Jajaja, jouw geloofwaardigheidsgehalte gaat er niet echt op vooruit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het ging mij in dit geval meer om het beeld, dan om het realiteitsgehalte![]()
realiteitsgehalte...![]()
als je me zoekt zit ik ergens in een hoekje stil te huilenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:01 schreef OldJeller het volgende:
Jajaja, jouw geloofwaardigheidsgehalte gaat er niet echt op vooruit.
ach eerst daten en dan neuken wat is het verschilquote:
iets meer duidelijkheid??quote:
Da kannie!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Genoeg gezeur, linkje naar het volgende deel:
[Singles #34] Serenade's onder balkonnetjes.
Game on enzo.
zeurpietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Da kannie!![]()
tenzij we in de toekomst kunnen kijken op Fok tegenwoordig én we achteruit gaan nummeren vanaf nu...
Verder is de algehele stemming aldus:![]()
dat klinkt alsof hij er heel blij mee mag zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Miss_S het volgende:
nee maar nieuwe slachtoffers gevonden
ik zou niet graag mijn vriendje zijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat klinkt alsof hij er heel blij mee mag zijn![]()
Vanmorgen op de radio was ene Stefan van Lexa. Ze hadden de 5 leukste openingszinnen op een rijtje gezet. O.a. "Hey, ken ik jou niet van volgende week zaterdag?" of "Wil je dansen? Ja? Dat is mooi, want dan kan ik hier gaan zitten."quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:05 schreef Garisson72 het volgende:
Da kannie!![]()
tenzij we in de toekomst kunnen kijken op Fok tegenwoordig én we achteruit gaan nummeren vanaf nu...
Verder is de algehele stemming aldus:![]()
Hey lekker, veel plezier Queen!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:07 schreef QueenR het volgende:
en nee hoor! ga weekendje terug naar spanje![]()
life rocks!
![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:41 schreef MNR het volgende:
"Hey, ken ik jou niet van volgende week zaterdag?"
Een wedernerdgrapje, het moest gewoon.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:58 schreef MNR het volgende:
Gaan we katten Jeller?
misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?quote:
Meldtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:41 schreef QueenR het volgende:
[..]
misschien een volgend discussiepunt, zijn nerds vaker single?![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |