Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benedequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Lange zijde. Dan weet je toch ook wel genoeg.
Jajajajaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:05 schreef Jasza het volgende:
[..]
Klopt, maar ze moeten niet naast mij weglopen want dan gaan ze niet lopend naar benede![]()
Geblesseerd tijdens de geboortequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Heeft Litmanen geen zoon?
[afbeelding]
En wat liep eromheen??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef Fides het volgende:
[..]
1 kampioenschap en 2 beker in 5 seizoenen, niet echt bijzonder dus.
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:11 schreef pfaf het volgende:
Eigenlijk zou Ajax Daniele Dessena moeten halen.
Maar dan speelt 'tie niet meer voor Parma en degraderen ze, dus wellicht toch maar 16 miljoen voor Boussoufa betalen.
Daarom zeg ik ook, Dessena halen voor 8 miljoen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
16 miljoen.. voor een speler die zich nog moet bewijzen. V Geel moet helemaal dronken zijn wil die dat bedrag daarvoor neer leggen.
Yea die zoek ik ook nogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:02 schreef ericajax het volgende:
Wie heeft die foto van Heitinga datie met zn armen wijd naar het publiek staat na de bekerfinale in 2006?
quote:
Andersomquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |