quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Houniet het volgende:
volgens mij ben je gewoon genaaid?
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:40 schreef -moppie- het volgende:
Pak dan een paar flessen wijn (Kaapse Prach) is goed te drinken gebruiken voor saus mee te maken
JA EN DAN DE HALVE DAG VOOR DIE BOOM WACHTEN OP DE POLITIEquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:13 schreef Schnabbeltje het volgende:
Hmmm, dit hoor ik ook voor het eerst. Maar het is dus in Weert zo? Zijn er nog meer supermarkten waar het zo werkt dan? Volgende keer gewoon je auto parkeren bij de uitgang en wachten totdat ze die boom omhoog doen. Of gewoon bij de ingang parkeren, zodat niemand naar binnen kan. En dan wachten totdat ze je naar buiten laat. Laat ze maar de politie bij halen, dan vertel je gewoon netjes dat er bij de ingang niks staat dat je eerst iets moet kopen van 15 euro.
caps-lock uitdoen... puik plan man...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JA EN DAN DE HALVE DAG VOOR DIE BOOM WACHTEN OP DE POLITIE
PUIK PLAN MAN
Wat denk je dat de Aldi doet, een halve dag wachten zodat ze een halve dag omzet mislopen, of je toch maar weglaten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:20 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
JA EN DAN DE HALVE DAG VOOR DIE BOOM WACHTEN OP DE POLITIE
PUIK PLAN MAN
politie erbij & verstoring van de openbare orde. Er staat vast wel een bordje dat het een privé parking is, en dan weet je dat die parking enkel voor klanten van de Aldi is. Zet gewoon je auto bij de zaak waar je je tv koopt, véél makkelijker toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:22 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Aldi doet, een halve dag wachten zodat ze een halve dag omzet mislopen, of je toch maar weglaten?
Nadat die kerel eerst naar de baas toe moet en je weer een half uur verder bent? Ik weet niet wie er de zak is dan hoor....quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:22 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Wat denk je dat de Aldi doet, een halve dag wachten zodat ze een halve dag omzet mislopen, of je toch maar weglaten?
Waar verdien je 15 euro in een half uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:53 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Nadat die kerel eerst naar de baas toe moet en je weer een half uur verder bent? Ik weet niet wie er de zak is dan hoor....![]()
als er een bordje staat dat het een privéparking is voorbehouden aan de klanten van de Aldi mag je er nog een boete bij betalen ook. Verder kan je makkelijk op een uur rekenen, en 15¤ / uur haal je wel redelijk makkelijk hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:55 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Waar verdien je 15 euro in een half uur.
Of 15 euro aan spullen die je in de vuilnisbak gooit, of half uur wachten en dan 15 euro terug krijgen.
HALF uurquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:58 schreef Athmozz het volgende:
[..]
als er een bordje staat dat het een privéparking is voorbehouden aan de klanten van de Aldi mag je er nog een boete bij betalen ook. Verder kan je makkelijk op een uur rekenen, en 15¤ / uur haal je wel redelijk makkelijk hoor.
maar binnen het half uur is heel die handel niet afgewerkt. Binnen het half uur staat de politie er wss, waarbij je dan nog een uurtje in dat busje kan blijven zitten. Als je verder de pauper wil gaan uithangen voor maar 15¤'tjes...quote:
Dan zou je nog lastig kunnen proberen doen ja. Maar vaak staat het wel op een sticker aan de zijkant van de slagboom/elders voor het betreden van de parking dat er een minimumbedrag is, en wat de sluitingsuren van de parking zijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:23 schreef Johnnn het volgende:
Of je er trots op kunt zijn is een 2e, maar 15 cent of 15 euro... Je bent toch gewoon klant?
Dat is toch werkelijk te belachelijk voor woorden??? Ze verplichten je dus om voor minimaal 15 euro iets te kopen, terwijl ik bijna nooit boven dat bedraag uitkom als ik er iets koop... Je bent klant van de Aldi als je er het pak multivruchtensap koopt, welk bedrag er bij hoort zou volledig los moeten staan van de parkeermogelijkheid. 't is in elk geval wel een goeie manier om je klanten naar de concurrent te sturen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:24 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan zou je nog lastig kunnen proberen doen ja. Maar vaak staat het wel op een sticker aan de zijkant van de slagboom/elders voor het betreden van de parking dat er een minimumbedrag is, en wat de sluitingsuren van de parking zijn.
in de Colruyt is het in ieder geval zo dat je pas een parkeercode krijgt als je meer dan een bepaald bedrag gekocht hebt (wat er anders gebeurd weet ik niet; het klaarzetforfait is al hoger dan dat bedrag). 15¤ voor de aldi is misschien veel, maar langs de andere kant begrijp ik dat het vervelend is dat hun parking gebruikt wordt door mensen die elders gaan kopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:39 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat is toch werkelijk te belachelijk voor woorden??? Ze verplichten je dus om voor minimaal 15 euro iets te kopen, terwijl ik bijna nooit boven dat bedraag uitkom als ik er iets koop... Je bent klant van de Aldi als je er het pak multivruchtensap koopt, welk bedrag er bij hoort zou volledig los moeten staan van de parkeermogelijkheid. 't is in elk geval wel een goeie manier om je klanten naar de concurrent te sturen.
Hebben ze daar dan toch ooit nog eens werkende slagbomen weten te plaatsen dan?quote:
Nederladn is niet zo duur qua boodschappen als Belgiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Athmozz het volgende:
Verder lijkt minder dan 15¤ me héél weinig als je inkopen gaat doen. Je moet maar een kilo'tje vlees en wat ander klein spul meenemen en je zit al snel boven 15¤...
Ik woon maar alleen en koop mijn vlees niet bij de Aldi... Ik koop nooit grote voorraden van dingen, bederft alleen maar als je maar alleen woont. Zelfs bij de AH of de Jan Linders geef ik niet zoveel uit normaal gesproken (maar daar ga ik dan wel regelmatig naartoe aangezien die bij mij om de hoek liggen)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:44 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Verder lijkt minder dan 15¤ me héél weinig als je inkopen gaat doen. Je moet maar een kilo'tje vlees en wat ander klein spul meenemen en je zit al snel boven 15¤...
Hier in Gent ligt er op een halve kilometer ervan een Aldi, en nog een paar 100m verder een Lidl, en het blijft even druk in die Colruyt, maar als je kijkt wat de mensen daar gemiddeld meehebben... ik denk dat 25 tot 50¤ de kleinere karren zijn.
Waar moet je dan je auto parkeren als je terug gaat? Moet je weer iets anders van 15 euro meenemen zeker?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:36 schreef Schnabbeltje het volgende:
Koop dan een iets van 15 euro ofzo. En breng deze direct terug en krijg je geld terug.
Je ging een tv kiezen & afhalen? Dan mag je toch even niet-reglementair parkeren met je 4 clignateurs aan, daar gaan ze in 99% van de gevallen niet op reageren, dus gewoon voor de deur zetten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Mark_Rutte het volgende:
Inderdaad in Weert, het was de dichtstbijzijnde parkeerplek.
zeur niet :w als je bij de aldi verder door was gereden had je m daar kunnen parkerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Mark_Rutte het volgende:
Inderdaad in Weert, het was de dichtstbijzijnde parkeerplek. Achteraf gezien had ik ipv dat gedoe best een ommetje willen maken.
Uiteindelijk heb ik dat vruchtensap maar weggemikt, wat een rotzooi!
of gewoon op die parkeerplaats van die vieze chinees, als ie ten minste open is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:49 schreef solidsniper het volgende:
[..]
zeur niet :w als je bij de aldi verder door was gereden had je m daar kunnen parkeren
15 euro aan aldi bier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Dan koop je toch voor 15 euro bier
Kassa's bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Na het parkeren mag je ook in de rij gaan staan voor de 2 afrekenpunten.![]()
Idd, goede manier om je vrienden kwijt te spelen. Ga ze van dat pompwater voorzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:19 schreef aerodynamic het volgende:
of doe het in je tap voor als vrienden langskomen![]()
Maak er dan maar familie van, die klagen meestal niet in nabijheid van de persoonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Idd, goede manier om je vrienden kwijt te spelen. Ga ze van dat pompwater voorzetten![]()
Als ze dán niet klagen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:43 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Maak er dan maar familie van, die klagen meestal niet in nabijheid van de persoon![]()
Hier is het al minimaal ¤ 20,- aan boodschappen doen, en dan krijg je alleen het eerste uur gratis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef invine het volgende:
Of gewoon kijken waar je je auto neerzet.. je kan bijna nergens meer gratis parkeren! 15 euro is trouwens wel duur voor minder dan een uur..
Dus eigenlijk is dit een "ik ben te lui om te lezen"-topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ja zo'n bordje stond bij de winkel, net alsof ik daar ga kijken op het moment dat ik de auto kwijt moet. vuilakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |