Bij de PS3 versie krijg je die film erbij, leuk extratjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:59 schreef Blinker het volgende:
Hard Boiled?
Ik weet aardig wat van films maar nog nooit van die film gehoord
Zal wel door het feit komen dat ik Aziatische films geen klap aan vind.
Vooral die manga films hebben mij nooit kunnen boeien
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:01 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bij de PS3 versie krijg je die film erbij, leuk extratje![]()
Niet in HD kwaliteit.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:03 schreef Blinker het volgende:
Valt waarschijnlijk ook wel ergens uit een budget bak te vissen voor een paar euro
Lijkt me niet. Het spel verschijnt pas volgend jaar met de herfst dus ik denk niet dat ze het spel gaan tonen. Misschien een behind closed doors presentatie, maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef Blinker het volgende:
Enige kans daar op meer Fallout 3?
Dat is een game waar ik echt met smacht op wacht!
Voor de rest alles goed?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:26 schreef MMaRsu het volgende:
BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK BIOSHOCK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook geen Limited Edition voor jouw héquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga gewoon de demo niet spelen, wil over 2 weken gewoon aan het spel beginnen en meteen alles uitvinden, moet gewoon een van de beste spellen van dit jaar worden.
Kloptquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:48 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ook geen Limited Edition voor jouw hé![]()
Heb 'm maar bij Nedgame besteld en nu is het maar afwachten op een bevestiging. Vond het wel grappig overigens bij Zuiderpark. Om 11 uur had ie een lijst opgesteld en om 14.00 uur konden we er weer naar fluitenquote:
Stond er nog niet tussen, maarja, zoveel interesseert het mij niet, als ik maar op 24 augustus die game in mijn laadje kan schuiven.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:52 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb 'm maar bij Nedgame besteld en nu is het maar afwachten op een bevestiging. Vond het wel grappig overigens bij Zuiderpark. Om 11 uur had ie een lijst opgesteld en om 14.00 uur konden we er weer naar fluiten![]()
![]()
Ja want dan heb je een poppetje en danquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:55 schreef Cyberia18 het volgende:
Ja ik ben zo'n LE hooker, maar dit keer is verleiding om 'm te hebben groter dan ooit. Die Big Daddy Action Figure is gewoon heerlijk
Lekker mee drillenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:58 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ja want dan heb je een poppetje en dan?
Ik ben verkochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:05 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Lekker mee drillen [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Volgens mij niet maar wees toch maar op je hoede ;-)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:12 schreef Wessiej het volgende:
ijsmeis is nu geen mod meer hé [afbeelding]?
De demo is redelijk anders dan de full game, tenminste dat zegt de maker van de game in de nieuwste podcast van Major Nelson.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:38 schreef Wessiej het volgende:
Ik ga gewoon de demo niet spelen, wil over 2 weken gewoon aan het spel beginnen en meteen alles uitvinden, moet gewoon een van de beste spellen van dit jaar worden.
Yepquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 02:35 schreef DJJoris het volgende:
Nok toch eens met die boks, het spoiled nog steeds niet veel qua verhaal (pre-order placed).
Whoot ?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:31 schreef MMaRsu het volgende:
Geen onbekende ability, je kan die demo nog 2x spelen en je krijgt elke keer een ability erbij...
Overigens zitten SMG's en Golden Pistols in de demo...
De game is ook redelijk linear, je kan zo hier en daar een andere kant op maar dat is het ook.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:56 schreef Bastard het volgende:
Vond de demo wel heel erg mooi, lekker sfeertje, goeie muziek.. maar vond hem ook liniear.. kon geen andere kant op.. ja een gangetje en moest ik toch terug.. dat vind ik wel erg jammer.
Ik denk persoonlijk dat precision aiming snel gaat vervelen en mij viel juist op dat het helemaal niet zo realistisch is.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 03:07 schreef piet_pelle het volgende:
Vet. Ik spring dus op zo'n karretje en al rijdens knal ik 2 neonlampen op 2 gasten vervolgens schiet ik met 'precion aiming' een gast in z'n nek, hij staat echt 15 seconden met zijn handen naar z'n nek te gorgelen e.d. tot ie doodgaat. Vervolgens spring ik van die kar af en al vallend in slow motion draait ie zich om om vervolgens een gast met precion aiming in z'n kruis te schieten.
De collision detection is echt briljant, de vijanden reageren super realistisch naar de plek waar je ze raakt. Prachtig gedaan. En dan is dit nog maar de demo, de volledige game bevat nog machine geweren, granaten, raketwerpers, nog een onbekende ability, een multiplayer en een helikopter.
Aj caramba bitsjes.
Beetje het pad volgen wat aangegeven word inderdaad.. maar dat hacken (wat op den duur ook een vervelend karwei is, ik was het al zat bij de tweedequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 07:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
De game is ook redelijk linear, je kan zo hier en daar een andere kant op maar dat is het ook.
Die Big Daddy vond ik ook erg cool, dat hij die vent tegen de grond werktequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef bigore het volgende:
Hij ziet der wel erg vet uit, lijkt me mooi spel
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:25 schreef bigore het volgende:
Hij ziet der wel erg vet uit, lijkt me mooi spel
MP3 sla ik over (dit jaar).quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
Stel je voor dat je deze maand in Amerika woont... Bioshock + Metroid Prime 3. Beide mogelijk DE single player actie avonturen games van het jaar.
Ik ga naar Leipzig. Wat moet ik zeker niet overslaan volgens jullie?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 01:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[afbeelding]
Volgende week dinsdag gaat de Games Convention in Leipzig van start. Wat verwachten jullie er van? De line-up ziet er nou niet echt indrukwekkend uit. Indrukwekkend in de zin van weinig nieuwe games. Allemaal meuk wat op de E3 al werd getoondAllemaal leuk en aardig dat het event jaarlijks steeds groter wordt en langzamerhand de E3 van Europa wordt genoemd, maar interessante aankondigingen zijn ver te zoeken
![]()
THEYquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ga naar Leipzig. Wat moet ik zeker niet overslaan volgens jullie?
De Gamekings luiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
PC-gamesquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
''Van wat ben jij?"quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:21 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Been there, done that
Ik kom al met een beetje pech op gamekings ivm dat medal of honor ding
in de USquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
Ik lees op NEOGaf dat de demo van Beautiful Katamari te downloaden is
Dat oa jaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
''Van wat ben jij?"
''Fok!Games''
''Van wat??''
''Fok''
''Wat?''
''FOK!''
''Oja dat ja''
Content copy/pasten zeker...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Fliepke het volgende:
Dat oa ja
Boris zit overigens iedere dag op FOK!
Borisquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:00 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Dat oa ja
Boris zit overigens iedere dag op FOK!
Als ze het systeem uit system shock overnemen dan kun je het hacken upgraden en word het steeds makkelijker.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:24 schreef Bastard het volgende:
[..]
Beetje het pad volgen wat aangegeven word inderdaad.. maar dat hacken (wat op den duur ook een vervelend karwei is, ik was het al zat bij de tweede) werkt op zich wel leuk.. dat machinegeweer in die toilet
Voor de liefhebbers met een USA accountquote:Content: Katamari Demo
Price: Free
Availability: Canada, Mexico, and United States
Dash Text: [ESRB: RP (Rating Pending)] Roll your katamari and collect lots of stuff in order to increase its size in this fun and quirky action game!
Size: 432.37 MB
MP3quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:36 schreef BMH het volgende:
Stel je voor dat je deze maand in Amerika woont... Bioshock + Metroid Prime 3. Beide mogelijk DE single player actie avonturen games van het jaar.
Oh ok, dat wist ik niet.. pluspunt!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:15 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Als ze het systeem uit system shock overnemen dan kun je het hacken upgraden en word het steeds makkelijker.
Ook kan je gewoon de hack kopen met de dollars die je vind, 1 druk op de knop dan.
Ja. Dat is idd de definitie van een vervolg. Gelukkig is dit het vervolg op 2 geweldig ontworpen games. En laat dit ook nog eens het laatste deel in de serie zijn. Dat zijn zo'n beetje alle ingrediënten voor een fantastische game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:18 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MP3
Iedere keer dezelfde game in een ander jasje
Laat me raden, in het begin gebeurt er iets waardoor al je wapens en upgrades kwijt raakt en die je al backtrackend terug verdient?
Hoe kun je anders het ontbreken van andere consoles rechtvaardigen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen negatieve geluiden over Metroid Prime ja?
Ken het hele stink spel nietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
Geen negatieve geluiden over Metroid Prime ja?
Ik heb medelijden met je.quote:
Ik heb MP1 op de Gamecube en ik vind het een bagger game.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:24 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja. Dat is idd de definitie van een vervolg. Gelukkig is dit het vervolg op 2 geweldig ontworpen games. En laat dit ook nog eens het laatste deel in de serie zijn. Dat zijn zo'n beetje alle ingrediënten voor een fantastische game.
Dat jij MP niet zo leuk vind heeft niets met het spel te maken. Dat heet persoonlijke voorkeur. Maar je kunt niet ontkennen dat de MP games uitstekend gemaakte games zijn.
Halo's leveldesign is naar mijn mening NIET goed ontworpen. Dat is ook het enige wat ik van de Halo serie afkraak. Dit heb ik al meerdere malen uitgelegd. Alleen wordt dit genegeerd en worden zogenaamde meningen verzonnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:29 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ik heb MP1 op de Gamecube en ik vind het een bagger game.
Constant teruglopen in gebieden waar je al 10 keer geweest bent omdat je nu 1 meter hoger kan springen waardoor je net op een rand kan komen waar je eerst niet op kon.
En ik dacht dat jij zo tegen sequels was?
Halo 3 is ook een sequel op 2 goed ontworpen games en dat loop je af te zeiken omdat het meer van hetzelfde is?
Het is ook de laatste in de serie en heeft ook alles in huis om een fantastische game te worden maar toch zeik je het af.
Ik heb het spel nog niet gespeeld. Dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:39 schreef speknek het volgende:
MP3 was inderdaad teveel van hetzelfde, het kon me dan ook niet echt boeien al die tijd. Maar omyfuckzor, Mother Brain! Hype!
Waarom gaat het over games? Dit is een forum!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef kepler het volgende:
waarom gaat het hier over Boris en MP3![]()
![]()
Omdat Boris de eindbaas is van MP3quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:40 schreef kepler het volgende:
waarom gaat het hier over Boris en MP3![]()
![]()
ze hebben alleen niks te maken met de 360quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:41 schreef BMH het volgende:
Waarom gaat het over games? Dit is een forum!
Als je je vraag nou ook eens in het PS3 topic stelt heb ik nog een wensquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:06 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Strolie wat doe je me aanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 12:06 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
Plaatje van Team Fortress 2, wat in oktober in de HL2 pack zit. Het design van dat wapen is echt fantastisch!
Neuken?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja en Metroid Prime 3Is dat die game waar de setting zo ongelooflijk saai is en je je de pleuris loopt te zoeken naar een deur?
![]()
Geef mij ook maar een game als Halo 3. Een game met sfeer en een interessant verhaal
![]()
Metroid is geen FPS. Het is een adventure-spel vanuit een eerste persoons perspectief. De omgevingen zijn eigenlijk een grote puzzel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:33 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh ja en Metroid Prime 3Is dat die game waar de setting zo ongelooflijk saai is en je je de pleuris loopt te zoeken naar een deur?
![]()
Geef mij ook maar een game als Halo 3. Een game met sfeer en een interessant verhaal
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |