franse auto's versus Japs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |