uhuhquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:05 schreef marcb1974 het volgende:
Enigma nog steeds?
Eenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi kruisje.
Marc topic.Goed dat een engeltje me hier naar toe lokte.
![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:07 schreef Bengeltje het volgende:
Mooi kruisje.
Marc topic.Goed dat een engeltje me hier naar toe lokte.
![]()
ik krijg nu weer een kriebel om toch ff ertussenuit te gaanquote:
Wie weet over een tijdje dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik krijg nu weer een kriebel om toch ff ertussenuit te gaan
maar dat zit er nog ff niet in
over een jaar of 6quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
koop eens een goede computer, of betaal je internetrekening eens
tis helemaal geen kruisje![]()
![]()
hier voor jou danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]![]()
Doe jij eens heel snel lief tegen mij jij stoute meid.
Mijn browser werkt prima.![]()
Op mijn harde schijfquote:
Hier welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
koop eens een goede computer, of betaal je internetrekening eens
tis helemaal geen kruisje![]()
![]()
Cornwallquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Net Rail Away gezien![]()
Traajntsjes in Cornwall![]()
*heen wil
Op de mijne staan alleen maar lekkere vrouwenquote:
Da's raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op de mijne staan alleen maar lekkere vrouwen
Ohquote:
Lekkere vrouwen wel?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:27 schreef Ynske het volgende:ik heb helemaal geen lekkere mannen meer op mijn pc staan
Dankje, deze plaatjes zie ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier voor jou dan
[afbeelding]
deze is ook mooi
[afbeelding]
[afbeelding]
zelfs dat niet, wat wil je, foto's van mij mislukken meteenquote:
Je bent in goed gezelschap, Pat heeft ook een 'paar' plaatjes van dames op zijn harde schijfquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OhNou ja, laat mij maar raar zijn dan
Wat is een paar?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap, Pat heeft ook een 'paar' plaatjes van dames op zijn harde schijf.
Plaatjes?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent in goed gezelschap, Pat heeft ook een 'paar' plaatjes van dames op zijn harde schijf.
Hij zegt dat het wel meevalt, 't is nog geen Gigquote:
Das nog redelijk wat danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het wel meevalt, 't is nog geen Gig.
lol en de gemiddelde omvang is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij zegt dat het wel meevalt, 't is nog geen Gig.
Hoe moet je het anders noemen, 'afbeeldingen' beterquote:
Lijkt me vrij ongezond als dat gemiddeld is hequote:
dikke tietenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet je het anders noemen, 'afbeeldingen' beter.
Film(pje)s?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe moet je het anders noemen, 'afbeeldingen' beter.
Weet ik veelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lijkt me vrij ongezond als dat gemiddeld is he
Dat valt best mee, type Lolo Ferrari kan 'm niet bekoren geloof ikquote:
quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat valt best mee, type Lolo Ferrari kan 'm niet bekoren geloof ik.
Penzancequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zo, Oktober-November, koud, grijs, guur, woest. Hmmm
Als je meer dan DD hebt, heb je iig wel een aardige bos hout voor de deurquote:
Kijk, je hebt gewoon, dikke tieten.quote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je meer dan DD hebt, heb je iig wel een aardige bos hout voor de deur.
En hoe groot is die afdelingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:48 schreef es70 het volgende:
[..]Da's een andere afdeling hoor ik net....
Oppassen met scherp eten danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:54 schreef Ynske het volgende:
en ik heb auwa in mijn mond
eergister uitgeschoten met tandenpoetsen, en daardoor tussen lip en tandvlees een snee zitten
damn das irri met eten
Niet naast mij gaan staan, dan vallen die van mij in 't nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]dan valt t allemaal wel mee
heb maar een D
NASje, paar 19"kasten. Niks bijzonders.quote:
dan valt je kont compleet in t nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Niet naast mij gaan staan, dan vallen die van mij in 't niet.
'T dubbele ongeveer zegt 'ie...quote:
Volgens mij zal dat best meevallenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan valt je kont compleet in t niet
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef Ynske het volgende:
en ik heb zin om in iemands armen in slaap te mogen vallen
Vindt jequote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Vindt je. Ik vind het veel, zeker als je bedenkt dat als je 1 zo'n filmpje gezien hebt, je ze allemaal wel hebt gezien.
Ja, dat is wel zo eigenlijk. Audiovisuele ondersteuning is letterlijk en figuurlijk "quick and dirty"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:09 schreef Ynske het volgende:
ik snap sowieso niet dat mensen daarnaar willen kijken
je eigen fantasie is toch veel fijner
Volgens mij is er niemand die in het vliegtuig de noodgevallenkaart bekijkt als 'ie 'm eenmaal gezien heeft, maar een p*k die in een k*t geschoven wordt blijft kennelijk wel boeien, da's toch raarquote:
je hebt helemaal gelijk hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die in het vliegtuig de noodgevallenkaart bekijkt als 'ie 'm eenmaal gezien heeft, maar een p*k die in een k*t geschoven wordt blijft kennelijk wel boeien, da's toch raar.
Ergens is dat raar ja. En je gaat ook niet zoeen film van anderhalf uur helemaal uit zitten kijken natuurlijk. Je scrollt een minuutje of wat, op den duur weet je precies waar de interessante ehmm dialogen zittenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand die in het vliegtuig de noodgevallenkaart bekijkt als 'ie 'm eenmaal gezien heeft, maar een p*k die in een k*t geschoven wordt blijft kennelijk wel boeien, da's toch raar.
nuttigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ergens is dat raar ja. En je gaat ook niet zoeen film van anderhalf uur helemaal uit zitten kijken natuurlijk. Je scrollt een minuutje of wat, op den duur weet je precies waar de interessante ehmm dialogen zitten
Die kaart is toch nutteloos. Als je van 10km omlaag pleurt is redding ver weg hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Mja, jullie kijken daar anders tegenaan, dat is bekend.quote:
ik kijk dr liever niet tegenaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, jullie kijken daar anders tegenaan, dat is bekend.
Dat idee had ik eigenlijk ook al, maar ik heb besloten niet neer te storten de 31ste (en de 3de ook maar niet)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kaart is toch nutteloos. Als je van 10km omlaag pleurt is redding ver weg hoor
ow?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
tattoos zijn ook dik taboe trouwens hoor ik net
Mwwah, eruit stappen met een knal is ook wel coolquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Ynske het volgende:
lijkt me heel verstandig es
Schat, de eerste 4 woorden ontkrachten t hele verhaal alquote:
Godverquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
tattoos zijn ook dik taboe trouwens hoor ik net
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Schat, de eerste 4 woorden ontkrachten t hele verhaal al
Weinig vrouwen in Duitsland vinden tatoeages bij mannen opwindend.
Handige beslissing welquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat idee had ik eigenlijk ook al, maar ik heb besloten niet neer te storten de 31ste (en de 3de ook maar niet).
'T is wel stoerder dan onder een bus lopenquote:
wat heeft hij als tattoo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:28 schreef es70 het volgende:
Ik vind overigens Pat's tattoo ook niet sexy, maar ik wist ook niet dat een tattoo sexy moest zijn (die droevige neukgeweien die wel zo bedoeld schijnen te zijn uitgezonderd)....
Dat ligt er maar aan hoor. Vol voor een camera ploeg voor een bus lopen heeft weer meer dan ergens in de noordzee vallen waar niemand het zietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:29 schreef es70 het volgende:
[..]
'T is wel stoerder dan onder een bus lopen.
Boeiiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
Schat, de eerste 4 woorden ontkrachten t hele verhaal al
Weinig vrouwen in Duitsland vinden tatoeages bij mannen opwindend.
quote:
de chinese dierenriemtekens van de kids. Toch Es?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
oef, auwa
wat staat er in de chinese tekens?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
de chinese dierenriemtekens van de kids. Toch Es?
Trustequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
* Ynske gaat zich maar eens in de dekens wikkelen![]()
Hij wilde het zelf, ik had dus geen medelijdenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:36 schreef Ynske het volgende:
oef, auwa
Is zoeen pipo daar niet een week mee bezig of zo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij wilde het zelf, ik had dus geen medelijden.
Er zit 9 uur werk in, per keer niet meer dan 2 uur en 1x in de drie weken heen geweestquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is zoeen pipo daar niet een week mee bezig of zo?
Have funquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Hmmm alleen de YMCA in Penzance is nog open eind oktobert... 31 euro per nacht.
Oh, wacht ff, jij had het over euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, er is ook wel een hostel voor 11 euro, alleen dat is alleen maar in de zomer dus
Ja oh okee, ik wou al zeggen. 30 Pond hartje londen is nog steeds een koopje hoor. 2 sterren of zo?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh, wacht ff, jij had het over euro.
Ik heb geen idee of het sterren heeft (kan het me eigenlijk niet voorstellenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja oh okee, ik wou al zeggen. 30 Pond hartje londen is nog steeds een koopje hoor. 2 sterren of zo?
Ik vond het een teringeind naar Penzance (zeker als je al brak van een boot afkomtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Donderdagochtend weg uit Utrecht, via Rotterdam, Brussel, Londen naar Penzance, dan alle lijntjes op dit kaartje op vrijdag en zaterdag, en zondag weer naar huisMoet lukken lijkt me
Het schema ligt al klaar iig
[afbeelding]
Bootquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vond het een teringeind naar Penzance (zeker als je al brak van een boot afkomt).
Die tunnel was er toen nog niet volgens mij... Vliegtuigquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Boot
Tunnel
Maar een takke tering eind is het zeker
Dat zeg ik, een teringeindquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
vanaf Londen is het al zoeen 450 km naar Penzance jezus.
vanaf hier dus een dikke 800 minimaal. Dat is het naar de Zwitserse grens ook.
Nogal jaquote:
pillen?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 07:26 schreef Ynske het volgende:
waar zijn de pillen, damn voel me k*t
Mwah, duurt al snel een tijdje hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:55 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik ga maar eens naar beneden. Als het langer duurt dan een kwartier dan wordt het pas echt leuk, dan is er erg veel te babbelen....
Ik moet nog beginnen aan vakantie. En dat sinds 365+365+365 dagenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:27 schreef leonieke het volgende:
Mijn laatste vakantiedag vandaagDit is opeens vlug gegaan allemaal
Mja, hoe je het ook draait of keert... daar kies je in mijn ogen eigenlijk zelf voor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan vakantie. En dat sinds 365+365+365 dagen
De staatsloterij hielp niet meequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, hoe je het ook draait of keert... daar kies je in mijn ogen eigenlijk zelf voor...
Pompeschitterstaart!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef leonieke het volgende:
En vandaag Feest- en avondmarkt in Dadizele
Lekker wandelen in de regen? Of is het bij jullie wel goed?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:40 schreef leonieke het volgende:
En vandaag Feest- en avondmarkt in Dadizele
Deze voormiddag al even gaan zien en vannamiddag op het gemak gaan rondwandelen
Hier nu ook weer,quote:
Hier ook de lotto niet gewonnen hoor, maar je kan toch verlof nemen zonder op vakantie te gaan? Wij zijn ook niet op vakantie geweest, maar hebben wel vakantie gehad.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
De staatsloterij hielp niet mee
Maar goed, eigen huisje nu al een jaar, en de middelen weer om op vakantie te gaan
Het is bewolkt, maar het heeft nog niet geregend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker wandelen in de regen? Of is het bij jullie wel goed?
Om in huis te klussen, niet echt rustgevendquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:54 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier ook de lotto niet gewonnen hoor, maar je kan toch verlof nemen zonder op vakantie te gaan? Wij zijn ook niet op vakantie geweest, maar hebben wel vakantie gehad.
Het is maar wat je er zelf van maakt hoor. Je HOEFT helemaal niet in huis te klussen als je dat niet wilt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Om in huis te klussen, niet echt rustgevend
als je een casco huis hebt lijkt het me verdomd verstandig dat wel te doenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is maar wat je er zelf van maakt hoor. Je HOEFT helemaal niet in huis te klussen als je dat niet wilt.
Maar wat zie jij eigenlijk als vakantie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
als je een casco huis hebt lijkt het me verdomd verstandig dat wel te doen
Het slaapt zo rot op de kale grond, om maar niet te spreken van koken in een klein magnetronnetje
Kijk, dat is de belangrijke vraagquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar wat zie jij eigenlijk als vakantie?
Als je het zo bekijkt, heb ik dit jaar ook nog maar heel weinig vakantie gehad hoor. Er was wel elke dag gezeur aan mijn kop.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kijk, dat is de belangrijke vraag
Vakantie: geen gezeur aan mijn kop en doen wat ik zelf wil. Tot op zekere hoogte dan
Vrij zijn in eigen land kun je ook vakantie noemen hoor, maar dat heb ik ook niet gedaan, niet met dit ***weer. Ik was nog van plan een weekje in juli/aug te nemen, maar dat schiet niet op, ik wil wel naar buiten kunnenBinnen zitten kan ik als ik 80 ben
Maar als ik op het aanbod in ga heb ik veel meer vrije tijd, dus dan kan ik lekker van die
"ikdoelekkerniets"hangdagjes hebben
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:29 schreef Pheno het volgende:
Ongeveer wat ik aangegeven heb. Ik gok wel zo dat ik blijf, maar wil alles nog 1x nachtelijks afwegen
Ik zit dan ook verplicht binnen. En zo'n 4 personen (waarvan 1 op zijn vakantie zijn mail gaat checken) en een bedrijf wacht op mijn antwoord.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
Boh, warmte buiten.
Eavan is dwarsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ja hoi, vertel het allemaal maar eens
Komt vanzelf wel toch? Vannacht als jij slaapt danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
Eavan is dwars
heeft dus nu 2 kooien, met verbindingstuk. wat doet meneer, gaat kijken, snuffelt wat hier, eet wat daar, draait zich om gaat terug naar zijn eerste kooi en gaat slapen
Zekers, maar toch, koop je wat nieuws doet de verrekkelingquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt vanzelf wel toch? Vannacht als jij slaapt dan
Hij heeft gesnuffeld en is dat nu aan het verwerken, de actie zal vast nog wel komenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
Zekers, maar toch, koop je wat nieuws doet de verrekkelinger niets mee
Ohquote:
dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan ben ik er iig op voorbereid
.
Mooi man, kijkenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Nou ja, dan ben ik er iig op voorbereid
.
Ik snap jou nietquote:Op woensdag 15 augustus 2007 18:59 schreef Pheno het volgende:
Geen zin om te koken. Chicken Tonight
Dat heb ik ook vaak.quote:
Sinterklaas?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:12 schreef es70 het volgende:
Sinterklaas is vanavond door de mand gevallen bij mijn twee oudsten, 's kijken hoelang dat geheim blijft voor de jongsten.
In de tijd vergist? Die man wordt ook ouder!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinterklaas?![]()
WTF het is augustus man HOE KAN DAT??!!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:19 schreef Kuukske het volgende:
Sinterklaas bestaat toch gewoon?
Da wou'k toch zeggen ja!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:22 schreef Pheno het volgende:
ik zie hem vaak zat
Dan maar 123456quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:32 schreef Dr_Flash het volgende:
post # 112233 ook weer net gemist natuurlijk
even eerste hulp?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef Ynske het volgende:
shit
heb glas in mijn voet doordat iemand dat niet fatsoendelijk opgeruimd heeft na het laten vallen van een glas
ook nog van die kleine scherfjes die er bijna niet uit te krijgen zijn
Nee, die rijden weg als ze brandstofslang nog aangekoppeld isquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
een DTMcoureur scheurt ook niet de pits in als zijn asbak vol is hmm:{w
Kan ook, ik woon iets dichterbij een ziekenhuis dan zelf te gaan klotenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welnee, pincet, warmwater + soda
Dat heet "voor het zingen de kerk uit" en iedereen weet dat daar gelazer van komtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, die rijden weg als ze brandstofslang nog aangekoppeld is
Ik heb 1 van de grootste ziekenhuizen van het land binnen 400 meter liggen, maar ik ga voor zoiets echt niet naar de eerste hulp hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan ook, ik woon iets dichterbij een ziekenhuis dan zelf te gaan kloten
[fout]quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:00 schreef Ynske het volgende:
geloof dat ik er nu alles uitgepield heb
Het kwam aan tafel ter sprake, ik weet ook niet hoe ze erop kwamenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinterklaas?![]()
WTF het is augustus man HOE KAN DAT??!!
Ik ben onhandig, dus ik welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb 1 van de grootste ziekenhuizen van het land binnen 400 meter liggen, maar ik ga voor zoiets echt niet naar de eerste hulp hoor
Nina was zeker bijdehand aan het doen hmmquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Het kwam aan tafel ter sprake, ik weet ook niet hoe ze erop kwamen.
Als ik voor de 4218e keer met een kleine teen achter een stoelpoot blijf haken, en het ziet er weer hetzelfde uit, dan kan ik dat net zo goed zelf een weekje intapen, dan dat ik dat door zoeen verpleegkundestudentje laat doen voor honderdtachtignogwat euro.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben onhandig, dus ik wel
ieder zijn vak!
Ik weet het niet meer, maar ik vond het met bijna 10 en bijna 11 wel tijd om ze uit de droom te helpenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nina was zeker bijdehand aan het doen hmm
Ik heb ze verteld dat de goede man bestaan heeft. Toen hebben ze zelf 1 en 1 bij elkaar opgeteldquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:Es je hebt ze verteld dat de goede man niet meer bestaad?
Och bij een volgend gesprek over de goede man, kan je dat toch even ophelderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ze verteld dat de goede man bestaan heeft. Toen hebben ze zelf 1 en 1 bij elkaar opgeteld.
En nu vraag ik me af of ik ze niet weer verkeerd geinformeerd heb en in de war was met Sint Maarten.
Hab ik ook aan kaar gahed, waat ja nog?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja snap ik ook niet, was met teveel dingen bezig denk ik.![]()
Wel meerdere keren en er zullen nog meerdere volgen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hab ik ook aan kaar gahed, waat ja nog?
Niet, ik ben volmaakt, en zoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel meerdere keren en er zullen nog meerdere volgen.
Het typen wil vandaag niet lukken.quote:
Oh dat gezeik weer?quote:
Je moet je slavink ook niet in de staande lamp leggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
tiefes, zoeen lekker slavinkje smaakt toch stukken minder met een verkoolde wesp in de staande lamp
Vanwaar dequote:
quote:
Gezelligheidquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Wow wat een drukte ineens.
Ja, ik ben terug aan het werk... dus vroeger wakker dan andersquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
Wow wat een drukte ineens.
mn Russische Dwerghamsterquote:
wat doe je voor werk?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, ik ben terug aan het werk... dus vroeger wakker dan anders
Ahhh oké.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:46 schreef Ynske het volgende:
mn Russische Dwerghamster
ja zeg, ik heb al 160 km gereden, ik was verdomd vroeg wakkerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:32 schreef Ynske het volgende:
jah hallow!!!![]()
is er hier dan nu helemaal geen leven?
![]()
Studie- en trajectbegeleider aan een hogeschool. Een administratieve job in het onderwijs: de voordelen van alle jobs vervat in éénquote:
5,5 week verlofquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:43 schreef leonieke het volgende:
Vind ik ookMaar het was toch eventjes lastig vanmorgen om na 5.5 weken verlof terug vroeg op te staan. Maar ik mag uiteraard niet klagen want er zijn weinig jobs die deze voordelen hebben
![]()
Binnen een paar uurtjes ben ik het weer al helemaal gewoon hoor
daar kom ik aan met mijn 60 uurquote:
Ahjah, ik moet straks ook +/- 160km rijdenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja zeg, ik heb al 160 km gereden, ik was verdomd vroeg wakker
quote:
Ik heb maar 166 uur op jaarbasisquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik durf het bijna niet zeggen dat ik nog 8 dagen verlof staan heb en nog 76 overuren... Dit jaar nog op te nemen eigenlijk aangezien ik maar een jaarcontract heb
dat is net 20 dagenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb maar 166 uur op jaarbasis
ik kom niet eens aan 166 uurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is net 20 dagen![]()
Is dat op basis van 40 uur per week?
Nee, 36. Maar nog steeds heel weinig dusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is net 20 dagen![]()
zo heel veel meer krijg je nergens als parttimer hoor. Alleen ambtenaren en scholen hebben meer.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, 36. Maar nog steeds heel weinig dus
In de privé was dat ook het exact aantal dagen verlof dat ik hadquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is net 20 dagen![]()
Dit is geen parttime he, maar een volledige werkweek in de semi-overheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
zo heel veel meer krijg je nergens als parttimer hoor. Alleen ambtenaren en scholen hebben meer.
*zucht* sommige mensen zouden ze tegen zichzelf moeten beschermenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:52 schreef Sjowhan het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)paar_noemt_baby.html
Wij krijgen er maar 25 op basis van 40 uur. Dus....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dit is geen parttime he, maar een volledige werkweek in de semi-overheid.
Dat is meer dan ik krijg, zelfs in verhoudingquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wij krijgen er maar 25 op basis van 40 uur. Dus....
maar je werkt wel 4 uur minder per weekquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik krijg, zelfs in verhouding
Wat een kneusquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:44 schreef Ynske het volgende:
Nirvana-baby voelt zich pornoster
Uitgegeven: 16 augustus 2007 06:59
Laatst gewijzigd: 16 augustus 2007 07:10
LOS ANGELES - De jongen die zestien jaar geleden de bekendste naakte baby ter wereld werd, voelt zich nu een pornoster.
[afbeelding]
Spencer Elden sierde in 1991 de hoes van het legendarische album Nevermind van de Amerikaanse grungeband Nirvana. Het beeld van de baby die onder water naar een dollarbiljet toe zwemt is inmiddels iconisch te noemen.
In een interview met muziekzender MTV erkent hij echter dat hij deels gebukt gaat onder de status die zijn foto met zich meebrengt. "Het voelt heel ongemakkelijk dat tientallen miljoenen mensen ter wereld mij naakt hebben gezien", vindt Elden. "Ik voel me de grootste pornoster ter wereld."
Royalties
Zijn ouders kregen 200 dollar vergoeding voor de foto. De nu 17-jarige Spencer heeft nooit royalties ontvangen voor zijn afbeelding. Zanger Kurt Cobain had zijn ouders beloofd dat hij de jongen mee uit eten zou nemen als hij ouder was. Dit kwam er echter nooit van: in 1994 pleegde de depressieve Cobain zelfmoord.
(c) ANP
Dan wil je niet weten wat mijn aanbod is geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is meer dan ik krijg, zelfs in verhouding
Dat mag toch helemaal niet. Volgens mij is het minimum op basis van 40 uur 23 dagenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar je werkt wel 4 uur minder per week
en niet zeuren, ik moet het met 18 per jaar doen op basis van die 40 uur, anders zijn het er nog minder
Vertelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan wil je niet weten wat mijn aanbod is geweest
uitzendkracht is vakantie opbouwen per gewerkt uurquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet. Volgens mij is het minimum op basis van 40 uur 23 dagen
Zelfs dan moet je minimaal op 23 per jaar uitkomen (of evenredig minder naar minder gewerkte uren).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
uitzendkracht is vakantie opbouwen per gewerkt uur
Nee, daar is een wettelijk minimum voor, waar ook per CAO niet van mag worden afgeweken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef leonieke het volgende:
Hangt dat niet van de CAO af?
Ahquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, daar is een wettelijk minimum voor, waar ook per CAO niet van mag worden afgeweken.
die willen ze vast niet zien, zijn ze alleemaal weer jaloers etcquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:21 schreef leonieke het volgende:
Ah, maar met broodje bedoel ik belegd broodje he![]()
Ff zien of mijn collega foto's wil zien van ons huwelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |