zeur niet :w als je bij de aldi verder door was gereden had je m daar kunnen parkerenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:50 schreef Mark_Rutte het volgende:
Inderdaad in Weert, het was de dichtstbijzijnde parkeerplek. Achteraf gezien had ik ipv dat gedoe best een ommetje willen maken.
Uiteindelijk heb ik dat vruchtensap maar weggemikt, wat een rotzooi!
of gewoon op die parkeerplaats van die vieze chinees, als ie ten minste open is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:49 schreef solidsniper het volgende:
[..]
zeur niet :w als je bij de aldi verder door was gereden had je m daar kunnen parkeren
15 euro aan aldi bier?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Dan koop je toch voor 15 euro bier
Kassa's bedoel je?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:22 schreef kraaksandaal het volgende:
Na het parkeren mag je ook in de rij gaan staan voor de 2 afrekenpunten.![]()
Idd, goede manier om je vrienden kwijt te spelen. Ga ze van dat pompwater voorzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 02:19 schreef aerodynamic het volgende:
of doe het in je tap voor als vrienden langskomen![]()
Maak er dan maar familie van, die klagen meestal niet in nabijheid van de persoonquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:12 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Idd, goede manier om je vrienden kwijt te spelen. Ga ze van dat pompwater voorzetten![]()
Als ze dán niet klagen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:43 schreef aerodynamic het volgende:
[..]
Maak er dan maar familie van, die klagen meestal niet in nabijheid van de persoon![]()
Hier is het al minimaal ¤ 20,- aan boodschappen doen, en dan krijg je alleen het eerste uur gratis.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:36 schreef invine het volgende:
Of gewoon kijken waar je je auto neerzet.. je kan bijna nergens meer gratis parkeren! 15 euro is trouwens wel duur voor minder dan een uur..
Dus eigenlijk is dit een "ik ben te lui om te lezen"-topic.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:35 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ja zo'n bordje stond bij de winkel, net alsof ik daar ga kijken op het moment dat ik de auto kwijt moet. vuilakken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |