quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb sinds vandaag geen streams meer, maar als ik het goed begrijp: Nadia had haar haren laten verven, vond ze te donker, ging janken, kreeg highlights, en die vindt ze ook lelijk?
Ja, en nu is er weer een spoelinkje doorheen gegooid.... en ook dat vindt ze afschuwelijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Ik heb sinds vandaag geen streams meer, maar als ik het goed begrijp: Nadia had haar haren laten verven, vond ze te donker, ging janken, kreeg highlights, en die vindt ze ook lelijk?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:27 schreef Kinga het volgende:
Wordt tijd dat ze weer internet krijgen en af en toe eens stiekem de fora kunnen bekijken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef rooie3 het volgende:
Jaap durft echt niks op Dennis of Nadia.Hij moest eens weten dat de streamers hem dan als Held vereren.
Alleen is Brian gespeend van elke humor, het wil maar niet lukken, dus misschien leert hij nog iets van Jaap...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef EdAtTheBar het volgende:
Brain staat er echt bij om Jaap te observeren hoe hij bij Huub en Lieke is..
Ideetje van de Febo, ze halen werkelijk àlles uit de kast...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ouwe mop met die hardgekookte eiren. Eieren zijn niet gekookt.![]()
![]()
Dat is de enige juiste reactie in dit gevalquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Kinga het volgende:
http://goudenkooi.headlin(...)barst-in-huilen-uit/
Holy shit dat filmpje. Wat een verwend kutkind. Ik had haar geslagen.
Haar ware aard komt steedsweer opspelen...quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
A: 'Val 3x dood dikzak!'
ze trapt er nog in ook die mutsquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Nadia wordt het slachtoffer??
Huh?!!!!quote:
Heeft ze er vullingen op zitten??quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:49 schreef akveor het volgende:
En schoon zijn ze weer...
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat soort dingen zeiden wij vroeger altijd op de basisschool; "1 keer leffen, 10 keer dood"quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
A: 'Val 3x dood dikzak!'
Zijn de harsstrips weer op??quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:54 schreef akveor het volgende:
Nadia gaat Jaap's rug scheren. Naakt? vraagt Jaap. Je kan gewoon je boxer aanhouden....
One... two... three... LIFT!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij keer ik toevallig op het juiste moment naar de streams
Wat zie ik hier???quote:
Ik zou best even voor je willen voelen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze er vullingen op zitten??
Een bewegend beeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
Vertle ons eens even wat we hier zien?!!!
[afbeelding]
De vrouw met drie borsten ???quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,quote:
Een paar gevulde water-balonnen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Die bobbel boven haar rechtertietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Maar in dat bewegende beeld duwt ze wel een tiet welhaast tot op navel(s)niveau.quote:
Het ziet er gewoon erg raar uit op deze foto, alsof ze de "kipfilets" van Nena d'r photoshoot in gebruik heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou best even voor je willen voelen....![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,
en die van mij hangen op mn knieën!
Naast drie navels ook 4 tieten.... Niks mis mee toch? Het gaat mij om de inhoud....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Ik probeerde het evenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef yvonne het volgende:
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,
en die van mij hangen op mn knieën!
Wat zien ik nou weer???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Het ziet er gewoon erg raar uit op deze foto, alsof ze de "kipfilets" van Nena d'r photoshoot in gebruik heeft.
[afbeelding]
Echt ongeloofelijk hoe hij alles ontloopt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef riri het volgende:
dennix staat alweer overal achteraan te trillen
Ik vond het wel sensueel hoe ze die tieten tegen elkaar perste en verleidelijk de camera inkeek. SMS Nadia naar 1010 ws het toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het ziet er gewoon erg raar uit op deze foto, alsof ze de "kipfilets" van Nena d'r photoshoot in gebruik heeft.
[afbeelding]
Ik vind dit boeiender dan een eiquote:
Binnenkort was afgelopen vrijdag. Er zijn dan ook nog alleen mar Candlelight stories.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Echt ongeloofelijk hoe hij alles ontloopt.
Ik zou er echt moeite mee hebben als iedereen er probeert iets van te maken en hij nu al 2 maanden alles ontloopt.
Binnenkort krijg je dat Huub, Lieke en Jaap ook niks meer gaan doen, want het wordt toch niet afgestraft
Je valt gewoon op oude vrouwen dusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vond het wel sensueel hoe ze die tieten tegen elkaar perste en verleidelijk de camera inkeek. SMS Nadia naar 1010 ws het toch?
Ik ook! Voorlopige conclusie: D'r linkerborst is een prothese en haar rechterborst de weg kwijt.quote:
Hij is net een tweede Brian.Maar toch praat iedereen verder over Nadia terwijl Japio van alles zegt.Dus Nadia is prima gecast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:02 schreef farceman het volgende:
[..]
Echt ongeloofelijk hoe hij alles ontloopt.
Ik zou er echt moeite mee hebben als iedereen er probeert iets van te maken en hij nu al 2 maanden alles ontloopt.
Binnenkort krijg je dat Huub, Lieke en Jaap ook niks meer gaan doen, want het wordt toch niet afgestraft
'Verhip! Nu je het zegt!'quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef Meganog het volgende:
"Wat betekent 'warempel'?
Het is gewoon 100% een vent!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ook! Voorlopige conclusie: D'r linkerborst is een prothese en haar rechterborst de weg kwijt.
Dat kan ik welquote:
Die Peugeot-reclame is een komplete killer voor m'n laptop. Waarschijnlijk een bug in de reclame - de processor van je PC wordt bijna maximaal belast. Daardoor is FOK! niet meer vooruit te branden.........quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:07 schreef dgk_fan het volgende:
Ah, de peugeot reclame (en bijbehorende Fok!-lagggggg) is weer terug
Goh, ze kan een dik varken om haar vinger wikkelen die zelfs zou geilen op de "vrouwelijke" aandacht van Tineke de Nooij. Gefeliciteerd Nadiaquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Nadia: Als Jaap terror op mij zou willen doen, een keer met mn ogen knipperen en vragen of hij wil knuffelen.
Yvonne al weg??quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Die Peugeot-reclame is een komplete killer voor m'n laptop. Waarschijnlijk een bug in de reclame - de processor van je PC wordt bijna maximaal belast. Daardoor is FOK! niet meer vooruit te branden.........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |