Wat zonde. Niet dat wij iets aan die lessen hebben, maar Huub verveelt zich te pletter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Na al die acties na de 6-2 toen iedereen afzei, toen heeft Huub ook aangegeven dat zijn rijlessen voorlopig stopten
Impressive... vaag dat iemand met zo'n CV bereid is hier aan mee te werken.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
http://www.thedutchoperasingers.nl/cv_robvansurksum.htm
Neuh, die daarvoor [COS #2274] Een ei hoort erbij.... liep bijna 11 uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:12 schreef yvonne het volgende:
De vorige COS liep 14-15 uur?
Je weet toch inmiddels wel dat Jaap een schurfthekel aan buitenstaanders heeft, en de grootst mogelijke nonsens verzint?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Duidelijk , de broer van Jaap is niet dood door een ongeluk maar door een afrekening.
Waar is Jaap mee bezig.. tv maken over de rug van zijn overleden broer heen?? 'k Snap niets van dit soort 'humor'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:09 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Duidelijk , de broer van Jaap is niet dood door een ongeluk maar door een afrekening.
Die fokte toch konijnen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je weet toch inmiddels wel dat Jaap een schurfthekel aan buitenstaanders heeft, en de grootst mogelijke nonsens verzint?!
Zijn "oom in Afrika" Piet Agoras vergeten???
Klopt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef Copycat het volgende:
Andries is toch van Party, niet van Weekend?
Een ordinaire Utrechtse eikel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:22 schreef HenrySpencer het volgende:
Joop is een vuile parasiet.
Ja dat dacht ik ook maar iedereen hier schreef ineens Weekend. Ik zal het veranderen in de OP.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef Copycat het volgende:
Andries is toch van Party, niet van Weekend?
Natuurlijk: There is no such thing as bad publicityquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:27 schreef blomst het volgende:
Wat blijft Palma lang hangen?
Wil ze ook in de party?
Als je toch bezig bent: De zangleraar lijkt Rob van Surksum te hetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar iedereen hier schreef ineens Weekend. Ik zal het veranderen in de OP.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
http://www.thedutchoperasingers.nl/cv_robvansurksum.htm
Aanwezig zijn?? Samen met Andries een middagje weg?? Haar bekendheid op peil houden??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:30 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Chantal daar dan??
Aanwezig zijnquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aanwezig zijn?? Samen met Andries een middagje weg?? Haar bekendheid op peil houden??
Dat bedoel ik dus, een ordinair ventje.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:30 schreef Meganog het volgende:
Ranzige opmerkingen van Joop tegen Amanda.
"Rokje niet te hoog, anders zie ik je kruis...ehh....lleuk."
Het is gewoon Kees van Kooten als de vieze man.
Maar dat kwam hier pas naar voren en nog niet bij het maken van de OP. Ik had het trouwens wel gebruikt voor de update.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent: De zangleraar lijkt Rob van Surksum te heten
Met dank aan Mootie![]()
[..]
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:32 schreef Marrije het volgende:
Nadia: dan zit ik bijna in mijn blootje!!
Joh!
Stond al in de vorige COSquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kwam hier pas naar voren en nog niet bij het maken van de OP. Ik had het trouwens wel gebruikt voor de update.
Past perfect bij Amanda en Nadiaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, een ordinair ventje.
Was idd een van de laatste posts in de vorige COS.... dat krijg je niet meer mee als je dan al met een OP bezig bentquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar dat kwam hier pas naar voren en nog niet bij het maken van de OP. Ik had het trouwens wel gebruikt voor de update.
Ik word hier een beetje kriegel van als ik eerlijk mag zijn. Sommigen openen nooit een COS en bij anderen kan er geen fatsoenlijke OP af... en dan wordt er op de mijne gemiereneukt terwijl ik beide toch vrij vaak en redelijk doe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was idd een van de laatste posts in de vorige COS.... dat krijg je niet meer mee als je dan al met een OP bezig bent
Is dat nieuw voor je? Ik weet niet beter.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef mootie het volgende:
Palma walgt van Lieke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |