Bij de PS3 versie krijg je die film erbij, leuk extratjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Blinker het volgende:
Hard Boiled?
Ik weet aardig wat van films maar nog nooit van die film gehoord
Zal wel door het feit komen dat ik Aziatische films geen klap aan vind.
Vooral die manga films hebben mij nooit kunnen boeien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij de PS3 versie krijg je die film erbij, leuk extratje![]()
Niet in HD kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:03 schreef Blinker het volgende:
Valt waarschijnlijk ook wel ergens uit een budget bak te vissen voor een paar euro
Lijkt me niet. Het spel verschijnt pas volgend jaar met de herfst dus ik denk niet dat ze het spel gaan tonen. Misschien een behind closed doors presentatie, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef Blinker het volgende:
Enige kans daar op meer Fallout 3?
Dat is een game waar ik echt met smacht op wacht!
Voor de rest alles goed?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef MMaRsu het volgende:
BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook geen Limited Edition voor jouw héquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga gewoon de demo niet spelen, wil over 2 weken gewoon aan het spel beginnen en meteen alles uitvinden, moet gewoon een van de beste spellen van dit jaar worden.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook geen Limited Edition voor jouw hé![]()
Heb 'm maar bij Nedgame besteld en nu is het maar afwachten op een bevestiging. Vond het wel grappig overigens bij Zuiderpark. Om 11 uur had ie een lijst opgesteld en om 14.00 uur konden we er weer naar fluitenquote:
Stond er nog niet tussen, maarja, zoveel interesseert het mij niet, als ik maar op 24 augustus die game in mijn laadje kan schuiven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb 'm maar bij Nedgame besteld en nu is het maar afwachten op een bevestiging. Vond het wel grappig overigens bij Zuiderpark. Om 11 uur had ie een lijst opgesteld en om 14.00 uur konden we er weer naar fluiten![]()
![]()
Ja want dan heb je een poppetje en danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik ben zo'n LE hooker, maar dit keer is verleiding om 'm te hebben groter dan ooit. Die Big Daddy Action Figure is gewoon heerlijk
Lekker mee drillenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja want dan heb je een poppetje en dan?
Ik ben verkochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker mee drillen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij niet maar wees toch maar op je hoede ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:12 schreef Wessiej het volgende:
ijsmeis is nu geen mod meer hé [afbeelding]?
De demo is redelijk anders dan de full game, tenminste dat zegt de maker van de game in de nieuwste podcast van Major Nelson.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga gewoon de demo niet spelen, wil over 2 weken gewoon aan het spel beginnen en meteen alles uitvinden, moet gewoon een van de beste spellen van dit jaar worden.
Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:35 schreef DJJoris het volgende:
Nok toch eens met die boks, het spoiled nog steeds niet veel qua verhaal (pre-order placed).
Whoot ?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:31 schreef MMaRsu het volgende:
Geen onbekende ability, je kan die demo nog 2x spelen en je krijgt elke keer een ability erbij...
Overigens zitten SMG's en Golden Pistols in de demo...
De game is ook redelijk linear, je kan zo hier en daar een andere kant op maar dat is het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
Vond de demo wel heel erg mooi, lekker sfeertje, goeie muziek.. maar vond hem ook liniear.. kon geen andere kant op.. ja een gangetje en moest ik toch terug.. dat vind ik wel erg jammer.
Ik denk persoonlijk dat precision aiming snel gaat vervelen en mij viel juist op dat het helemaal niet zo realistisch is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef piet_pelle het volgende:
Vet. Ik spring dus op zo'n karretje en al rijdens knal ik 2 neonlampen op 2 gasten vervolgens schiet ik met 'precion aiming' een gast in z'n nek, hij staat echt 15 seconden met zijn handen naar z'n nek te gorgelen e.d. tot ie doodgaat. Vervolgens spring ik van die kar af en al vallend in slow motion draait ie zich om om vervolgens een gast met precion aiming in z'n kruis te schieten.
De collision detection is echt briljant, de vijanden reageren super realistisch naar de plek waar je ze raakt. Prachtig gedaan. En dan is dit nog maar de demo, de volledige game bevat nog machine geweren, granaten, raketwerpers, nog een onbekende ability, een multiplayer en een helikopter.
Aj caramba bitsjes.
Beetje het pad volgen wat aangegeven word inderdaad.. maar dat hacken (wat op den duur ook een vervelend karwei is, ik was het al zat bij de tweedequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De game is ook redelijk linear, je kan zo hier en daar een andere kant op maar dat is het ook.
Die Big Daddy vond ik ook erg cool, dat hij die vent tegen de grond werktequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef bigore het volgende:
Hij ziet der wel erg vet uit, lijkt me mooi spel
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef bigore het volgende:
Hij ziet der wel erg vet uit, lijkt me mooi spel
MP3 sla ik over (dit jaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
Stel je voor dat je deze maand in Amerika woont... Bioshock + Metroid Prime 3. Beide mogelijk DE single player actie avonturen games van het jaar.
Ik ga naar Leipzig. Wat moet ik zeker niet overslaan volgens jullie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Volgende week dinsdag gaat de Games Convention in Leipzig van start. Wat verwachten jullie er van? De line-up ziet er nou niet echt indrukwekkend uit. Indrukwekkend in de zin van weinig nieuwe games. Allemaal meuk wat op de E3 al werd getoondAllemaal leuk en aardig dat het event jaarlijks steeds groter wordt en langzamerhand de E3 van Europa wordt genoemd, maar interessante aankondigingen zijn ver te zoeken
![]()
THEYquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ga naar Leipzig. Wat moet ik zeker niet overslaan volgens jullie?
De Gamekings luiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
PC-gamesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
''Van wat ben jij?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Been there, done that
Ik kom al met een beetje pech op gamekings ivm dat medal of honor ding
in de USquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees op NEOGaf dat de demo van Beautiful Katamari te downloaden is
Dat oa jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''Van wat ben jij?"
''Fok!Games''
''Van wat??''
''Fok''
''Wat?''
''FOK!''
''Oja dat ja''
Content copy/pasten zeker...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Fliepke het volgende:
Dat oa ja
Boris zit overigens iedere dag op FOK!
Borisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat oa ja
Boris zit overigens iedere dag op FOK!
Als ze het systeem uit system shock overnemen dan kun je het hacken upgraden en word het steeds makkelijker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje het pad volgen wat aangegeven word inderdaad.. maar dat hacken (wat op den duur ook een vervelend karwei is, ik was het al zat bij de tweede) werkt op zich wel leuk.. dat machinegeweer in die toilet
Voor de liefhebbers met een USA accountquote:Content: Katamari Demo
Price: Free
Availability: Canada, Mexico, and United States
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] Roll your katamari and collect lots of stuff in order to increase its size in this fun and quirky action game!
Size: 432.37 MB
MP3quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
Stel je voor dat je deze maand in Amerika woont... Bioshock + Metroid Prime 3. Beide mogelijk DE single player actie avonturen games van het jaar.
Oh ok, dat wist ik niet.. pluspunt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ze het systeem uit system shock overnemen dan kun je het hacken upgraden en word het steeds makkelijker.
Ook kan je gewoon de hack kopen met de dollars die je vind, 1 druk op de knop dan.
Ja. Dat is idd de definitie van een vervolg. Gelukkig is dit het vervolg op 2 geweldig ontworpen games. En laat dit ook nog eens het laatste deel in de serie zijn. Dat zijn zo'n beetje alle ingrediënten voor een fantastische game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MP3
Iedere keer dezelfde game in een ander jasje
Laat me raden, in het begin gebeurt er iets waardoor al je wapens en upgrades kwijt raakt en die je al backtrackend terug verdient?
Hoe kun je anders het ontbreken van andere consoles rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen negatieve geluiden over Metroid Prime ja?
Ken het hele stink spel nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen negatieve geluiden over Metroid Prime ja?
Ik heb medelijden met je.quote:
Ik heb MP1 op de Gamecube en ik vind het een bagger game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Dat is idd de definitie van een vervolg. Gelukkig is dit het vervolg op 2 geweldig ontworpen games. En laat dit ook nog eens het laatste deel in de serie zijn. Dat zijn zo'n beetje alle ingrediënten voor een fantastische game.
Dat jij MP niet zo leuk vind heeft niets met het spel te maken. Dat heet persoonlijke voorkeur. Maar je kunt niet ontkennen dat de MP games uitstekend gemaakte games zijn.
Halo's leveldesign is naar mijn mening NIET goed ontworpen. Dat is ook het enige wat ik van de Halo serie afkraak. Dit heb ik al meerdere malen uitgelegd. Alleen wordt dit genegeerd en worden zogenaamde meningen verzonnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb MP1 op de Gamecube en ik vind het een bagger game.
Constant teruglopen in gebieden waar je al 10 keer geweest bent omdat je nu 1 meter hoger kan springen waardoor je net op een rand kan komen waar je eerst niet op kon.
En ik dacht dat jij zo tegen sequels was?
Halo 3 is ook een sequel op 2 goed ontworpen games en dat loop je af te zeiken omdat het meer van hetzelfde is?
Het is ook de laatste in de serie en heeft ook alles in huis om een fantastische game te worden maar toch zeik je het af.
Ik heb het spel nog niet gespeeld. Dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:39 schreef speknek het volgende:
MP3 was inderdaad teveel van hetzelfde, het kon me dan ook niet echt boeien al die tijd. Maar omyfuckzor, Mother Brain! Hype!
Waarom gaat het over games? Dit is een forum!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef kepler het volgende:
waarom gaat het hier over Boris en MP3![]()
![]()
Omdat Boris de eindbaas is van MP3quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef kepler het volgende:
waarom gaat het hier over Boris en MP3![]()
![]()
ze hebben alleen niks te maken met de 360quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:41 schreef BMH het volgende:
Waarom gaat het over games? Dit is een forum!
Als je je vraag nou ook eens in het PS3 topic stelt heb ik nog een wensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Strolie wat doe je me aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van Team Fortress 2, wat in oktober in de HL2 pack zit. Het design van dat wapen is echt fantastisch!
Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja en Metroid Prime 3Is dat die game waar de setting zo ongelooflijk saai is en je je de pleuris loopt te zoeken naar een deur?
![]()
Geef mij ook maar een game als Halo 3. Een game met sfeer en een interessant verhaal
![]()
Metroid is geen FPS. Het is een adventure-spel vanuit een eerste persoons perspectief. De omgevingen zijn eigenlijk een grote puzzel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja en Metroid Prime 3Is dat die game waar de setting zo ongelooflijk saai is en je je de pleuris loopt te zoeken naar een deur?
![]()
Geef mij ook maar een game als Halo 3. Een game met sfeer en een interessant verhaal
![]()
Men trekt al jaren de vergelijking met Halo, dus ja daar pin ik me dan ook maar op vast. Maar het spel mag dan geen FPS zijn (het heeft wel schietelementen), de sfeer is gewoon zo doods. Bij Halo hoor ik altijd de prachtige theme op een gegeven moment opstijgen en komt dat typerende Halo sfeer weer naar boven. Heerlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Metroid is geen FPS. Het is een adventure-spel vanuit een eerste persoons perspectief. De omgevingen zijn eigenlijk een grote puzzel.
Je kunt het echt niet met elkaar vergelijken hoor. Mensen die dat doen hebben duidelijk nooit beide games gespeeld. Ik wel, en ik vind ze allebei een 10 waard! MP heeft wel schietelementen, maar het gaat via een lock-on mechanisme. En die doodse sfeer? Tja, eenzaamheid is een van de kenmerken van Metroid. Ik vind het juist geweldig. Al die ruines en er dan langszaam achter komen wat met de oorpronkelijke bewoners van Talon IV is gebeurt. Metroid gaat om ontdekken, en uitdagende boss battles. Halo is een fantastisch actiespel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:00 schreef Cyberia18 het volgende:
Men trekt al jaren de vergelijking met Halo, dus ja daar pin ik me dan ook maar op vast. Maar het spel mag dan geen FPS zijn (het heeft wel schietelementen), de sfeer is gewoon zo doods. Bij Halo hoor ik altijd de prachtige theme op een gegeven moment opstijgen en komt dat typerende Halo sfeer weer naar boven. Heerlijk.
MP beelden CoD4quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt het echt niet met elkaar vergelijken hoor. Mensen die dat doen hebben duidelijk nooit beide games gespeeld. Ik wel, en ik vind ze allebei een 10 waard! MP heeft wel schietelementen, maar het gaat via een lock-on mechanisme. En die doodse sfeer? Tja, eenzaamheid is een van de kenmerken van Metroid. Ik vind het juist geweldig. Al die ruines en er dan langszaam achter komen wat met de oorpronkelijke bewoners van Talon IV is gebeurt. Metroid gaat om ontdekken, en uitdagende boss battles. Halo is een fantastisch actiespel.
Godver, straks thuis even bekijkenquote:
Klote verhaal, geen diepgang, Net als elk Nintendo spel op de Cube/Wiiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je kunt het echt niet met elkaar vergelijken hoor. Mensen die dat doen hebben duidelijk nooit beide games gespeeld. Ik wel, en ik vind ze allebei een 10 waard! MP heeft wel schietelementen, maar het gaat via een lock-on mechanisme. En die doodse sfeer? Tja, eenzaamheid is een van de kenmerken van Metroid. Ik vind het juist geweldig. Al die ruines en er dan langszaam achter komen wat met de oorpronkelijke bewoners van Talon IV is gebeurt. Metroid gaat om ontdekken, en uitdagende boss battles. Halo is een fantastisch actiespel.
Go AQuilaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klote verhaal, geen diepgang, Net als elk Nintendo spel op de Cube/Wii
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:30 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Go AQuila [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Vanavondquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:33 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Heb je de Bioshock demo al gespeeld?![]()
Straks vind je het helemaal nixquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:34 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Vanavond [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Net de demo gedaan en vind het echt tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Holy fuck, wat is Beautiful Katarmi kut zeg...jezus.
En die 3 minuten ben je voorgoed kwijtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Net de demo gedaan en vind het echt tofAlleen kun je maar 3 min spelen
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Straks vind je het helemaal nix![]()
Overlord en Two Worlds zijn anders rasechte klassiekers hoor. Beide titels kregen van GameVillage een Gold Award. Toch wel veelzeggend.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Jij vind alles tof AQuila
Ik vind niet alles tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Scarface2004 het volgende:
Jij vind alles tof AQuila
Paas me even je échte inloggegevens dan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Scarface2004 het volgende:
Overlord kreeg geen gold award, want ik heb die zelf gerieviewed @ Gamevillage.
Wat ben ik blij dat ik de games ook daadwerkelijk speel voor ik mijn mening geef.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
![]()
Wat verwachtte je van het spel? Dat wil ik wel graag weten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:40 schreef Scarface2004 het volgende:
Holy fuck, wat is Beautiful Katarmi kut zeg...jezus.
Ach gut, is het weer zover? Hetspelisnietopmijnconsoleverschenen dus is het kut.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:23 schreef AQuila360 het volgende:
Klote verhaal, geen diepgang, Net als elk Nintendo spel op de Cube/Wii
Pas nou op! Straks gaat hij "zijn" mening nog beargumenteren.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach gut, is het weer zover? Hetspelisnietopmijnconsoleverschenen dus is het kut.
Bosmongool Fardo is watching youquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Oops. Ik moet oppassen anders gaan ze weer op het XBW forum over mij praten.
Hitler geeft de oorlog op om met de Wii te kunnen spelen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:17 schreef speknek het volgende:
Was deze al eens gepost?
http://www.youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0
Ik heb MP1 op MIJN gamecube gespeeldquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ach gut, is het weer zover? Hetspelisnietopmijnconsoleverschenen dus is het kut.
Vond de vijanden naast Big Daddy & Little Sister niet echt speciaal en de setting is niet helemaal mjin smaak. Heb best lol aan de demo gehad hoor, maar heb nu niet het gevoel dat ik deze bij release moet kopen. Maar laat 90% van de andere 360 bezitters hem maar kopen, dan is het straks geen probleem om het tegen Overlord te ruilen ofzo.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:33 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat vond je er minder aan dan?
Tofquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:17 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb MP1 op MIJN gamecube gespeeld![]()
Daar komt het wel op neer volgens mij, tenminste als ik de beelden zo bekijk. Ik vraag me af op wat voor punten het spel zich nou van het eerste deel weet te onderscheiden, want voor mij zijn ze niet zichtbaar. En nog triester is dat ze straks er gewoon de volle pond voor vragen. Die lui zijn écht van de pot gerukt dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:12 schreef Scarface2004 het volgende:
Is dit remake van `we love katamari` ofzo?
Ja en GRAW 2 kende ''nog'' gedetailleerde explosies. Geen reden om de volle pond voor te vragen dus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:45 schreef MMaRsu het volgende:
Online en een grotere wereld afaik
Schijnt weer 1e klas prut te zijn als ik de reacties zo lees. Maar goed ik had ook niks anders verwacht van Koeiquote:Fatal Inertia demo op Marketplace
De geschiedenis van Fatal Inertia is opvallend, zo begon de game als PlayStation 3 exclusive, leerden we vervolgens dat het spel ook naar de Xbox 360 zou komen en is het nu weer tijdelijk een Xbox 360 exclusive omwille van problemen met de Unreal Engine 3 op de PlayStation 3.
De Amerikanen en Japanners gingen ons al voor, maar vandaag is het toch echt tijd voor de Europeanen. De demo van de futuristische racer staat op Xbox Live Marketplace.
Heb ik pas 3 weken geleden gemeld gelukkig.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schijnt weer 1e klas prut te zijn als ik de reacties zo lees. Maar goed ik had ook niks anders verwacht van Koei![]()
WipEout blijft nog steeds ongenaakbaar![]()
Inmiddels staat het gewoon weer op meerdere sitesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:55 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Heb ik pas 3 weken geleden gemeld gelukkig.
Dan kan je 'm gewoon kopen ja.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:59 schreef MMaRsu het volgende:
Ik had nog nooit een Katamari game gespeeld en deze bevalt me wel dus tja...
Haha te droogquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker mee drillen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Katamari demoquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef DJ_ het volgende:
zo ik ben terug in nederland heb alleen mijn pc hier nog niet
maar wat heb ik allemaal gemist zo ? behalve de bioshock demo ?
Fatal Inertia.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:15 schreef DJ_ het volgende:
zo ik ben terug in nederland heb alleen mijn pc hier nog niet
maar wat heb ik allemaal gemist zo ? behalve de bioshock demo ?
Halo ga ik niet kopen bij de releasequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Knoflook het volgende:
Eternal Sonata lijkt me ook echt super. Net demo gespeelt alleen jammer dat ze er geen Quests ofzo in hebben gedaan.
Bioschok is niet echt mijn ding maar wel leuk gedaan.
Die hele Chinese schiet spel met special effects is wel leuk bedacht maar het is het niet niet...
September is voor mij : Eternal Sonata en Halo
mm meschien wel is leuk om te proberenquote:
Let me guess, Two Worlds daarvoor in de plaatsquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo ga ik niet kopen bij de release![]()
jep ik heb de demo gedownload een paar dagen terug en hij was geweldig heb 2 topics terug ofzo het er mee volgespammendquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:21 schreef Knoflook het volgende:
Eternal Sonata lijkt me ook echt super. Net demo gespeelt alleen jammer dat ze er geen Quests ofzo in hebben gedaan.
Bioschok is niet echt mijn ding maar wel leuk gedaan.
Die hele Chinese schiet spel met special effects is wel leuk bedacht maar het is het niet niet...
September is voor mij : Eternal Sonata en Halo
I said Strangleholdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:24 schreef DJ_ het volgende:
[..]
jep ik heb de demo gedownload een paar dagen terug en hij was geweldig heb 2 topics terug ofzo het er mee volgespammend![]()
heb hem ook gepre orderd , alleen niet bij gamestop ik wou die faceplate wel maar 20euro verzendskosten is het niet waard
dus maar bij play-asia gedaan
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Let me guess, Two Worlds daarvoor in de plaats?
O je hebt een keer een game nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Halo ga ik niet kopen bij de release![]()
Aaaah AQuila dat meen je niet?quote:
mijn 360 is amerikaansquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:26 schreef Cyberia18 het volgende:
Sinds wanneer is Eternal Sonota regiovrij?
quote:
Ook met The Burger of Death?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:33 schreef DJ_ het volgende:
[..]
mijn 360 is amerikaans
ben net terug in nederland en kwam dus uit amerika ben daar een jaar geweest
nee verassend genoeg nog nooit problemen mee gehad behalve dat ik 1 keer mijn forza2 disc moest laten vervangenquote:
heb er eerlijk gezegt niet naar gekeken dus weet er amper wat vanafquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:40 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heb er eerlijk gezegt niet naar gekeken dus weet er amper wat vanaf![]()
ik zou is op ign.com kijken , heb toch niks te doenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arghhhhh...well give it a try, dammit....
Ik zeg gewoon één ding: Hard Boiled![]()
Ik ben in het weekend altijd TEQUILA360quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:55 schreef DJ_ het volgende:
agent tequila![]()
geeft hem wat ijs , cointreau en citroen sap en je hebt agent margaritta![]()
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik ben in het weekend altijd TEQUILA360
![]()
Hahaquote:
denk ik controleer het ff ;')quote:
wat doe je hier dan nog ?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
Zucht. Ik weet dat ik Prey bijna heb uitgespeeld. En ik wil hem ook uitspelen. Maar ik mis tijd, tijd en tijd.
Mijn mail checken. FOK! even snel checken en dan weer naar bed.quote:
wou ik ook niet zeggen voor 15 min kan je ook niet gamen :pquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn mail checken. FOK! even snel checken en dan weer naar bed.
En nee, voor een kwartier tot een half uur Prey zet ik het ding niet aan.
Valt mee. 18:10 thuis. Eten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wou ik ook niet zeggen voor 15 min kan je ook niet gamen :p
en hoezo ben je zo laat pas thuis , laat werk ?
Wat niet? Het ding aanzetten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom niet?
ahh op die manier ik dacht al tot 10 uur ofzo werken en dan ook weer vroeg op wat doe je zoal danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Valt mee. 18:10 thuis. Eten.
Maar ik had daarstraks even wat andere dingen te doen. Die morgenavond ook vast weer verder gaan. Dus, jullie zien me over een week ofzo wel weer online
![]()
.
Je wil 't niet wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:15 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ahh op die manier ik dacht al tot 10 uur ofzo werken en dan ook weer vroeg op wat doe je zoal dan
maja 6 uur thuis is een normale tijd .
een week ? dan heb je wel veel te doen ofnie
moet wel heel erg wezen danquote:
Het is op het plaatje van Tequila wel nat en vochtig jaquote:
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:33 schreef Gamedemon het volgende:
Kap eens met die hoogst irritante kut gifjes, danku
Laat iedereen lekker leuk vinden wat hij wilt, jij hemelt dat pauperspel van een Stranglehold toch ook op?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:58 schreef Cyberia18 het volgende:
Een mediocre game als Two Worlds constant ophemelenStelletje pampers
![]()
![]()
Ja, maar het wordt ook een beter spel dan Two Worlds. Als dat niet het geval is loop ik hier een maand met een Two Worlds avatar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Laat iedereen lekker leuk vinden wat hij wilt, jij hemelt dat pauperspel van een Stranglehold toch ook op?
Godver!! Een RPG vergelijken met een actie game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja, maar het wordt ook een beter spel dan Two Worlds. Als dat niet het geval is loop ik hier een maand met een Two Worlds avatar.
Nu je het zegtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Godver!! Een RPG vergelijken met een actie game.![]()
"Ja, maar Tetris heeft geen zwaarden!"
Dus daarom vond ik Tetris niet leukquote:
Laat ik het zo zeggen dipshit, Stranglehold komt beter uit de bus (met het oog op recensies) dan een mislukte rip-off van Oblivion. Nou tevreden?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:19 schreef BMH het volgende:
[..]
Godver!! Een RPG vergelijken met een actie game.![]()
"Ja, maar Tetris heeft geen zwaarden!"
Je trekt nu de vergelijking met Metroid Prime terwijl het toch 2 verschillende titels zijn?quote:Halo's leveldesign is naar mijn mening NIET goed ontworpen. Dat is ook het enige wat ik van de Halo serie afkraak. Dit heb ik al meerdere malen uitgelegd. Alleen wordt dit genegeerd en worden zogenaamde meningen verzonnen.
Mag ik dat zelf bepalen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:35 schreef AQuila360 het volgende:
Zal ik vast een mooie avatar uitzoeken voor je Cyb?
Nee. Ik trek niet de vergelijking tussen Halo & Metroid Prime. Ik trek de vergelijking tussen reacties op beide games.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen dipshit, Stranglehold komt beter uit de bus (met het oog op recensies) dan een mislukte rip-off van Oblivion. Nou tevreden?
[..]
Je trekt nu de vergelijking met Metroid Prime terwijl het toch 2 verschillende titels zijn?Lekker naïef BMH
![]()
quote:
Achievementshookerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen aan The Godfather beginnen![]()
Niet waarquote:
Dat is als kinderen een drama film laten vergelijken met een pixar animatie filmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee. Ik trek niet de vergelijking tussen Halo & Metroid Prime. Ik trek de vergelijking tussen reacties op beide games.
Ik zag em bij de MM liggen voor 29 euroquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Morgen of overmorgen aan The Godfather beginnen![]()
gifjesquote:
Hij heeft gelijk, het niveau is om te janken op het moment in dit topicquote:
Volgende week donderdag zit ik bioschock te spelen, MoH : Airborne kan me gestolen worden.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Volgende week donderdag demo van Medal of Honor: Airborne
Multiplayer ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Waarom reageer je dan op mijn reactie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 01:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Volgende week donderdag zit ik bioschock te spelen, MoH : Airborne kan me gestolen worden.
geen zorgen ik ben er weerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, het niveau is om te janken op het moment in dit topic
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 00:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Game of the Year.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:59 schreef Bastard het volgende:
Ik heb nooit echt ergens kunnen lezen waar GOTY voor staat trouwens... doet me steeds denken aan Gotti
en dat kan er maar 1 zijn , en hier zijn het er altijd tientallen games die als goty worden gezienquote:
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, en iedereen kiest ook zijn eigen GOTY.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:02 schreef DJ_ het volgende:
en dat kan er maar 1 zijn , en hier zijn het er altijd tientallen games die als goty worden gezien
dat haalt het hele goty concept dus een wegquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren, en iedereen kiest ook zijn eigen GOTY.
Nee, want mijn mening is belangrijker.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:14 schreef DJ_ het volgende:
dat haalt het hele goty concept dus een weg![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:16 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, want mijn mening is belangrijker.
Zie tag
Je kunt nu niet meer ontkennen dat de 360 versie steeds en steeds minder aantrekkelijk word.quote:peaking at this year’s Edinburgh Interactive Festival, VP of Epic Games Mark Rein indicated that Unreal Tournament III for the Xbox 360 might have to get cut down in order to cope with the limitations of the console's hardware. Answering a question from the crowd about whether disc size would be a problem with an Xbox 360 port, he stated that “We’ll compress some things. But you know, we may have fewer maps on the 360 version...Blu-Ray has definitely given us a lot of legroom. And what's really cool is if you think forward and think about what we've done in the past with UT. We had UT 2003 and then we had UT 2004, which was everything in UT 2003 plus a whole bunch of great mod stuff that we went out and purchased from mod makers.”
"If you think down the road, well maybe the next UT beyond this one, on Blu-Ray disc, we might fill the whole damn disc with all the cool stuff the mod makers make."
If the DVD format is already showing its age, it's bad news for Microsoft. Sony's decision to include Blu-Ray has had its detractors, but if multiplatform titles are going to be bigger and better on the PS3, then Sony’s going to be able to start justifying the cost of its more expensive hardware. This will doubly be the case if it's a big franchise like Unreal Tournament from Epic. It's especially worrying given that these are still fairly early days in this console cycle. If it's a problem over the next year, what's it going to be like four or five years down the line?
Ik snap het niet, dan flikker je toch gewoon een tweede DVD in het doosje.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt nu niet meer ontkennen dat de 360 versie steeds en steeds minder aantrekkelijk word.
Dan zul je moeten wisselen van disc als het spel van map wisselt. Imo moeten ze maps comprimeren en naar de HDD kopieëren.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik snap het niet, dan flikker je toch gewoon een tweede DVD in het doosje.
Nou, ze zijn er op terug aan het komen. Laatst in de 1Up show was er een stukje over. Het schijnt dat de FAQ over de Core op xbox.com een stuk vager is geworden. En uitgelekte boxart van CoD4 bevatte de woorden "storage medium required". Ik verwacht dat om GTA IV te spelen, je straks een HD nodig hebt.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:00 schreef BMH het volgende:
Ownee. Dat mag niet! Microsoft vond het nodig om een console uit te brengen zonder HDD.. Waardoor mensen met een HDD weer genaaid worden.
Zeiden mensen dit ook niet over DVD functionaliteit en online play? Tijden veranderen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:13 schreef JimmieTheSaint het volgende:
[..]
Pluspunt.
Aan een console hoort een controller, geen tb +muis.
Ik game op de bank, niet achter een bureau. Net als de meeste console gamers trouwens. Ik zie dus niet de meerwaarde van een muis + toetsenbord. Mensen die dat willen moeten een pc kopen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef BMH het volgende:
Dat zeggen mensen ook over DVD functionaliteit en online play. Tijden veranderen.
quote:
Mijn bank verandert niet, daar kan ik nou eenmaal geen tb + muis gebruiken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Zeiden mensen dit ook niet over DVD functionaliteit en online play? Tijden veranderen.
Dat inderdaad... het is een fokking console, Controller > M&K dusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik game op de bank, niet achter een bureau. Net als de meeste console gamers trouwens. Ik zie dus niet de meerwaarde van een muis + toetsenbord. Mensen die dat willen moeten een pc kopen.
De wii haalt ja van de bank.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik game op de bank, niet achter een bureau. Net als de meeste console gamers trouwens. Ik zie dus niet de meerwaarde van een muis + toetsenbord. Mensen die dat willen moeten een pc kopen.
Bleek?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
Ach tja, hier is mijn geweldige Bleach auto
[afbeelding]
Wat een pauperbakquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Wii, Smii. Ik wil lui op de bank hangen en Twi overhoop schieten, niet achter een bureau zitten of voor de tv staan te air-guitaren,quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:27 schreef BMH het volgende:
[..]
De wii haalt ja van de bank.
En ik ben het ook eens met jullie. Ik wil ook niet met een keyboard en muis console games gaan spelen. Ik meld alleen dat de mogelijkheid aanwezig is.
UT3 is voor mij ook 1 van de redenen om mijn PC te upgraden dit jaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Erm plasmids en wapens gaat hetzelfde hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
In de bioshock demo vind ik het wisselen van wapens trouwens een beetje stroef gaan. Plasmits gaat wel soepel. Hebben meer mensen dit, of is mijn controller naar de klote? ik vermoed dit laatste aangezien ik hem laatst tijdens een potje C&C3 door de kamer hebt gegooid.
plasmids: LBquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef Gamedemon het volgende:
Erm plasmids en wapens gaat hetzelfde hoor![]()
Duidelijk je controller danquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
plasmids: LB
Wapens: RB
En die laatste gaat een beetje stroef.
en stuk die controllers kunnen ook niks meer hebben .quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:17 schreef AQuila360 het volgende:
Ik durf ook niet meer te gooien met de controllers, veels te bang dat ik de tv raak![]()
Dat schakelen tussen plasmids en wapens is opzich niet helemaal lekker nee, maar ik heb gewoon die wrench klaar staan als ik schock wil gebruiken. dan is het maar 1 keer klikken![]()
Is zeker een aanraderquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje, is iemand bekend met de game Rainbow 6 vegas?
Heb hem op insidegamer.nl gezien, en lijkt me erg leuk... Is dit een aanrader?
Als je van een niet te strenge tactical shooter houdt is het helemaal ok... zeker de MP er van! En de SP was ook om te smullen eigenlijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:18 schreef webbyplus het volgende:
Vraagje, is iemand bekend met de game Rainbow 6 vegas?
Heb hem op insidegamer.nl gezien, en lijkt me erg leuk... Is dit een aanrader?
Ik had Hexic er al meteen afgeflikkerdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:32 schreef Gamedemon het volgende:
Net even de trial van hexic geprobeerd.
De grafische style is kut geworden en het speelt minder lekker dan het gratis eerste deel, ik laat em lekker hangen dus
Weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij heb er nix aan bij de 360? Je kan ook niet internetten op de 360 en dat msn gebeuren is ook niet handig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:36 schreef webbyplus het volgende:
En weet iemand waar ik deze kan kopen??
[afbeelding]
[afbeelding]
net geprobeerd... kan t echt niet vinden hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:40 schreef Dancin_Rhino het volgende:
In de winkel, google zelf even joh
Dit is om te gamenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij heb er nix aan bij de 360? Je kan ook niet internetten op de 360 en dat msn gebeuren is ook niet handig.
Ondersteunen de 360 spellen dat uberhaupt wel?quote:
je kan gewoon een usb toetsen bord gebruiken voor msn , maar ja daarvoor heb ik een pcquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar volgens mij heb er nix aan bij de 360? Je kan ook niet internetten op de 360 en dat msn gebeuren is ook niet handig.
Ja ik bedoel ook dat msn op de 360 niet handig werkt ook niet met toetsenbordquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
je kan gewoon een usb toetsen bord gebruiken voor msn , maar ja daarvoor heb ik een pc![]()
als Ubisoft zoiets zegt over de PS3 wordt het niet geloofd, maar Epic wordt gelijk geloofdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 09:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt nu niet meer ontkennen dat de 360 versie steeds en steeds minder aantrekkelijk word.
ohh mijn foutquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ja ik bedoel ook dat msn op de 360 niet handig werkt ook niet met toetsenbord![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
als Ubisoft zoiets zegt over de PS3 wordt het niet geloofd, maar Epic wordt gelijk geloofd![]()
ja maar iedereen haat microsoft omdat ze windows hebben gemaakt gegrijp dat danquote:
Nee, Ubisoft doet zweverig over A.I. Epic zegt duidelijk dat DVD niet genoeg is. Heeft niets met de consoles te maken. Enkel met de gebruikte media.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:46 schreef kepler het volgende:
[..]
als Ubisoft zoiets zegt over de PS3 wordt het niet geloofd, maar Epic wordt gelijk geloofd![]()
zie ook mijnquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:59 schreef BMH het volgende:
[..]
Nee, Ubisoft doet zweverig over A.I. Epic zegt duidelijk dat DVD niet genoeg is. Heeft niets met de consoles te maken. Enkel met de gebruikte media.
Ik snap niet helemaal wat er aan te geloven valt.
Ik geloof het ook wel hoor, als ik alleen al kijk hoe zwaar de map packs van Rainbow six : Vegas en gears of war wegen dan geloof ik graag dat het niet op een dvdtje past.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:06 schreef kepler het volgende:
[..]
zie ook mijn
Ik geloof Epic ook eerder, maar voorlopig hebben ze het nog over 'misschien' We zullen zien
niet zelf gemaakt neem ik aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef MMaRsu het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard.quote:
Comprimeren en uitpakken op je hard disk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat gaan ze dan bij de pc versie van Ut3 doen ?
Ook op een Blu Ray uitbrengen of wat?
[..]
Uiteraard.
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:13 schreef MMaRsu het volgende:
Wat gaan ze dan bij de pc versie van Ut3 doen ?
Ook op een Blu Ray uitbrengen of wat?
[..]
Uiteraard.
Ach ja, logisch, dom van mequote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:14 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Comprimeren en uitpakken op je hard disk.
En sowieso gaat een 360 dvd wegens beveiliging tot 6.5 gig, de pc kunnen ze wel tot 8.5
Waarom doet iedereen hier of Mass Effect niet bestaatquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nu GTA IV is uitgesteld naar 2008 is Assassin's Creed GOTY
Wat is die Stranglehold demo toch vet, echt alles kan kapot!
Kan er nog niet zo veel van zeggen natuurlijk maar lijkt me best tof! Mad Max achtige sfeerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef Morpheus2002 het volgende:
Gearbox ontwikkelt co-op FPS Borderlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |