Dat soort dingen zeiden wij vroeger altijd op de basisschool; "1 keer leffen, 10 keer dood"quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef EdAtTheBar het volgende:
A: 'Val 3x dood dikzak!'
Zijn de harsstrips weer op??quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:54 schreef akveor het volgende:
Nadia gaat Jaap's rug scheren. Naakt? vraagt Jaap. Je kan gewoon je boxer aanhouden....
One... two... three... LIFT!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:52 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij keer ik toevallig op het juiste moment naar de streams
Wat zie ik hier???quote:
Ik zou best even voor je willen voelen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft ze er vullingen op zitten??
Een bewegend beeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
Vertle ons eens even wat we hier zien?!!!
[afbeelding]
De vrouw met drie borsten ???quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,quote:
Een paar gevulde water-balonnen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Die bobbel boven haar rechtertietquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Maar in dat bewegende beeld duwt ze wel een tiet welhaast tot op navel(s)niveau.quote:
Het ziet er gewoon erg raar uit op deze foto, alsof ze de "kipfilets" van Nena d'r photoshoot in gebruik heeft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik zou best even voor je willen voelen....![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,
en die van mij hangen op mn knieën!
Naast drie navels ook 4 tieten.... Niks mis mee toch? Het gaat mij om de inhoud....quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:58 schreef yvonne het volgende:
Ja hé, ho, terug!
[afbeelding]
Ik probeerde het evenquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:59 schreef yvonne het volgende:
Nu kan ik best veel, maar zo zó richting navel te bewegen gaat zelfs mij niet lukken,
en die van mij hangen op mn knieën!
Wat zien ik nou weer???quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:
Het ziet er gewoon erg raar uit op deze foto, alsof ze de "kipfilets" van Nena d'r photoshoot in gebruik heeft.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |