Da kannie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Genoeg gezeur, linkje naar het volgende deel:
[Singles #34] Serenade's onder balkonnetjes.
Game on enzo.
zeurpietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da kannie!![]()
tenzij we in de toekomst kunnen kijken op Fok tegenwoordig én we achteruit gaan nummeren vanaf nu...
Verder is de algehele stemming aldus:![]()
dat klinkt alsof hij er heel blij mee mag zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
nee maar nieuwe slachtoffers gevonden
ik zou niet graag mijn vriendje zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat klinkt alsof hij er heel blij mee mag zijn![]()
Vanmorgen op de radio was ene Stefan van Lexa. Ze hadden de 5 leukste openingszinnen op een rijtje gezet. O.a. "Hey, ken ik jou niet van volgende week zaterdag?" of "Wil je dansen? Ja? Dat is mooi, want dan kan ik hier gaan zitten."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Da kannie!![]()
tenzij we in de toekomst kunnen kijken op Fok tegenwoordig én we achteruit gaan nummeren vanaf nu...
Hey lekker, veel plezier Queen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef QueenR het volgende:
en nee hoor! ga weekendje terug naar spanje![]()
life rocks!
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
"Hey, ken ik jou niet van volgende week zaterdag?"
Een wedernerdgrapje, het moest gewoon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef MNR het volgende:
Gaan we katten Jeller?
misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?quote:
Meldtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?![]()
quote:
quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:10 schreef OldJeller het volgende:
Gezien het gebrek aan tekst en overmaat van smilies in de posts, staan nerds momenteel inderdaad in de belangstelling hier.
Stil maar.quote:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?![]()
quote:
Jawel. Maar dat konden we al weten door het overmatigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
Ik heb alle Stargate seizoenen op DVD, en ik werk in de ICT. Ben ik nu ook een nerd?
[afbeelding]
Ik vind van niet.
ja, moest even mijn nieuwe webcam testen
gebruik, wat als het ware je nerd-eigenschappen moest verbergen/compenseren. Oja, en deze
Jeller, wat ben je negatief. Heb je je dag niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Jawel. Maar dat konden we al weten door het overmatig [afbeelding] gebruik, wat als het ware je nerd-eigenschappen moest verbergen/compenseren. Oja, en deze.
Het was direct duidelijk.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
Ik heb alle Stargate seizoenen op DVD, en ik werk in de ICT. Ben ik nu ook een nerd?
[afbeelding]
Ik vind van niet.
jeller =quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef MNR het volgende:
[..]
Jeller, wat ben je negatief. Heb je je dag niet?
Hahaha, <insert nerd programmeertaal regeltje>.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:27 schreef QueenR het volgende:
[..]
absoluut, geen zonnebril die je daarvan kan redden.
![]()
moet helaas ook bekennen alle deep space nine etc te hebben![]()
Al ben ik natuurlijk absoluuuuuuuuut geen nerd![]()
Nuenenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef dawg het volgende:
[..]
Hahaha, <insert nerd programmeertaal regeltje>.
En ik ben heul geen nerd ja! Jij trouwens ook niet Queeny, en ik kan het weten he. Eerder had ik gedacht dat je uit Stiphout komt.![]()
![]()
Ja, I know.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:39 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nuenen![]()
En wonen er in stiphout geen nerds dan?
@mnr.....![]()
![]()
ditto! hehe
Welnee, tuuurlijk ben je geen nerd!~quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
[afbeelding]
Ik vind van niet.
hoe subtielquote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, tuuurlijk ben je geen nerd!~
Hoi!Ik heb een pc die steeds vastloopt
![]()
ik zal mijn verwachtingen bijstellen danquote:
Hoi.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Welnee, tuuurlijk ben je geen nerd!~
Hoi!Ik heb een pc die steeds vastloopt
![]()
hij had toch als iets met WD?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:23 schreef Isabeau het volgende:
ja, zo krijg je natuurlijk nooit een vriendin, dawg![]()
Zo snel al?quote:
Nou ja ze waren allebei wel veelstequote:
er werden 3 topics over vol gelult dus dan moet er wel wat mee gebeuren vind ikquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo snel al?
Altijd leuk om te zien hoe roddels op gang kunnen worden geholpen.
Ik kom pas binnenrollen joh, geen ideequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:25 schreef Miss_S het volgende:
hij had toch als iets met WD?
Toen was het ookal bezig hoor, je hebt het vast gemist door alle crashesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kom pas binnenrollen joh, geen ideeMaar als er al 3 topics over vol is gelult dan kan dat best wel eens zo zijn
(helpt mee met de roddel, jee!)
Garristerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da kannie!![]()
Nouja persoonlijk maak ik verschil tussen daten en 'iets hebben'.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
er werden 3 topics over vol gelult dus dan moet er wel wat mee gebeuren vind ik
Zeg, kijk je ook Star Trek?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:22 schreef dawg het volgende:
[afbeelding]
Ik vind van niet.
quote:
Als je weet dat het 'de ware' is, waarom zou je het dan hardnekkig gaan ontkennen tegenover elkaar (en de buitenwereld), 'omdat het zo snel is'?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef TwistedDarling het volgende:
Maar er zijn ook wel mensen die het date gedeelte zoveel mogelijk overslaan en gelijk in een relatie springen natuurlijk.
Is een dergelijk onderwerp hier al eens ter sprake gekomen trouwens? Vast wel toch.
'De ware'quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je weet dat het 'de ware' is, waarom zou je het dan hardnekkig gaan ontkennen tegenover elkaar (en de buitenwereld), 'omdat het zo snel is'?
Ja, maar dat heb ik nooit meegemaakt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef Burdie het volgende:
[..]
Als je weet dat het 'de ware' is, waarom zou je het dan hardnekkig gaan ontkennen tegenover elkaar (en de buitenwereld), 'omdat het zo snel is'?
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:48 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Niet te hard van stapel lopen![]()
Het was maar 1 date mensen, hij heeft me niet ten huwelijk gevraagd of zo![]()
Nouja, ik weet niet of ik wel zo geloof in 'de ware', maar ik weet het wel als het goed zitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
'De ware'
Misschien voor het moment, over een aantal jaar kan je er heel anders over denken.
Was dat nou zomaar een compliment?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Die heeft smaak, dus maak t iets geloofwaardiger![]()
Ook gehoord bij Giel, de meesten waren op fok! al eens langsgekomenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
Vanmorgen op de radio was ene Stefan van Lexa. Ze hadden de 5 leukste openingszinnen op een rijtje gezet. O.a. "Hey, ken ik jou niet van volgende week zaterdag?" of "Wil je dansen? Ja? Dat is mooi, want dan kan ik hier gaan zitten."
[..]
Hey lekker, veel plezier Queen!
nope, still single.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:49 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Waar is iedereen, single-af of zo?
En dan te bedenken dat ik 3 langere termijn relaties heb gehad die in ieder geval de eerste twee jaar fantastisch warenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:35 schreef RealZeus het volgende:
Of heb jij hem gevraagd? Als ik mijn vrienden vage kennissen zie kan het tegenwoordig niet snel genoeg gaan.
Binnen twee jaar samenwonen en kindje maken en dan na net twee jaar trouwen. Als of ze ieder moment dood neer kunnen vallen.
Als het vaste chatters waren dan hadden ze dat toch wel gemeld?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zeg, ik zie Fleurezeur en winterapfel niet meer in dit topic. Zouden die wel single-af zijn?
Hebben die elkaar niet gevonden?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zeg, ik zie Fleurezeur en winterapfel niet meer in dit topic. Zouden die wel single-af zijn?
Nou dat je het zegt ... die hadden iets met disco en vrienden en moeite met date enzo .. iig fleurquote:
Erg cryptisch. Om het allemaal wat mysterieuzer te maken?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:11 schreef mrbox het volgende:
[..]
die hadden iets met disco en vrienden en moeite met date enzo .. iig fleur
Ik heb maar ervaring met 1 driejarige relatie maar daar was het ook inderdaad twee jaar lang het hemels paradijs en het derde jaar een bijzonder snel dalende lijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:52 schreef Isabeau het volgende:
En dan te bedenken dat ik 3 langere termijn relaties heb gehad die in ieder geval de eerste twee jaar fantastisch warenTwee jaar is niets, dat is nog de 'het gaat geweldig' periode.
Hoe kan het eigenlijk dat jij nog steeds vrijgezel bent? Daar ben je toch veel te leuk voor?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:11 schreef thaleia het volgende:
Ik heb maar ervaring met 1 driejarige relatie maar daar was het ook inderdaad twee jaar lang het hemels paradijs en het derde jaar een bijzonder snel dalende lijn
Was thaleia niet te slim?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hoe kan het eigenlijk dat jij nog steeds vrijgezel bent? Daar ben je toch veel te leuk voor?
Of zijn de leuke mannen op onze leeftijd op![]()
Ja, dat zeg ik: of zijn de leuke mannen op.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:15 schreef SuperMocio het volgende:
Was fleurezeur geen kloon?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |